رأی دادن صرفا به چهارتا آدم نیست ؛
رأی دادن باعث پیشرفت کشور از
وضعیت حال به وضعیتی بهتره . .
رأی ندیم وضع همین میمونه یا شایدم بدتر .
ولی رأی دادن تحول ایجاد میکنه !
فقط حواسمون باشه به آدمش رأی بدیم
نه کسی که مثل هشت سال ِبنده خدایی
خراب کنه مملکت رو .
اگه درست رأی بدیم میشه مثل دورانی که
بنده خدایی مارو به جمع ِبریکس اضافه کرد
و پشت بندش کلی اتفاقات و رشدهای
قابل تشویقی رقم زد .
[ این یعنی اتحاد و غیرت ِایران و ایرانی ]
#انتخابات
پزشکیان:
از اقتصاد سردر نمیارم
•اینم سندش•
پزشکیان:
توانایی مدیریت نداریم
•اینم سندش•
پزشکیان و توهین به شهید رئیسی
•اینم سندش•
پزشکیان و تعصب ترکی ضدفارسی :
•اینم سندش•
پزشکیان:
بنزین باید۲۰هزار بشود
•اینم سندش•
پزشکیان ، ادعای دروغ علیه نظام
•اینم سند•
پزشکیان ، وضعیتش در مجلس
•اینم سندش•
پزشکیان و اشتباه در فتنه مهسا
•اینم سندش•
پزشکیان و تضعیف وحدت ملی
•اینم سندش•
پزشکیان بداخلاق و بی ادب
•اینم سندش•
پزشکیان ظریف وزیر خارجه اش
•اینم سندش•
پزشکیان پر تناقض بی ثبات
•اینم سندش•
پزشکیان مخالف نهی از منکر
•اینم سندش•
پزشکیان علیه پزشکیان (تناقض)
•اینم سندش•
https://jalilifans.ir/link
روی لینک بزنید و کار ها
و خدمت دکتر جلیلی رو ببینید .
#نشر_حداکثری
سلام هموطن احوالت چطوره؟!🤍
صحبتم با اون کساییِ که به پزشکیان
رأی دادن یا میخوان رأی بدن ؛
شما صحبت هاش رو گوش کردید ؟
برنامه هاش چیه ؟
چه کاری برای آینده کشور میخواد بکنه ؟
دولت روحانی رو یادتونه ؟
هشت سال از عمرمون هدر رفت
به خاطر یه تصمیم اشتباه !
اما دیدیم شهید رئیسی توی اون سه سال و خورده
چه کارهایی برای کشور انجام داد !(تویگوگلبزنیدمیاره)
میخوایید دوباره به دولت روحانی برگردیم ؟
میخوایید دوباره بین همه کشور ها حقیربشیم
و چیزی از خودمون نداشته باشیم ؟
میخوایید دوباره دستمون به سمت دیگران دراز باشه ؟
میخوایید دوباره جوونیتون رو برای انتخاب غلط هدر بدید ؟
پس اگه ایرانیِ فهمیده هستید ،
نزارید خونِ شهید رئیسی و باقیِ شهدا پایمال بشه . .
#نشر_حداکثری
شاید با جلیلی کشور بهشت نشود
اما با پزشکیان قطعا ایران جهنم خواهد شد!
بپرهیزید از کسی که خود چیزی نمیداند
و دیگران برنامه ها را برایش ديکته می کنند!
به پزشکیان رأی بدید اگه میخواید مثل دولت روحانی تولید برق متوقف بشه و تابستونا قطعی برق چند ساعته داشته باشیم .
به پزشکیان رأی بدید اگه میخواید ذخایر طلای کشور مثل اون داستان نابود شدن ۶۰ تن طلا در دوران روحانی، دوباره تکرار شه .
به پزشکیان رأی بدید اگه میخواید رئیس جمهور انقدر بی مسئولیت باشه که وقتی بنزین سه برابر شد ؛ پوزخند بزنه بگه من صبح جمعه فهمیدم .