تا حالا شده تا یه قدمی گناه بری ؛
ولی بـا خـودت بگی :
بی خیال ،آقام میبینه ،
غصه میخوره💔!
خواستم بگم اگههمچین تجربهای
داشتی دمت حـیدری .
که هم دل آقا رو شاد کردی
هم ۱۰ قدم به آسمون نزدیک تر شدی .
اگر هم نداشتی ؛
هنوز دیر نیست!
بدستشبیار :)
اݪݪّٰهمعجݪاݪوݪیڪاݪفࢪج🌱
کجا روم ؟
به که روی اورم ؟
که در دو جهان ، غیر از حسین ؛
کسی درد من را دوا نکند . . :)