دعایمخصوصشبجمعه:
علامه مجلسی فرمودند
شب جمعه مشغول مطالعه بودم
به این دعا رسیدم
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُللہ مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِھا
وَ مِنَ الآخِرَہ اِلی بَقائِھا
اَلْحَمْدُاللہِ عَلی ڪُلِّ نِعْمَة
اَسْتَغْفِرُاللہ مِنْ ڪُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه
وَ ھُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ
بعد از یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم که:
ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
-نھج الفصاحه•صفحه ٣٢٢
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسمی که جمعه روی برگه مینویسیم . .
#دکتر_جلیلی ۴۴
رأی امروز من و تو انتخابی چاره سازه
تاریخ هر کشوری رو، ملت خودش میسازه .
هرچقدر بدویم هر چقدر تلاش کنیم برای خودمونه
برای آیندهی بچههامونه
برای عزت کشور خودمونه
برای آیندهی زندگیمونه .
سستی نکنیم
بسم الله بگید و دست به کار بشید .
رای ما به ادامه دهنده راه شهید خدمت
دکتر سعید جلیلی :)
در رای ندادن هیچ فایده ای نیست ؛
اما در رای دادن احتمال ِفایده هست !
- مقاممعظمرهبری .