بهقولِحاجمهدی :
ما رو کسی گردن نگرفت
ولی تو ما رو گردن بگیر
ابیعبدالله :)) .
بزار بیام بشینم توی بینالحرمین زیر لب بخونم :
اومدم اعتراف کنم ، با تو دلم رو صاف کنم .
من کم اوردم به ابالفضل💔:)
گر تو گرفتارم کنی من با گرفتارى خوشم ؛
داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم .
حسینجان :)🫀.
دعایمخصوصشبجمعه:
علامه مجلسی فرمودند
شب جمعه مشغول مطالعه بودم
به این دعا رسیدم
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُللہ مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِھا
وَ مِنَ الآخِرَہ اِلی بَقائِھا
اَلْحَمْدُاللہِ عَلی ڪُلِّ نِعْمَة
اَسْتَغْفِرُاللہ مِنْ ڪُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه
وَ ھُوَ اَرحَمُ الرّاحِمینَ
بعد از یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم که:
ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
-نھج الفصاحه•صفحه ٣٢٢
اگه میبینی رفیقت داره به راه کج میره ،
باید راهنماش بشی ؛
به عنوان رفیقش مسئولی
وگرنه روز محشر پات گیره . .
اگه سکوت کنی و کمکش نکنی ،
همین آدم که داره خطا میره
روز حسابرسی میاد جلوتو میگیره و
میگه :
تو که میدونستی من دارم اشتباه میکنم ،
چـرا بهم گوشزد نکردی؟!
چرا دستمو نگرفتی ؟!