eitaa logo
⭕قَعْرِ بیت⭕
247 دنبال‌کننده
83 عکس
18 ویدیو
1 فایل
ارتباط با بنده @Abdearbab
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔴روزنامه ی گاردین در گزارشی از یک مطالعه ی علمی: خانمهای دانشجو با رغبت زیادتر از پسران وارد دانشگاه میشوند اما در سالهای اول دانشگاه را رها میکنند تنها 12 درصد از دانشجویان دختر تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه را دارند!!! 👌🏾اکثریت دختران دانشگاه را متناسب خودشان نمیبینند.. ❌👆🏾بعضی دختران محجبه نمای مسلمان هم شهوت دانشگاه رفتن و سوزاندن عمر جنسی خودشان و سلامت روان و شخصیت و زندگی و آخرتشان دارد میکشدشان!!!
یک غصه ای هم من میخورم برای اون دسته از بانوان مومنه و عفیفه ای که حقیقتا خواهان قعرِ بیت بودن هستند و می‌خواهند به تبعیت از صدیقه طاهره سلام الله علیها و زینب کبری گنج خانه ی همسرشان باشند و مشکلاتِ عدیده ی زندگی مانع میشود خداوند این گنج های در رنج رو حفظ بفرماید اللهم عجل لولیک الفرج بدم الحسین علیه
✍🏾خانم های مدرن بخوانند سیکل عمر هورمونی زن، از دهه ی سوم یعنی ۲۰ سالگی به بالا شروع به افول میکند و در سن 30 تا 40 (حسب تفاوت بدنی) به دوره ی پیش یائسگی میرسد یعنی چی؟! یعنی دیگر نه لذت واقعی از فرزندداری و شوهرداری میچشد نه اعصابی برای شروعِ فرزندداری و شوهرداری دارد پیر شدی خانم مدرن! متاسفم ولی پیرت کردند💔 برایت ناراحتم مثل برادری که در مرگِ خواهرش میسوزد!💔 تو هیچ وقت نمیتوانی مثل آن دختر ده دوازده ساله از زنانگی ات لذت ببری💔 مثل او وقتی فرزندش را بغل میکند از انتشار هورمون پرولاکتین و اکسی توسین لذت ببری💔 تو نمیتوانی مثل او ببینی و زندگی کنی و لذت ببری💔 هورمونهای تو رو به افولند💔 آنهاییکه بهنگام ازدواج کردند بُردن تو باختی بخاطر مدرسه و دانشگاه و اشتغال‼️ بد هم باختی خواهرم‼️ پس لااقل بیا و از ادامه ی زندگیت بصورت نچرال لذت ببر♥️ پا بذار روی شعارهایی که تو را از زنانگی ات دور کردند و از تو موجودی شبیهِ انسان و نه انسان ساختند💔 پا بذار روی جانیانی که به اسمِ دفاع از تو، زنانگی ات را زندگی نچرالت را از بین بردند💔 و نگذار این مسیر قربانی گیر ادامه یابد💔 ✍🏾از طرف برادری که جانش هستی💔
تصویر فوق فتوای امام است مسأله ۹۰۳ براي زنها نماز خواندن در خانه ، بلكه در پستوي خانه و اتاق عقب بهتر است. از رساله ی آقای وحید خراسانی که نگن مرجع تقلید روایات را دیده و گفته و ما ایراد بیخود میگیریم بالاخره آقای وحید هم مرجع هستند یا اینم نه؟؟ زنی که حتی برای نمازش امر شده در خانه بماند برای چه چیزی از نماز مهم تر میخواهید از خانه بیرونش بکشید؟ مسأله ۹۰۳ براي زن‌ها نماز خواندن در خانه، بلكه در صندوق خانه و اتاق عقب بهتر است، ولي اگر بتوانند كاملاً خود را از نامحرم حفظ كنند، بهتر است در مسجد نماز بخوانند. آقای بروجردی مسأله ۹۰۳. براى زن، نمازخواندن در خانه بلكه در صندوقخانه و اطاق عقب بهتر است. آقای صافی (مسألة ۹۰۳) - براى زن‌ها نماز خواندن در خانه، بلكه در صندوق خانه و اتاق عقب بهتر است. آقای خوئی
📣📣📣مهمانی های فامیلی سفره ها و نشست ها نباید مختلط باشد- بخش۱ بسم الله الرحمن الرحیم 1- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در ضمن سفارشاتی که به زنی به نام حولاء داشتند فرمودند: یَا حَوْلَاءُ لَا یَحِلُّ لِامْرَأَةٍ أَنْ تُدْخِلَ بَیْتَهَا مَنْ قَدْ بَلَغَ الْحُلُمَ وَ لَا تَمْلَأَ عَیْنَهَا مِنْهُ وَ لَا عَیْنَهُ مِنْهَا وَ لَا تَأْکُلَ مَعَهُ وَ لَا تَشْرَبَ إِلَّا أَنْ یَکُونَ مَحْرَماً عَلَیْهَا وَ ذَلِکَ بِحَضْرَةِ زَوْجِهَا. مستدرک ج14 ص244 «جائز نیست که زن، فردی که به بلوغ رسیده را به منزل خود راه دهد❌ و چشمش را از او پر کند و آن مرد نیز چشمش را از آن زن پر کند (کنایه از نگاهی کامل باشد) و جائز نیست با او بر سر یک سفره غذا بخورد مگر اینکه آن مرد محرم او باشد و در حضور شوهر غذا تناول کنند. (یعنی اگر آن مرد محرم است می تواند در حضور شوهر با او بر سر یک سفره بنشیند و اگر نامحرم است حتی در حضور شوهر نیز نباید بنشیند).» 2- حضرت امیرالمومنین علیه السلام: وَ اکْفُفْ عَلَیْهِنَّ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ بِحِجَابِکَ إِیَّاهُنَّ فَإِنَّ شِدَّةَ الْحِجَابِ أَبْقَى عَلَیْهِنَّ وَ لَیْسَ خُرُوجُهُنَّ بِأَشَدَّ مِنْ إِدْخَالِکَ مَنْ لَا یُوثَقُ بِهِ عَلَیْهِنَّ وَ إِنِ اسْتَطَعْتَ أَلَّا یَعْرِفْنَ غَیْرَکَ فَافْعَلْ. نهج البلاغه در ضمن نامه 31/ کافی ج5 ص 337 / وسائل ج 20 ص 64 / مستدرک ج 14 ص183/ بحار ج 74 ص215 / اعلام الدین ص288/ تحف العقول ص85/ خصائص الائمه ص 116/غرر الحکم ص408/ کنزالفوائد ج1 ص 376 «و با پوشش و حجاب از نامحرمان چشمان آنان را از گزند آفات دور نگهدار زیرا هرچه در این مسأله (پوشش و ممانعت از برخورد با مردان(اهتمام ورزی آنها را بیشتر در سلامت و عافیت قرار داده ای و بدان که خطر خارج شدن از منزل برای آنان بیشتر از داخل نمودن مردی که اعتمادی به او نداری در منزل نیست. و اگر می توانی کاری کنی که غیر از تو مرد دیگری را نشناسند حتماً انجام بده.» 3- حضرت امیرالمومنین علیه السلام: کُنَّا عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ ص فَقَالَ أَخْبِرُونِی أَیُّ شَیْ‏ءٍ خَیْرٌ لِلنِّسَاءِ فَعَیِینَا بِذَلِکَ کُلُّنَا حَتَّى تَفَرَّقْنَا فَرَجَعْتُ إِلَى فَاطِمَةَ ع فَأَخْبَرْتُهَا بِالَّذِی قَالَ لَنَا رَسُولُ اللَّهِ ص وَ لَیْسَ أَحَدٌ مِنَّا عَلِمَهُ وَ لَا عَرَفَهُ فَقَالَتْ وَ لَکِنِّی أَعْرِفُهُ خَیْرٌ لِلنِّسَاءِ أَنْ لَا یَرَیْنَ الرِّجَالَ وَ لَا یَرَاهُنَّ الرِّجَالُ فَرَجَعْتُ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ص فَقُلْتُ یَا رَسُولَ اللَّهِ سَأَلْتَنَا أَیُّ شَیْ‏ءٍ خَیْرٌ لِلنِّسَاءِ خَیْرٌ لَهُنَّ أَنْ لَا یَرَیْنَ الرِّجَالَ وَ لَا یَرَاهُنَّ الرِّجَالُ فَقَالَ مَنْ أَخْبَرَکَ فَلَمْ تَعْلَمْهُ وَ أَنْتَ عِنْدِی فَقُلْتُ فَاطِمَةُ فَأَعْجَبَ ذَلِکَ رَسُولَ اللَّهِ ص وَ قَالَ إِنَّ فَاطِمَةَ بَضْعَةٌ مِنِّی. وسائل ج20 ص67/ وسائل ج 20 ص 232/ بحار ج37 ص69/ بحار ج43 ص54/ بحار ج100 ص238/ عدد القویه ص225/ کشف الغمه ج1 ص466/ مکارم الاخلاق ص233/دعائم ج3 ص215/ المناقب ج3 ص341/ «ما نزد رسول اللَّه (صلوات الله علیه و آله) بودیم آن حضرت فرمود که: به من بگویید که چه چیز برا زنان خیر است؟ کسى از ما ندانست. متفرق شدیم و رجوع به فاطمه کرده و از او این سؤال را پرسیدم که آن حضرت این را پرسید و کسى از ما ندانست فرمود که: من میدانم خیر براى زنان آنست که مردان را نبینند و مردان نیز ایشان را نبینند، من بازگشتم بجانب رسول اللَّه و گفتم سؤال کرده بودى از ما که چه چیز برای زنان خیر است؟ برای زنان خیر است که نه مردان ایشان را ببینند و نه ایشان مردان را، فرمود که چه کسی به تو خبر داد؟ در حالی که زمانی که نزد من بودی از این موضوع اطلاع نداشتی. گفتم: فاطمه، از این موضوع خوشحال شد و گفت: فاطمه پاره ای از منست‏.» بنابراین کوچکترین مقدار اختلاط به هر نحو مورد رضا و جواز دین اسلام نیست.❌✋🏾
تشریحِ پاسخ بخش دوم..بشدت خواندنیست حتما بخوانید:👇🏾👇🏾👇🏾
❌❌❌شما هیچ تفاوتی با خواهرتان ندارید خانم عاطفه‌ اشراقی: از مسائلی که امام بیشتر روی آن توجه داشتند، محدود بودن ارتباط بین زن و مرد بود. یادم است که ده سال بیشتر نداشتم و با برادرهایم و پسر خاله‌ام قایم باشک بازی می‌کردیم، حجاب هم داشتم. اما یک روز امام مرا صدا کردند و گفتند: «شما هیچ تفاوتی با خواهرتان ندارید، مگر او با پسرها بازی می‌کند که شما با پسرها بازی می‌کنید؟»(1) ❌❌❌دامادها نیایند خانم فریده مصطفوی: برخورد امام با دامادها و عروس ‌هایشان هم خیلی محترمانه بود و هم خیلی دوستانه منتها چون دامادها به همه اهل منزل محرم نیستند، امام با رفت و آمد زیاد دامادها موافق نبودند. از این جهت همیشه بین ما و دامادها فاصله‌ای ‌بود چون دخترهای دیگری هم داخل منزل بودند و آقا هم در مسأله محرم و نامحرمی‌سختگیر بودند. در گذشته مثل زمان حال رسم نبود که داماد از روز عقد مرتب به خانه عروس رفت و آمد داشته باشد. تا این اواخر هم در منزل امام نسبت به دامادها همین طور بود که دامادها خیلی رسمی‌به آنجا رفت و آمد می‌کردند. چون دخترها و نوه ‌ها آنجا خیلی آزاد رفت و آمد می‌کردند لذا مردهای نامحرم می‌بایست کمتر بیایند و بروند.(2) ❌❌❌کسی اینجا هست خانم فاطمه طباطبایی: امام صحبت بی‌مورد زن‌ها با نامحرم را ضرورت نمی‌دیدند؛ مثلاً در خانه خودشان وقتی که یکی از نوه‌های‌ پسرشان مکلف می‌شد، دیگر با آن‌ها‌ در یک اتاق نمی‌نشستیم. البته جالب اینجاست که وقتی ما نزدشان بودیم نمی‌گفتند که ما از اطاق بیرون برویم، بلکه به او می‌گفتند بیرون برود. یا اگر من پهلوی ایشان بودم و نوه مکلف شده شان که مثل پسر خودم بود می‌خواست وارد اتاق شود می‌گفتند: «کسی اینجا هست».(3) ❌❌❌حتی به هم سلام نکنند خانم زهرا مصطفوی: امام در ارتباط با نامحرم خیلی سخت گیرند. الان پسرهای من و حاج احمد آقا 15، 16 ساله‌اند و ما یک روز اگر منزل آقا برای ناهار دعوت شویم پسرها حق آمدن ندارند و یا اگر هم بیایند مثلاً ما خانه خانم می‌نشینیم و سفره می‌اندازیم و آن‌ها ‌منزل احمد آقا، آن هم برای اینکه پسرها و دخترهای اهل فامیل و خانه با هم غذا نخورند. نه فقط سر سفره بلکه به همدیگر سلام هم نکنند، چون واجب نیست. به هر حال آقا این نوع مهمانی رفتن خانم‌ها و آقایان نامحرم و با هم دور سفره نشستن را حرام می‌دانند.(4) ❌❌❌سلام واجب نیست خانم زهرا مصطفوی: من 15 ساله بودم که مرحوم آقای اشراقی با خواهرم ازدواج کرد. و داماد ما شده بودند. یک روز ما منزل ایشان دعوت داشتیم. همین جور که من و امام با هم وارد شدیم، دیدم آقای اشراقی دارند به استقبال می‌آیند. ما در یک باغچه‌ای ‌داشتیم حرکت می‌کردیم. من به امام گفتم: «سلام بکنم آقا؟» گفتند: «واجب نیست» من هم رویم نشد که سلام نکنم و از داخل باغچه رد شدم که با آقای اشراقی روبرو نشوم.(5) توضیح: البته سلام دادن بلحاظ فقهی نه تنها واجب نیست بلکه بلحاظ وقوعی طبق نظر همه ی فقهاء منجمله آقای خمینی حرام نیز میباشد. ❌❌❌در موارد ضروری به طور جدی صحبت کنند خانم زهرا مصطفوی: وقتی امام را به ترکیه تبعید کردند و عمویم (آیت الله پسندیده) می‌خواستند خدمت آقا به ترکیه بروند، درب منزل ما آمدند و از پشت در گفتند می‌خواهم با خود خانم صحبت کنم که اگر بخواهند پیغامی ‌بدون واسطه برای آقا داشته باشند، بگویند و مادرم ناچار شدند سلام کنند. بعد یادم است که به من گفتند که ناراحت هستند چون اولین اسلام را به نامحرم در نبودن آقا کرده‌اند و گفتند: «حالا اگر آقا راضی نباشند چه؟» البته این را بگویم که امام در مورد کار واجب و ضروری حرفی ندارند که البته باید به طور جدی صحبت کرد، نه اینکه دور هم بیخودی بنشینند و سلام و علیک کنند.(6) ❌❌❌نامحرم داخل اتاق است آقای خادم: گاهی اوقات بعضاً لازم می‌شد که ما به طور سرزده به خدمت ایشان برسیم و مطلبی را عرض نمائیم. بلافاصله بعد از زدن درب و تقاضای ورود از جانب ما، اگر از بستگان امام نزد ایشان بودند، خیلی سریع می‌گفتند که کمی‌ صبر کنید و بعد به بستگان خویش تذکر می‌دادند چادر خود را بر سر گذارند تا ما وارد شویم و بالعکس اگر ما در داخل، خانه بودیم و یکی از بستگان امام قصد دخول داشتند. بلافاصله امام می‌فرمودند که: «یا الله، یا الله، نامحرم داخــل اتاق است». البته امام برای ، تذکر اعلام می‌کردند وگرنه بستگان امام همیشه رعایت حجاب خویش را می‌نمودند.(7) ❌❌❌این از اینجا برود خانم فریده مصطفوی: روز جمعه قبل از رحلت مقداری سوپ درست کردیم و برای امام بردیم. ایشان مقدار کمی ‌از آن را خوردنـد. دکتر پرسید: «چقدر خوردند؟» گفتم: «چهار تا قاشق چایخوری ماست و سه، چهار قاشق چایخوری سوپ» دکتر گفت: «خیلی خوب خورده‌اند.»، ولی از صبح شنبه اصلاً به هوش نبودند.
دکتر گفت: «بیایید دست آقا را بمالید.» بعد از مدتی دست آقا را ماساژ دادم، چشمشان را بازکردند و به دکتر اشاره کردند که این از اینجا برود. (8) من رفتم بیرون اتاق و پشت در ایستادم و از پشت شیشه ایشان را نگاه می‌کردم.(9) پی‌نوشت‌ها: 1-  همان، ج 1، ص 46. 2- همان، ج 2، ص 381. 3- همان. 4- همان، ص 46. 5- همان، ص 47. 6- همان. 7- همان، ص 48. 8- امام هرگونه اختلاط غیرضروری با نامحرم را جایز نمی‌دانستند. 9- برداشت‌‌هایی از سیره‌ی امام خمینی، ج 1، ص 47. منبع مقاله : سعادتمند، رسول؛ (1390)، درس‌هایی از امام: بهار جوانی، قم: انتشارات تسنیم، چاپ دوم
بخش سوم پاسخِ به فتوای همه ی مراجع اگر فقط خوف گناه هست حرام است زن و مرد در سفره کنار هم بنشینند. توضیح این بخش در پست بعدی::
برای فهمیدن وجود خوف حرام یا خوف مفسده و بالاتر یقین حرام ، از جنبه های مختلفی فکت علمی داریم که زن و مرد در معرض هم قرار بگیرند(هر نوع ارتباطی) خواسته یا ناخواسته میتوانند دچار تغییرات زیستی خطرناک بشوند ما اینجا چند مورد رو بهش میپردازیم و چون مساله ی وجدان یاب و واضحیست زیاد وقت صرفش نمیکنیم::👇🏾👇🏾👇🏾
https://www.scientificamerican.com/article/why-interacting-with-woman-leave-man-cognitively-impaired/ 🔴تحقیق غربی ها مبنی بر اثر داشتن حضور زنها ولو از پشت چت در مردان چه رسد به میهمانی و... تحقیقات بیوسایکلوژیک فوق اثبات کرده است حضور زنان حتی از پشت چت مسبب نوعی دمانس در مردان میشود [اختلالی ذهنی که سبب جنایات،تصادفات، هر نوع تصمیمات غلط در حوزه ی رفتارهای جنسی و غیرجنسی و..میشه]‼ ❌👈🏾روز قیامت اگر پرونده رو بازکردین دیدین نوشتن بخاطر شرکت در یک مجمع غیرضرور یا یک میهمانی یا هر جایی که موجب معرضیت با نامحرم بوده سبب تصادفات و جنایات و زنا و تجاوز و لواط و خودارضایی و...شده اید .