eitaa logo
- قمـر - 🇵🇸
340 دنبال‌کننده
684 عکس
941 ویدیو
0 فایل
بـسـم‌ رب‍ِّ‍ـ الح‌ـسین🌿! • تاریـخِ‌تولد : ¹⁴⁰².⁰⁶.¹⁵ مصـادف با اربعـینِ ح‌ـسیـنے ^^ من ؟ مجنون‌و مدیون‌و دیوانه‌ی حسین ؛ نوکر عباس ِاميرالمؤمنين . ــ ــ ـــــــــــــــــــــ
مشاهده در ایتا
دانلود
به‌قولِ‌حاج‌مهدی : ما رو کسی گردن‌ نگرفت ولی تو ما رو گردن بگیر ابی‌عبدالله :)) .
بسم‌ رب‍ِّ‍ـ الح‌ـسین .
بزار بیام‌ بشینم‌ توی‌ بین‌الحرمین‌ زیر‌ لب‌ بخونم : اومدم اعتراف‌ کنم‌ ، با تو دلم‌ رو صاف‌ کنم . من‌ کم‌ اوردم‌ به‌ ابالفضل💔:)
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدانید این علم بر زمین نمی‌ماند :)
گر تو گرفتارم کنی من با گرفتارى خوشم ؛ داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم . حسین‌جان‌ :)🫀.
دعای‌مخصوص‌شب‌جمعه: علامه مجلسی فرمودند شب جمعه مشغول مطالعه بودم به این دعا رسیدم بسم الله الرحمن الرحیم الْحَمْدُللہ مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِھا وَ مِنَ الآخِرَہ اِلی بَقائِھا اَلْحَمْدُاللہِ عَلی ڪُلِّ نِعْمَة اَسْتَغْفِرُاللہ مِنْ ڪُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه وَ ھُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ بعد از یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم که: ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم... -نھج الفصاحه•صفحه ٣٢٢
بسم‌ رب‍ِّ‍ـ الح‌ـسین .
آنقدر گریه میکنم که بگویند عاقبت نوکر ، زِ اشک خود ، سـفرِ کربـلا گرفت💔:)
نظری کن به دلم حالِ دلم خوب شود ؛ حالُ و احوالِ گدایت به خدا جالب نیست . ‌‌
من‌ از بزرگی‌ جھان ، آن‌ چند وجب‌ کنجِ‌ بین‌الحرمینت‌ را‌ طـالبم . . :)
اگه‌ میبینی رفیقت داره‌‌ به‌ راه‌ کج‌ میره ، ‌باید راهنماش‌ بشی ؛ به‌ عنوان‌ رفیقش‌ مسئولی وگرنه‌ روز محشر پات گیره . . اگه‌‌ سکوت‌ کنی و کمکش‌ نکنی ، همین‌ آدم‌ که داره‌ خطا میره روز حسابرسی میاد جلوتو میگیره و میگه : ‌تو که میدونستی من‌ دارم‌ اشتباه‌ میکنم ، چـرا‌ بهم‌ گوشزد‌ نکردی؟! چرا دستمو نگرفتی ؟!