هدایت شده از بـ𓂆ـراےاو
خداوندا ؛ اگر جایی دلی بی تابِ دلدار است ،
نمی دانم چطور ، اما خودت پا درمیانی کن .
-بی پناه که شدی صدایش کن ؛
او حسین وِترَ المَوتور است
می داند تک و تنها شدن یعنی چه !
در آغوشت میگیرد .
من همان خسـتهیِ بی حوصـلهیِ غم زدهام ؛
آدم بد قلقی که رگ خوابش حرم است(:🩶
دعایمخصوصشبجمعه:
علامه مجلسی فرمودند
شب جمعه مشغول مطالعه بودم
به این دعا رسیدم :
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُللہ مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِھا
وَ مِنَ الآخِرَہ اِلی بَقائِھا
اَلْحَمْدُاللہِ عَلی ڪُلِّ نِعْمَة
اَسْتَغْفِرُاللہ مِنْ ڪُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه
وَ ھُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ .
بعد از یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم که:
ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
-نھج الفصاحه•صفحه ٣٢٢