eitaa logo
قائمون
249 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سلما، دختر محجبه‌‌‌ای که پدیده شطرنج آسیا شد
♦️عضو کمیسیون امنیت ملی: به نیروی انتظامی گفتند شهید شوید ولی کسی کشته نشود سارا فلاحی: 🔹در اتقافات اخیر نیروی انتظامی اجازه استفاده از سلاح‌ نداشت. 🔹به نیروی انتظامی گفته شده بود که «تا جایی که می‌توانید خودتان شهید شوید، اما به شما کشته تحمیل نشود». 🔹در موضوع عفاف و حجاب همه کنار نشسته‌اند و همه بار را بر دوش نیروی انتظامی انداخته‌اند.
🔴باز تا فردا ‏علیه موجودیت نظام شعار میده، فحش رکیک میده، بعدش میره از دانشگاه نظام چلوکباب با پیاز میگیره میشینه می‌خوره، بعدش با پول نظام میره استخر همون دانشگاه، بعدشم میره خوابگاه. باز تا فردا.
🔺‏من کاری به پوششی که bbc در لندن و سازندگی در تهران به همدیگر میدهند ندارم، به موضع رسمی جمهوری اسلامی هم نمیپردازم؛ ولی انصافا اگر ایران با دست پوتین توی سر آمریکا و ناتو میزند، این قدرت و نفوذ تهران را میرساند و دمش گرم!
مرگ وزیر آمریکایی که همواره ایران را تهدید می‌کرد 🔹منابع خبری از مرگ «اشتون کارتر» وزیر دفاع پیشین آمریکا خبر دادند که همواره جمهوری اسلامی ایران را تهدید به گزینه نظامی می‌کرد. 🔹بر اساس این گزارش، کارتر وزیر دفاع دوران ریاست جمهوری اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا بود که خبر مرگ وی در سن ۶۸ ساله اعلام شده است. 🔹وی همواره در سخنان خود، با جمله معروف «همه گزینه‌ها درباره ایران بر روی میز است» در دوران وزارت خود طی فوریه ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۷ میلادی، کشورمان را تهدید به حمله نظامی می‌کرد.
♦️ منطقه در یک نگاه | ۳ آبان ۱۴۰۱ 1️⃣ بامداد امروز نظامیان اسرائیلی با حمله‌ به منطقه‌ای در شهر نابلس و علیه گروه تازه تأسیس فلسطینی «عرین الاسود» در کرانه باختری ۵ فلسطینی را شهید و ۲۰ نفر را زخمی کردند. 2️⃣ «هیثم بن طارق» سلطان عمان در سفری به منامه با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین دیدار کرد. 3️⃣ سفیر آمریکا در بغداد و فرمانده ائتلاف غربی تحت رهبری این کشور با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر مکلف عراق دیدار کردند. 4️⃣ گروهی از شبه نظامیان نزدیک به شورای انتقالی جنوب (وابسته به امارات) با ارسال پیام‌هایی ائتلاف عربستان سعودی را تهدید به ملحق شدن به دولت نجات ملی و انصارالله کردند. 5️⃣ سازمان بهداشت عمومی عربستان اعلام کرد سویه XBB ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است. 6️⃣ بعد از ناکامی مجدد پارلمان لبنان در انتخاب رئیس‌جمهور جدید، نبیه بری رئیس پارلمان این کشور اعلام کرد که برگزاری این نشست‌ها بیهوده شده و گفتگوی ملی بین نیروهای سیاسی جایگزین این نشست‌ها می‌شود. 7️⃣ مواضع جبهه النصره در غرب حلب هدف حملات سنگین ارتش سوریه قرار گرفت.
♦️ پوتین رهبران ارمنستان و آذربایجان را به روسیه دعوت کرد 🔹 ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، نخست‌وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهور آذربایجان را برای گفتگو پیرامون تنش‌های اخیر میان دو کشور به روسیه دعوت کرد. سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأیید این خبر گفته است که مسکو نگران روندهای هشدارآمیز در منطقه است؛ منطقه‌ای که به گفته این مقام روس، غرب در تلاش برای انتقال نقشه‌های تقابل‌جویانه به آن است. 🔹 زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اضافه کرد هدف واقعی واشنگتن و بروکسل، در تنگنا قرار دادن روسیه برای خروج از قفقاز جنوبی است و همان رویکردی است که می‌توان تلاش نیروهای خارجی جهت ایجاد دشمنی میان مسکو و ایروان و بی‌اعتبار ساختن سیاست روسیه در منطقه دانست. به گفته زاخارووا تلاش این نیروهای خارجی در راستای خروج صلح‌بانان روسیه از قره‌باغ و بی‌ثبات‌سازی قفقاز جنوبی است. 🔹 منابع دیپلماتیک از احتمال برگزاری نشست سه‌جانبه در پایان ماه اکتبر در سوچی روسیه خبر می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رحیم‌پور ازغدی: در اغتشاشات اخیر یک عده از سلبریتی‌ها را با تهدید و تطمیع آماده کرده بودند/ کل پروژه از قبل برنامه‌ریزی شده بود ▪️عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی: در ماجرای اخیر برخی نهادها مظلوم واقع شدند و بی جهت متهم شدند در صورتی که کل پروژه از قبل برنامه برنامه زیری شده بود در رسانه ها روی یک عده ای برنامه ریزی شده بود. عده از سلبریتی ها را از قبل هماهنگ کرده بودند بخشی را با تهدید و بخشی را با تطمیع ▪️کاملا معلوم است یک قرارگاه بسیار منسجم و پیچیده بین المللی و یک ائتلاف جهانی است چند تا سفارت در تهران مثل آلمان، انگلیس و سوئد درگیر قضیه ایران شدند از آخوند متحجر شیعه لندنی تا مارکسیسم دو آتیشه و ساواکی و سلطنت طلب تا تجزیه طلبان همه کنار هم قرار گرفتند
🇮🇷 📝 | یک نامه برای دهه هشتادی‌هایی که از مریخ نیامده‌اند! 🍃🌹🍃 🔻جمعی از زنان پزشک هموطن چند وقت پیش قلم به دست گرفتند تا برای دختران نوجوان ایران نامه بنویسند. از خاطرات روزهای دور و سختی که خانم دکتر شدن شبیه یک آرزوی محال بود تا امروز که هیچ دری به روی دختر ایرانی، بسته نیست نوشتند. 🔹به بهانه انتشار این نامه، به سراغ چند بانوی پزشک موفق رفتیم و نظرشان را درباره وقایع اخیر پرسیدیم. 🔺دکتر موحدی‌نیا که مادر ۴ فرزند است می‌گوید: «ازآنجا که من یک مادر هستم، در حوادث اخیر، بیشتر ابعاد تربیتی آن به چشمم می‌آید. با خودم می‌گویم این بچه‌ها از مریخ که نیامده‌اند. چه شده که به اینجا رسیده‌اند؟ چه شده که نوجوانان ما می‌آیند به اموال عمومی آسیب می‌رسانند؟ 🔹مدارس ما نه به این بچه‌ها هوش هیجانی داده و نه هوش هویتی. بنابراین طبیعی است که در مواقع بحرانی چنین رفتارهایی از خود نشان دهند. یعنی این واکنش‌ها، قابل پیش‌بینی است». | | http://eitaa.com/meyarpb
ایران تعدادی از اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا را تحریم کرد 🔹وزارت امور خارجه ایران نهادها و اشخاصی در حوزه اتحادیه اروپا را به‌دلیل اقدامات عامدانه در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی، ترویج و تحریک به تروریسم و خشونت و نفرت‌پراکنی که موجب اغتشاش، خشونت، اقدامات تروریستی و نقض حقوق‌بشر علیه ملت ایران گردیده، تحت تحریم قرار داد. نهادهایی که تحت تحت تحریم قرار می‌گیرند: ▪️گروه به اصطلاح «دوستان ايران آزاد» و اعضای آن در پارلمان اروپا ▪️کمیته بین‌المللی جستجوی عدالت و اعضا ▪️سازمان Stop the Bomb ▪️شبکه دويچه‌وله فارسی آلمان ▪️شبکه ار اف ای فارسي فرانسه ▪️ليگ بين‌المللی ضدنژادپرستی و يهودستيزی فرانسه ▪️شركت «كارل كولب» آلمان؛ تحويل‌دهنده سلاح شيميايی به رژيم صدام حسين ▪️شركت «راين بايرن فاهرزگبائو» آلمان؛ تحويل‌دهنده گازهای شيميايی به رژيم صدام. اشخاص زير تحت تحريم قرار می‌گيرند: ▪️آلخو ويدال كوادراس؛ رئيس كميته بين‌المللی جستجوی عدالت ▪️خاوير زارزالخوس؛ رئيس مشترک گروه به اصطلاح دوستان ايران آزاد در پارلمان اروپا ▪️ميلان آزور؛ رئيس مشترک گروه به اصطلاح دوستان ايران آزاد در پارلمان اروپا ▪️شارليه وايمرز؛ نماينده پارلمان اروپا ▪️يان زهراديل؛ نماينده پارلمان اروپا ▪️هلموت گئوكينگ؛ نماينده پارلمان اروپا ▪️هرمان ترتچ؛ نماينده پارلمان اروپا ▪️ماير حبيب؛ نماينده مجلس ملی فرانسه ▪️مارتين والتون؛ شهردار ويلپنت فرانسه ▪️ژان فرانسوا لگارت؛ شهردار سابق منطقه یک پاريس ▪️يوهاند بويي؛ مديرمسئول روزنامه بيلد آلمان ▪️الکساندرا وورزباخ؛ مدير مسئول روزنامه بيلد آلمان 🔹این تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص به ایران و توقیف اموال و دارایی آن‌ها در قلمرو تحت صلاحیت ایران است.
دوستی خاله خرسه😂 🔻کشور را دوست دارند ولی می خواهند برای منافع خود آن را بفروشند!! 🔻کشور را دوست دارند ولی درخواست می کنند که تحریم شود!!! 🔻کشور را دوست دارند ولی حاضر نیستند به بعد از دانشگاه در آن خدمت کنند.!!! 🔻کشور را دوست دارند اما توصیه می کنند که آن را به آتش بکشند!!! 🔻کشور را دوست دارند اما تمام زیربنا های آن را خراب می کنند.!!! 🔻کشور را دوست دارند اما می خواهند آن را به ۱۰قسمت مساوی تقسیم کنند.!! 🔻کشور را دوست دارند اما اجازه نمیدهند پولهایش بر گردد.!! ⁉️ خارج نشین ها ! حرفاتون را باور کنیم یا عمل تان را ببینیم؟! 😂آدم یاد دوستی خاله خرسه می افتد که خواست مگس را بپراند،صاحبش را کشت.
🔴رزومه نخبه و مبارز سیاسی! 🔹+آقا داماد چیکاره هستن؟ -دانشجوی نخبه هستن و سابقه مبارزاتی هم دارن! +به به چه خوب؛ یعنی دقیقا چیکار میکنن؟ -توی دانشگاه فحش ناموسی و رکیک میدن به بقیه، و لگد میزنن در سلف دانشگاه رو بشکنن که بتونن به آرمان مقدسِ غذا خوردن با دخترای دانشگاه دست پیدا کنن! :)
📸 حمایت اصلاح‌طلبان از خشونت‌ها و هتک حرمت‌های دانشگاه شریف 🔹روزنامه سازندگی، ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران سازندگی، در شماره امروز خود با تیتر «حیات شریف» به حوادث دانشگاه شریف پرداخت. 🔹همچنین این روزنامه اقدامات وحشیانه نادانشجویان دانشگاه شریف را اعتراضات مدنی خواند! 🔹سازندگی در روایت خود هیچ حرفی از هتک حرمت‌ها، فحاشی‌ها و اقدامات وحشیانه برخی از به اصطلاح دانشجویان این دانشگاه نزد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این عبارت حاج قاسم یادتان هست؟: ‏🔹یاد آن نوشته شهید علی محمدی افتادم که «ای برادر عرب که به دنبال من هستی و من به دنبال تو، به خدا قسم اگر من را شهید کنی من شفاعتت میکنم.» ‏🔹حالا امروز رهروان ⁧ ⁩ در دانشگاه علم و صنعت خطاب به فحاشان گفتند: ‏"اگر بهم فحش دهی، باز برات جون میدم" ✍️عبدالله گنجی
🔴 کیهان: 83 درصد زنهای ایرانی می گویند به حجاب اعتقاد دارند بنابراین روسری برداشتن چند دختر به جایی نمی رسد کیهان نوشت: 🔹️بحث «حجاب» در ایران نمی‌تواند دستمایه یک شورش موفق علیه نظام و ارزش‌های آن گردد و یکی از مهم‌ترین نقطه ضعف‌های دشمن در آشوب‌های اخیر، این بود که از حجاب شروع کرد و البته بحث حجاب در یک عنوان بزرگ‌تر یعنی «زنان» هم همین حکایت را دارد؛ یعنی ایجاد اغتشاش و تنش با موضوع زنان نیز در جمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد و خود به نقطه ضعف دشمن در طراحی توطئه تبدیل می‌شود. 🔹️بر همین اساس در اغتشاش‌های اخیر سه اتفاق به موازات هم افتاده است؛ یک اتفاق این است که اگرچه عده معدودی از دختران در سنین 15 تا 20 سال خارج از گود آشوب‌ها روسری را از سر برگرفتند، حجاب به شعار میدانی تبدیل نشد. 🔹️در این میان 83 درصد بانوان در نظرسنجی گفته‌اند به حجاب اعتقاد دارند و بیش از 70 درصد گفته‌اند حتی در میهمانی‌های خانوادگی روسری خود را حفظ می‌کنند. 🔹️برابر آمارهای موجود از حدود یک دهم یک درصد جمعیت کشور که در فضای اغتشاش قرار گرفتند، فقط 21 درصد آنان را خانم‌ها که عمدتاً در سنین بین 15 تا 22 سال بودند، تشکیل دادند. در واقع آنچه اتفاق افتاد، تجمعات محدود مردانه به نام زنان بود!
🔰عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق در اظهار نظری عجیب می‌گوید : «ما که کارمان تجارت است و می‌خواهیم با مشتریان خارجی‌مان در ارتباط باشیم، با مشکل مواجه شده‌ایم چراکه به هر حال نمی‌توانیم به مشتریان‌مان بگوییم سروش نصب کنند ». ✍️پ.ن: 1⃣راه های گوناگونی برای ارتباط با تجار سایر کشورها وجود دارد. 2⃣با این استدلال شما، کشور چین که پدرجد را درآورده است، امروز باید در افق محو شده و یا در زیر خاک دفن می شد. حال آنکه این کشور با وجود فیلترینگ گسترده پلتفرم های آمریکایی، در حال بلعیدن تجارت و اقتصاد دنیا است. 3⃣جالب است که صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد چین با تولید ناخالص داخلی 30 هزار و 74 میلیارد دلاری را به‌عنوان بزرگترین اقتصاد دنیا در سال 2022 معرفی کرده است. 4⃣ اگر این مسئله ساده برای شما شبهه شده و یا توانایی حل آن را ندارید، به جای توییت زدن و مصاحبه، یا بروید پای درس تجار چینی بنشینید، یا در همین داخل با افراد متخصص و صاحب نظر مشورت کنید و یا اگر نمی توانید، به صورت محترمانه جای خود را به افراد توانمند بدهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از تجمع روز گذشته دانشجویان دانشگاه علامه که در رسانه‌های آن‌ور آبی دیده نمی‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر - ولو امام عصر باشد - اهمیتش بیشتر است 🔻امام خمینی رحمه‌الله علیه: 🔹امروز ما از روزهای قبل بیشتر احتیاج به همبستگی داریم. امروز ما مواجه با همه قدرتها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی می‌کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیفهایی است که خدا دارد. 🔻...یعنی، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر - ولو امام عصر باشد - اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‌کند برای اسلام. همه انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، برای کلمه حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند. صحیفه امام- جلد ۱۵ - صفحه ۳۶۵
8224153553.mp3
40.12M
🔊 فایل صوتی سخنرانی نشست روشنگری 📌 تبیین نظریه مقاومت و دستاوردهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران 👤 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا بیگدلی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان 🕰 برگزار شده در سه شنبه ۳ آبان‌ماه 🆔https://eitaa.com/roshana_zanjan 🌖https://rubika.ir/roshana_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توضیحات حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی از لحظه‌ای که آشوبگران عمامه‌اش را انداختند وقتی پلیس ان‌ها را گرفت من گفتم هیچ شکایتی ندارم این‌ها هم‌وطنان ما هستند.
صدای آمریکا را از روزنامه مردم سالاری بشنوید!!!؟؟؟ ✅ در غفلت مسئولان فرهنگی کشور روزنامه های زنجیره ای اصلاح‌طلب در فضای غبار آلود این روزها جولان می دهند و همان چیزی را که اربابانشان در غرب دیکته می کنند ، منتشر می سازند. در روزهای اخیر حجم زیادی از تحریف ها، دروغ ها و ... را منتشر و مردم عادی را مورد ترور شناختی قرار می دهند . لازم به یادآوری است که حزب مردم سالاری چندی پیش ۱۰ پیشنهاد غیر متعارف و خارج از عرف برای عبور از فضای کنونی پیشنهاد داده بود که البته بنده پاسخ در خوری به آنها دادم. لطفا در پیام های گذشته جستجو بفرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف ناخواسته تحلیلگر مزدور شبکه سعودی اینترنشنال در پخش زنده: جمهوری اسلامی 43 سال مانع تجزیه و تکه‌تکه شدن خاک ایران شده است! 🔹ارزیابی شبکه سعودی اینترنشنال از تجمع برلین: ایرانی‌ها از کشورهایی که همگی تکه تکه‌های ایران هستند در این تجمع آمدند! همه پرچم‌ها هم بود از جمله پرچم شش رنگ (همجنس‌گرایان) و پرچم کردستان کنار هم بود، 43 سال جمهوری اسلامی مانع رقم زدن این لحظات شده است!
✳️ قوانین جهانی پلیس در اعتراضات خیابانی 🔹همه‌ی کشورهای دنیا قوانین محکم و خاصی برای برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات اعتراضی دارن. نقطه‌ی مشترکی که همه این کشورها در وضع این قوانین دارن، اینه که به هیچ وجه اجازه‌ی به هم خوردن نظم عمومی و خسارت مالی و جانی رو نمیدن! 🔹فارغ از صحیح یا غلط بودن این قوانین، توی این پست به قوانین سه کشور صنعتی دنیا اشاره می‌کنیم: 1️⃣ انگلیس 🔹در انگلستان پلیس از تجمعات قانونی حمایت می‌کنه. اگه قصد دارین راهپیمایی ترتیب بدین، باید جزئیات اون رو ۶ روز قبل به پلیس اطلاع بدین. اگه بدون اطلاع‌رسانی به پلیس، اعتراضی رو سازماندهی کنید یا جزئیات اشتباهی ارائه بدین، ممکنه مرتکب یک جرم جنایی بشید. 🔺طبق قانون نظم عمومی، اگه تجمع اعتراضی باعث بی‌نظمی یا خسارت جدی به اموال عمومی یا اختلال جدی در جامعه بشه، در این‌صورت نقض صلح اتفاق میفته و افسر ارشد پلیس میتونه با دستگیری مجرمین، اعتراضات خیابونی رو محدود کنه. رئیس پلیس میتونه راهپیمایی‌های اعتراضی رو در اون منطقه‌ی خاص تا ۳ ماه (با موافقت وزیر کشور) ممنوع کنه. 🔺سازماندهی یا شرکت در راهپیمایی اعتراضی که در اون نقض صلح اتفاق افتاده، جرمه: اشخاص عادی ممکنه تا ۱۰۰۰ پوند جریمه بشن. سازمان‌دهنده و لیدر تا ۲۵۰۰ پوند جریمه نقدی و ۳ ماه حبس محکوم میشه. انسداد عمدی بزرگراه ۵۱ هفته حبس یا جریمه نقدی نامحدود یا هر دو رو در پی داره. 2️⃣ فرانسه: 🔸با هر تجمعی در یک مکان عمومی که نظم عمومی رو به هم بزنه، برخورد میشه. ابتدا دو اخطار از طرف شهردار یا یکی از معاون‌هاش به معترضین داده میشه تا متفرق بشن. در صورتی‌که این دو اخطار، بی‌اثر بمونه افسران پلیس، ازدحام جمعیت رو متلاشی میکنن. در صورتی‌که معترضان، خشونت نشون بِدن یا به افسران پلیس حمله کنن، دستگیر میشن. 🔺افرادی که به‌صورت عادی در تجمع شرکت کرده باشن، در صورتی‌که مسلح نباشن به یه سال حبس و جریمه ۱۵۰۰۰ یورویی محکوم میشن. اگه شخصی تمام یا قسمتی از صورت خودش رو برای جلوگیری از شناسایی پنهان کنه، به سه سال حبس و جریمه ۴۵۰۰۰ یورویی محکوم میشه. 🔺تحريک مستقيم جمعيت با شعار، سخنرانی، توزیع نوشته یا هر وسيله ديگه، يه سال حبس و ۱۵۰۰۰ يورو جریمه نقدی داره. اگه تحریک جمعیت توسط شخص به نتیجه برسه، مجازات به هفت سال حبس و ۱۰۰.۰۰۰ یورو جریمه افزایش پیدا میکنه. 3️⃣ آمریکا 🔹در نبراسکا، فردی که عمداً آرامش جامعه رو به هم بزنه، مرتکب یه جنایت کلاس ۳ میشه. در وایومینگ، اگه شخصی موسیقی بی‌دلیل با صدای بلند پخش کنه یا اقدامات خشونت‌آمیز انجام بده، آرامش رو به هم میزنه. بر اساس اساسنامه ورمونت، اگه فردی بین غروب و طلوع خورشید سر و صدای زیادی ایجاد کنه، به شخص دیگه‌ای حمله کنه، از ارتباط تلفنی برای آزار و اذیت شخص دیگه‌ای استفاده کنه، صلح رو نقض میکنه. 🔺سازماندهی و شرکت در شورش یا ارتکاب هرگونه اقدام خشونت‌آمیز برای پیشبرد شورش، جرم محسوب میشه و مجرم به پرداخت جریمه نقدی یا حداکثر پنج سال حبس یا هر دو محکوم میشه.
چطور بگویند ما حامی و دوستدار آمریکا شیطان بزرگ هستیم. مثل سفارت و نمایندگی شیطان بزرگ عمل میکند و شیطان را تصدیق و نماینده نظام را تکذیب میکند روشن میشود نتانیابو مبالغه نکرده بود که گفته بود اصلاح طلبان سرمایه های اجتماعی ما هستند . اما راست گفت و اینکه گفت به نمایندگی از ما با نظام می جنگند
🚨حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز ▪️ساعت 17:45 امروز 3 فرد مسلح وارد صحن حرم شاهچراغ شیراز شده و به سمت زائران تیراندازی کرده‌اند. گفته می‌شود 2 نفر از تروریست‌ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد. ▪️ تاکنون دستکم 13 نفر شهید و 10 نفر زخمی شده‌اند. یک زن و 2 کودک هم در بین قربانیان هستند.