eitaa logo
قائمون
244 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام.هم اکنون شبکه ۴ را ببینید...
🔸سردار سلامی:‌ دشمن شکست سختی خورد! فرمانده کل سپاه: 🔹در اغتشاشات اخیر دشمن همه گسل‌ها را فعال کرد و با همه ظرفیت به میدان آمد و همه تجربیات را به کار گرفتند؛ اگر ما از قبل تجربه نداشتیم، در برابر تهدیدات همزمان و پیوسته کم می‌آوردیم. 🔹تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است و تا زمان غلبه حل‌شدنی نیست. ما دائماً با دشمنی و فتنه روبه‌رو هستیم و امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر موضوع دیگری ایجاد شود. 🔹دشمن در حوادث اخیر هرچه لشکر و یگان تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد، اما شکست سختی خورد. 🔹امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.
علی اکبر حسینی محراب به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد 🔹وی در دهه هفتاد مدیرکل اطلاعات خوزستان بود و در سال ۸۴ در دوره وزارت حجت الاسلام محسنی اژه ای در وزارت اطلاعات، معاون اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه بود . 🔹او در دولت دهم،دبیر ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و رئیس کمیته اقتصاد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود . 🔹محراب همچنین سابقه معاونت مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه را در کارنامه اجرای اش دارد. 🔹وی در دولت رییسی، مشاور اقتصادی معاون اول ریاست جمهوری بود. پیگیری و برخورد با ده ها پرونده مفاسد اقتصادی، مهمترین سابقه محراب حسینی است. ➖➖➖➖ ⚛ 📺 ➖➖➖➖
سردار شریف: به رسانه‌های معاند تسلط داریم سخنگوی سپاه: 🔹اینکه دشمن روی به توئیت و هشتگ‌های جعلی آورده است نشان می‌دهد توان شکست ایران را ندارد. 🔹اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به طوری که با نیم ساعت صحبت، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید 🔹قدرت را باید طوری اعمال کرد که دشمن لبخند نزده و شاد نشود به این دلیل به بسیجیان و مدافعین امنیت اجازه شلیک داده نشد. 🔹شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشنال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، ولی کور خواندند زیرا اکنون چنان تسلطی به شما داریم به تک تک شما پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 اذعان به عظمت شخصیت حاج قاسم در رسانه‌های انگلیسی زبان؛ شخصیتی کاریزماتیک، استراتژیست نابغه، دلهره‌‌آور برای دشمنان ❄️🌹❄️
📱ماجرای نامه امیرالمومنین(ع) به کمیل توییت حساب آیت‌الله جوادی آملی پس از دیدار با قالیباف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعوت به خودکشی روی خط اینترنشنال 🔹شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی که در چند ماه گذشته در ترویج خشونت و تجزیه‌طلبی نقش داشته است، اکنون کارشناس آن شبکه دعوت به خودکشی می‌کند. 🔹او این دعوتش را هم اینگونه توجیه می‌کند: انتخاب شیوه و زمان مرگ برای انسان باید به رسمیت شناخته شود. باید بتوانیم در مورد زمان و شیوه رفتن از این دنیا تصمیم بگیریم که خودکشی یکی از آن‌هاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری اپوزسیون علیه یکدیگر ادامه دارد ▪️ *اینبار فایل صوتی از ساناز قاضی‌زاده که از تجاوزهای جنسی مدیران اینترنشنال می‌گوید* 🔹رعنا رحیم‌پور را به یاد دارید؟ خبرنگار بی‌بی‌سی که چندی پیش در یک [فایل صوتی افشا شده](https://t.me/Tasnimnews/235140)، از برنامه مدیران شبکه اینترنشنال برای تجزیه ایران گفت. 🔹پس از آن اینترنشنال ساکت نماند و حتی چند گزارش علیه خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر کرد. کار به تهدید کشید و دیگر از رعنا رحیم‌پور خبری نشد. 🔹حالا فایل صوتی دیگری در صفحات اپوزسیون منتشر شده که در آن ساناز قاضی‌زاده (که او را در شبکه منوتو و اینترنشنال بارها دیده‌اید) از تجاوز جنسی مدیران اینترنشنال می‌گوید: با اینکه پول خوبی می‌دهند اما فضا مسموم است 🔹در بخش دیگری از این فایل صوتی افشا شده، قاضی‌زاده به ارتباط گروهک تروریستی الاحوازیه با اینترنشنال اشاره می‌کند. 🔹بد نیست یادآوری کنیم که ساناز خواهر کوچکتر فرناز قاضی‌زاده است که در بی‌بی‌سی مشغول به کار است. 🔹حالا به نظر می‌رسد این افشاگری بی‌سابقه علیه مدیران اینترنشنال بی‌ارتباط به تهدیدهای این شبکه سعودی علیه کارمندان بی‌بی‌سی نباشد.
🇮🇷 📝 | بحران دلار در عراق ❄️🌹❄️ 🔻توطئه آمریکا برای ایجاد بحران در عراق پس از استقرا دولت محمد شیاع السودانی و ایجاد ثبات نسبی سیاسی. 🔹طی روزهای اخیر افزایش لجام گسیخته و کم سابقه قیمت برابری دلار در مقابل دینار عراق، مشکلات معیشتی فراوانی را برای مردم این کشور ایجاد کرده و کشور عراق را در آستانه یک آشوب گسترده اجتماعی قرار داده است. 🔸با توجه به اینکه اکثر مواد غذایی مصرفی در عراق وارداتی هست و این اقلام تقریباً به صورت روزانه وارد می شود و هیچگونه یارانه ای هم بابت این امور پرداخت نمی گردد، افزایش ناگهانی قیمت برابری دلار با دینار عراق، مشکلات فراوانی را برای مردم عراق مخصوصاً در حوزه معیشت و تغذیه ایجاد نموده است. 🔸در همین راستا نخست وزیر عراق جلسات متعدی را با مسئولان بانک مرکزی و دستگاه های مختلف اقتصادی این کشور برگزار کرده ولی تاکنون توفیقی در این زمینه حاصل نشده است. 🔹به اعتقاد بسیاری از ناظران امور ، علت اصلی عدم توفیق دولت عراق در کنترل قیمت ارز، این است که سررشته این امور در دست آمریکائیها است و آنها به دنبال به آشوب کشاندن عراق و در نتیجه دستیابی به اهداف شوم خود در منطقه هستند. 🔸️در این رابطه، طی روزهای اخیر شخصیت مختلف عراقی مخصوصاً جنبش الفتح و نجباء و ... در این مورد پیام های اخطار آمیزی را صادر کرده اند و آمریکا را مقصر اصلی این بحران معرفی نموده و از این پدیده بعنوان " سرقت قرن " یاد کرده اند. 🔺از طرف دیگر جریانهای مخالف محور مقاومت و ائتلاف شیعی، فرصت را برای تخریب و تضعیف دولت "محمد شیاع السودانی" مغتنم شمرده و حتی برخی از فراکسیون‌های مخالف خواستار استیضاح و برکناری وی شده اند. ✍ غلامعلی کریمی | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝حواله خرید هیزم در فرانسه ❄️🌹❄️ 🔻اروپا پس از محدود کردن خرید نفت، گاز، زغال سنگ و برق روسیه، درگیر افزایش شدید هزینه‌های انرژی شده است. 🔸رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند دولت برای ساکنان خانه‌هایی که خانه خود را با هیزم گرم می‌کنند شروع به پرداخت حواله‌های ۵۰ تا ۲۰۰ یورویی برای کمک به آنها در هزینه‌ها کرده‌ است. 🔺مبلغ حواله به درآمد و وضعیت تأهل بستگی دارد. حدود ۲.۶ میلیون خانوار از هیزم به عنوان منبع گرمایشی استفاده می‌کنند.
♦️ جهان سیاست در یک نگاه | ۴ دی ۱۴۰۱ 1️⃣ ارتش چین از انجام رزمایش‌هایی در دریا و حریم هوایی نزدیک تایوان در پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا و تایوان خبر داد. 2️⃣ امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه گفت عضویت اوکراین در ائتلاف ناتو با توجه به اینکه از سوی روسیه به عنوان یک تقابل تلقی می‌شود، بعید است. 3️⃣ هزاران نفر از مردم مراکش در بیش از ۳۰ شهر این کشور در تجمعاتی اعتراضی، خواستار لغو توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی شدند. 4️⃣ یک عضو ائتلاف الفتح عراق مدعی شد که مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر سابق این کشور از طریق اقلیم کردستان به دبی فرار کرده است. 5️⃣ شهروندان ارمنی قره‌باغ در اعتراض به بسته شدن کریدور لاچین از سوی جمهوری آذربایجان دست به تجمع اعتراضی زدند. 6️⃣ عامل حمله به مرکز فرهنگی کردهای پاریس از زندان به مرکز بیماران روانی منتقل شد. 7️⃣  پاپ فرانسیس رهبر واتیکان در پیامی به مناسبت فرارسیدن زادروز حضرت عیسی مسیح با اشاره به رنج عمیق جهان از نبود صلح، خواستار پایان جنگ اوکراین و سایر درگیری‌های مسلحانه  شد.
♦️گزارش المانیتور از تحولات انرژی منطقه غرب آسیا 🔹 پایگاه خبری-تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی مهم‌ترین تحولات حوزه نفت و گاز در غرب آسیا پرداخته و معتقد است انرژی هیدروژنی، نوسانات قیمت نفت و خودروهای برقی می‌توانند موضوعات مهم سال آینده میلادی باشند. 🔸 پس از توافق اسرائیل و لبنان، بیروت فرآیند اکتشاف گاز در میادین خود را آغاز کرده و قرار است با مشارکت توتال و انی و تکمیل مطالعات زیست‌محیطی تا ژوئن 2023، حفاری گاز آغاز شود. 🔸 در ماه مارس، شرکت سعودی آرامکو قراردادی را برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی با هدف پالایش نفت خام در شمال شرق چین منعقد کرد. 🔸 در نوامبر، قطر به توافقی برای صادرات گاز طبیعی به آلمان دست یافت. اما احتمالاً گاز این کشور تا سال 2026 به آلمان نمی‌رسد. همچنین در سپتامبر، توافق صادرات گاز طبیعی میان آلمان و شرکت ملی نفت ابوظبی منعقد شد. 🔸 در ماه نوامبر، قطر انرژی و سینوپک چین یک قرارداد بزرگ گازی امضا کردند که طبق آن دوحه سالانه 4 میلیون تن گاز طبیعی مایع را طی 27 سال به چین صادر خواهد کرد. 🔸 شرکت نیومد اسرائیل در ماه دسامبر با دولت مراکش برای انجام اکتشاف انرژی در سواحل مراکش به توافق رسید. 🔸علاوه بر موارد بالا، کشورهای حوزه خلیج فارس پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر متعددی را در سال جاری اعلام کردند که برخی از آن‌ها عبارتند از: - احداث نیروگاه خورشیدی 2060 مگاواتی در غرب عربستان؛ - اعلام موافقت شرکت AMEA Power مستقر در دبی با ساخت دو نیروگاه خورشیدی در مراکش و پیشبرد طرح یک نیروگاه خورشیدی و بادی در مصر و نیز قرارداد یک نیروگاه خورشیدی در آفریقای جنوبی؛ - بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی الخرسه در قطر؛ - توافق شرکت اماراتی مصدر با تانزانیا برای توسعه پروژه‌های بادی و خورشیدی در این کشور؛ - و برخی پروژه‌های هیدورژن سبز در کانال سوئز. با این حال، اخیراً رهبران دولت‌های عربی خلیج فارس درباره کاهش سرمایه‌گذاری در عرصه نفت و گاز هشدار داده‌اند. 🔸 المانیتور معتقد است رویدادهای مهم حوزه انرژی در سال 2023 میلادی عبارتند از: گسترش روابط امارات و عربستان با برخی کشورهای آفریقایی برای توسعه پروژه‌های هیدروژن سبز، مناقشه نفتی بغداد و اربیل، همکاری‌های فزاینده ایران و ونزوئلا، توسعه صنعت خودروهای برقی و حضور احتمالی تسلا در ترکیه و تکمیل پروژه مونتاژ خودروهای الکتریکی چینی در ابوظبی و تحولات قیمت نفت.
♦️هدف قرار دادن نهادهای مالی خارجی برای مقابله با راهبرد اقتصادی ایران 🔹 کارشناس اسرائیلی «موسسه هادسون» طی گزارشی با بیان اینکه کاخ سفید نگران است اجرای دقیق تحریم‌ها نفت ایران را از بازار حذف و بحران جهانی انرژی را تشدید کند، می‌نویسد ایالات‌متحده می‌تواند بدون حذف نفت از بازار، هزینه‌های اقتصادی سنگینی را به تهران تحمیل کند. 🔸 با خروج ایالات‌متحده از برجام و «کمپین فشار حداکثری» تهران سعی کرد از هر اهرمی که در اختیار داشت برای کاهش فشار اقتصادی استفاده کند. پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران نقض تعهدات هسته‌ای خود را سرعت بخشید تا با دست پر در مذاکرات حاضر شود. 🔸 آمریکا امیدوار است برنامه هسته‌ای ایران را «در یک جعبه» قرار دهد بنابراین خواستار بازگشت به برجام در اسرع وقت بود. اما ایران اشتیاق آمریکا برای بازگشت به توافق را به خوبی درک می‌کند و معتقد نیست که آمریکا در کوتاه‌مدت فشار را افزایش دهد؛ بنابراین مذاکرات را طولانی و مطالبات بیشتری را مطرح می‌کند. 🔸 جنگ اوکراین، با ایجاد تقاضای روسیه برای تسلیحات ایرانی و افزایش قیمت نفت، جریان درآمد و موقعیت ژئوپلیتیکی ایران را بهبود بخشیده است. رهبران ایران از فرصت ارائه دانش خود به روسیه و سایر کشورها و تضعیف نظم تحت رهبری آمریکا استقبال می‌کنند. ایران به خود می‌بالد که برخی از کشورها در صف خرید پهپادها و موشک‌های آن هستند. 🔸 اعتراضات در ایران که از نظر اندازه و مدت بی‌سابقه بوده، حکومت را در حالت تدافعی قرار داده و این به دولت بایدن فرصتی برای به دست آوردن اهرم فشار در مذاکرات هسته‌ای می‌دهد. ایران سال‌هاست با ایجاد کانال‌های تجاری پیچیده‌ با تحریم‌ها مقابله کرده‌ است و به راحتی از موسسات مالی در کشورهایی مانند امارات و ترکیه به دلیل فقدان مقررات و استانداردهای ضعیف بهره‌برداری می‌کند. 🔸 ایالات‌متحده گاهی تحریم‌هایی را علیه موسسات مالی و بانک‌های خارجی اعمال کرده اما چنین اقداماتی را به طور سیستماتیک یا پیوسته به کار نگرفته است. اخلال در فعالیت ایران در مراکز مالی، در حالی که درآمدهای ایران از فروش را مسدود می‌کند بازار جهانی نفت را مختل نخواهد کرد. برای این منظور، ایالات متحده باید به جای شرکت‌های داخل ایران، نهادهای خارجی را که این کشور را قادر می‌سازند تحریم‌ها را دور بزند، هدف قرار دهد.
♦️ جهان سیاست در یک نگاه |۵ دی ۱۴۰۱ 1️⃣ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله پهپادی اوکراین به یک پایگاه هوایی در منطقه «ساراتوف» روسیه، سه نفر کشته شدند. 2️⃣ مقامات کره جنوبی مدعی شدند پهپادهای کره شمالی وارد مرز داخلی این کشور شدند و ارتش کره جنوبی آنها را سرنگون کرد. 3️⃣ در ادامه تشدید ناآرامی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ عملیات علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست انجام دادند. 4️⃣ معاون وزیر امور خارجه قطر با حضور در تهران با وزیر خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد. 5️⃣ رئیس اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین گفت ایران تاکنون هیچ موشکی برای استفاده در جنگ اوکراین در اختیار روسیه قرار نداده است. 6️⃣ مجلس شورای سلطنت عمان با برگزاری نشستی پیشنهاد اصلاح فرمان سلطنتی مربوط به تحریم رژیم صهیونیستی را تایید کرد. طبق این اصلاحیه هرگونه همکاری ورزشی، فرهنگی و اقتصادی با صهیونیست‌ها ممنوع است. 7️⃣ سخنگوی وزارت خارجه چین، با بیان این که مذاکرات مربوطه به پرونده هسته‌ای ایران به مرحله‌ای حساس رسیده و ایران به همه الزامات مربوط به توافق پاسخ می‌دهد، گفت: «شاهد تاخیر در پاسخ طرف‌های دیگر هستیم».
♦️ انصارالله: دشمن با پیشنهاد پرداخت حقوق برخی کارمندان، به دنبال اختلاف‌افکنی در یمن است 🔹محمد البخیتی، از اعضای ارشد جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با المیادین گفت: هیئت عمانی پیام‌های کشورهای متجاوز را به صنعا منتقل کردند و درخواست‌های صنعا در مورد حقوق کارکنان را شنیدند. 🔹وی با اشاره به اینکه آنچه کشورهای متجاوز ارائه کرده‌اند پاسخگوی مطالبات صنعا نیست، خاطرنشان کرد: موضع کشورهای متجاوز در خصوص پرداخت حقوق‌ها همچنان نامشخص است. دشمنان به دنبال این هستند که با پیشنهاد پرداخت حقوق به بخشی از کارمندان، به اختلافات داخلی یمن دامن بزنند. 🔹البخیتی تاکید کرد که جنایت سعودی‌ها در صعده در چارچوب تجاوزات مستمر عربستان به مناطق مرزی صورت می‌گیرد و ارتباطی با سفر هیئت عمانی به صنعا ندارد.
♦️ آماری از صادرات غله اوکراین پس از توافق با روسیه 🔹 وزیر حمل‌ونقل ترکیه اعلام کرد از هنگام امضای توافق صادرات غلات میان روسیه و اوکراین با میانجی‌گری ترکیه و سازمان ملل، بیش از ۱۵ میلیون تن غله توسط صدها کشتی وارد بازار جهانی شده است. در مجموع، ۵۸۵ کشتی از بنادر اودسا، کورنومورسک و یوژنه، محصولات غله اوکراین را بارگیری کرده‌اند. 🔹 ۱۵ درصد از این محموله‌های غلات به ترکیه، ۱۲ درصد به آفریقا، ۲۹ درصد به آسیا و ۴۴ درصد به اروپا ارسال شده‌اند. ۲/۹ میلیون تن به اسپانیا صادر شده و پس از این کشور، ترکیه با ۲/۲ میلیون تن و چین با ۲/۱ میلیون تن قرار دارد.
💠زنان هم میتوانند معادلات جهانی را تغییر دهند؛ زنانی از تبار فاطمه(س) ... ┄┅══════┅┄
⭕️حماسه۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است 🔸فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:حماسه هشت و ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
✍️: عموفربد 🌒🖤💚 ۶ دی ۱۴۰۱ بزرگترین جنگ شناختی جهان درطول تاریخ علیه ایران💛 ↙️گوشه ای ازاتفاقاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادندوپاسخهایی که دریافت کردند: 🔷حمایت ازاغتشاشگران توسط: بایدن-وزیرخارجه ورئیس مجلس نمایندگان آمریکا-کلینتون،-رابرت مالی-31نفرازسیاستمداران مطرح آمریکاواروپا-37نفرازشخصیتهای موسیقی-62نفرازهنرپیشگان مطرح غرب(مانندآنجلیاجولی)-15نفرازفوتبالیستهاوباشگاه‌های مطرح دنیا-شخصیتهای موسیقی ترکیه-هزارسینماگرفرانسوی(که عده‌ای موهای خودراقیچی کردندوفیلم آنرامیلیونهابارنشردادند) 🔷وزرای خارجه:کانادا-سوئد-آلمان-بلژیک-اسپانیا-شیلی-فرانسه-نویسنده کتاب هری پاتر-یک نماینده زن ایرانی الاصل دربلژیک(که درحمایت ازآشوبگران موهای خودراکوتاه کرد)به میدان آمدن بارزانی برای حمله به ایران 🔹فعالیت رسانه‌ای سلبریتی‌های وطن فروش داخلی-هشتک مهسا امینی320میلیون بارتوئیت ورؤیت شد{درحالی که فارسی زبانان توئیتر 3میلیون نفرهستند} 🔷دستگیری یک تبعه خارجی که درکوله پشتی خودیک دست لباس بسیجی بهمراه چندنارنجک واسلحه،ده‌هاگلوله وسرنیزه داشت،که قراربوددرحین کشتن مردم عده‌ای ازاوفیلم بگیرندوبگویندکه بسیجیهامردم رامیکشند. درچندشهرکردستان ازجمله اشنویه که مهمترین شهربود،17هزارنیرودرحالت آماده باش بودندبرای شروع جنگ داخلی 🔷بمباران رسانه‌ای درچابهاربااین تیترکه یکی ازفرماندهان نیروی انتظامی به یک دختر14ساله سُنی تجاوزکرده وبعدازآن کشتارمسجدمکّی اتفاق افتادوانفجاروآتش زدن بازاروحمله به پاسگاههابطورهمزمان شروع شدو ورودگروهک ریگی وجیش الظلم بکشورآغازشد 🔷بازکردن ریل راه آهن تهران-تبریزدرقزوین بطول یک کیلومترکه بلطف خداباگزارش یک دامدارخنثی وعوامل آن توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیرشدند،وازکشتارصدهانفرجلوگیری شد. این اتفاق همراه بااعتراضات تبریزقراربودرخ دهد 🔷درتهران ازیک خانه،مردم راباتفنگ لیزری میزدند،خانه محاصره شد،ناگهان یک زن جوان لخت مادرزادازخانه خارج شدکه آی مردم کمک کنیدکه اینهامیخواهندبمن تجاوزکنند.این خانه مرکز هدایت عملیات بودوکلی سلاح وبیسیم پیشرفته کشف شدواین زن دربازجویی وتخلیه اطلاعاتی که ازوی صورت گرفت11پایگاه وخانه امن وتیمی موساداسرائیل رادرشهرهای مختلف کشورمان ایران لودادکه همه دستگیرشدند.فقط ازیک پایگاه137قبضه سلاح کشف شدکه قراربودآنشب عملیات مسلحانه انجام شود.«باتوجه به حادثه شاهچراغ توسط یک نفرتروریست معلوم میشودکه چه کشتارعظیمی قراربودرخ دهد» 🔷کشف تعدادزیادمسلسل یوزی ازداخل صندلیهای شش خودروی بدون پلاک که1زن و5مردبودند.دستگیری یک خانم در اصفهان با52کیلوموادمنفجره که قراربودبازارتاریخی اصفهان رامنفجرکند 🔷دستگیری یک مهره‌ی یهودی درشیرازکه به بیمارستان منتقل شدوعده‌ای ازاغتشاشگران به بیمارستان حمله کردندکه این مهره رایافراری دهندیابکشندکه بدست نیروهای امنیتی نیفتد.دستگیری راننده یک پرایدکه17نفرازنیروهای انتظامی رازیرگرفت. 🔷دستگیری دوخودروباپلاک وآرم ولباس سپاه که به مردم حمله میکردندوزنان رامی‌زدندوعده‌ای هم فیلم میگرفتند.درمنطقه دانشگاه شریف یک خودرو مگان تعدادی ازنیروهای انتظامی روزیرگرفت وبعدتعقیب وگریزبه ماموران تیراندازی کردکه درآخردستگیرشد 🔷حمله به پاسگاه شهیدمدرس جهت خلع سلاح کردن ماموران وضرب وشتم شدیدیک زن محجبه وکودک سه ساله‌اش به نیت ترساندن چادری‌هاکه بترسندباچادردرجامعه حاضرشوند.چندین حمله درشهرهای مختلف به ماشین خانواده‌های مذهبی باموادمنفجره ↙️وَ اما.... 🔷زدن32نقطه توسط سپاه درکردستان عراق وبه درک رفتن حدود5000نفرازمنافقین وتجزیه طلبان درطول دوهفته بمباران سپاه 🔷انهدام یک جلسه سری درترکیه باپهپادانتحاری ازایران که درآن سران5حزب ازسلطنت طلبان-منافقین-کومله-پژاک'پاک ونماینده آمریکاوفرانسه حضور داشتند. 🔷برنامه بعدی هم درآذربایجان وارمنستان بودکه باتصرف منطقه زنگزورارتباط ایران باارمنستان قطع شودوبه تبع آن راه ایران بااروپا قطع شودوازآن طریق تجزیه ایران راشروع کنندکه بلطف خداناکام ماندند 🔷ودرآخربایدبگویم که دشمن فهمیده ازکجاشکست میخورد 📰روزنامه آمریکایی یو‌اس‌ای‌تودی به نقل از‌اندیشکده آمریکن اینترپرایزمینویسد: بزرگترین مشکل آمریکادرایران حضور یک«اَبُرحریف»بنام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه رامیشناسدومردم به اواعتماد دارند واقتدارایران انقلابی بافرامین وبصیرت آقا سیدعلی رهبرفرزانه انقلاب عجین است وبس،
💬حاج قاسم سلیمانی:من شهادت میدهم پدرم در طول عمر یک گندم حرام وارد زندگی اش نکرد.
🔴 یکی نیست به این نون به نرخ روز خور حزب باد بگه، موقعی که تو به سیب زمینی میگفتی دیب دمینی رهبر عزیز ما مقابل سنگین ترین شکنجه های مامورهای آموزش دیده ساواک سر خم نکرد حالا توی بزدل فراری وعده لاتهای کوچه خلوت ستارخان رو میدی؟!
ایران به زودی یک اسکادران کامل از جنگنده‌های سوخو-۳۵ روسی را دریافت می‌کند و پایگاه هشتم شکاری در اصفهان یکی از میزبان‌های این جنگنده‌ها خواهد بود
🇮🇷 📝 افسار قیمت‌ها در بازار ارز به شکل عجیب و غریبی پاره شده! ❄️🌹❄️ 🔻روزنامه کیهان نوشت: 🔹چند صباحی است که افسار قیمت‌ها در بازار ارز به شکل عجیب و غریبی پاره شده و روزانه نرخ سکه و ارز با قیمت‌‌سازی‌های سؤال‌برانگیز برخی کانال‌های بی‌هویت فضای مجازی افزایش می‌یابد. 🔸در این میان، جریان غربگرای داخل کشور که طی سال‌های اخیر تلاش کرده دلیل هر مشکلی در کشور را بلافاصله به عدم سازش با غرب نسبت دهد در روزهای اخیر دوباره این گزاره را پیش کشیده و مدعی شده است که اگر تن به خواسته‌های آمریکا در برجام بدهیم مشکل ارز حل می‌شود. 🔹نکته مهمی که نباید فراموش کنیم اینکه دشمنان ما یک جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرده‌اند. 🔺شکی نیست که یکی از نقاطی که در جنگ ترکیبی اخیر مورد هجمه قرار گرفته آرامش در بازارهای کشور و خصوصا بازار ارز است. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
◼️ آنچه از حسن روحانی نمی‌دانید 🔹متولد ۹ دی ۱۳۲۷ (شناسنامه ۲۱ آبان ۱۳۲۷) سرخه است. 🔹هفت فرزند بودند که خواهر و برادر بزرگتر وی در کودکی مرده و حسین، طوبی، فاطمه و طاهره، برادر و خواهران او هستند. 🔹پنج فرزند دارد: زهرا و سپس منصوره که ساکن اتریش و عروس محمدحسین بهشتی، وارد کننده بزرگ میوه است. محمد، کشته شده در جوانی، در دهه هفتاد به دست فردی که نگران افشای اسرارش بود. جالب آنکه روحانی در کتاب خاطراتش هیچ اشاره‌ای به این فرزند خود نمی‌کند. مجید، با فامیلی «عمرانی»! و فرزند آخر، مریم، که همسر کامبیز مهدی‌زاده است. 🔹قبل از انقلاب توسط ساواک دستگیر، و برای آنچه «رهایی از فشار دستگاه» نام نهاده، اردیبهشت ۵۷ راهی انگلستان می‌شود. هرچند ادعای روحانی این است که این خروج از کشور به توصیه‌ی شهیدان بهشتی و مطهری بوده، اما هیچ مؤیدی بر گفته‌ی وی موجود نیست. 🔹درحالیکه مدعی است از ۱۴ سالگی تحت تعقیب بوده و سال‌های ۴۳ و ۴۴ توسط شهربانی و ساواک بازداشت و ممنوع المنبر شده اما در سال ۴۸ بدون هیچ منعی پذیرفته‌ی حقوق دانشگاه تهران می‌شود و در اوج به اصطلاح مبارزات و مشغله‌های حوزوی، ۳ ساله به او لیسانس می‌دهند! 🔹تا سال ۷۹ پنج دوره نماینده مجلس بود و در تمام این مدت خود را دکترای حقوق از انگلستان معرفی می‌کرد، درحالیکه وی در شرایطی که عالی‌ترین مقام امنیتی کشور بود، به نام تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا در بازه‌ی ۷۳ تا ۷۷ (اخذ ارشد و دکتری تنها در ۴ سال!) مکررا به انگلستان رفت و آمد داشت. 🔹جالب آنکه با بررسی رساله ارشد و دکتری وی از طریق نرم‌افزارهای سرقت یاب، مشخص می‌گردد اکثر قریب به اتفاق آن کپی‌کاریِ بدون ذکر منبع و سرقت بوده است. 🔹درحالی عضو خبرگان رهبری و مدعی اجتهاد است که هیچ‌گاه آزمون اجتهاد نداده و تسلطی بر زبان عربی ندارد؛ همچنین درحالی ادعای داشتن دکترای حقوق از انگلستان را دارد که از بیان ساده‌ترین جملات انگلیسی نیز عاجز است و با این حال مدتی مدیرمسؤل فصلنامه پژوهشی «Iranian Review of Foreign» بود! 🔹پیشنهاد به دار آویختن ضدانقلاب در نمازجمعه را در مجلس اول می‌دهد و آشوبگران ۱۸ تیر را در نمازجمعه پست‌تر از اوباش می‌خواند. عضو همیشگی نهاد راستگرای جامعه روحانیت مبارز، مخالف سرسخت اکران فیلم «مارمولک»، عامل اجباری شدن حجاب در کشور و معتقد به لزوم «بریدن دست معتقدان به حجاب اختیاری» بوده اما در انتخابات ۹۲ با چهره‌ای جدید از جامعه و جوانان رأی می‌گیرد! 🔹یکماه قبل از حمله صدام، با وجود تحرکات مرزی عراق، در مجلس اول پیشنهاد انحلال تیپ ویژه ارتش را می‌دهد که با واکنش تند شهید چمران مواجه می‌شود. 🔹در اواسط جنگ همراه با هاشمی، مجمع موسوم به «عقلا» را تشکیل می‌دهند که با تمرکز بر بحث توقف جنگ، موجب کاهش انگیزه مسؤلان و رزمندگان شد که با عتاب امام، جلسات مذکور تعطیل می‌گردد. 🔹سال ۶۰ رسما نام «روحانی» را ثبت می‌کند اما در مدرک اهدایی دکترایش توسط انگلستان در سال ۷۷، نام «فریدون» اعلام و درج می‌شود! 🔹مطابق اعلام کمیته تحقیق و تفحص مجلس از دوتابعیتی‌ها، مشخص می‌گردد یک مقام عالی اجرایی دارای تابعیت اسکاتلندی (انگلیسی) است که بسیاری از سفرهای مخفی خارجی خود را با پاسپورت دوم و نام اصلی انجام می‌داده. 🔹حداقل دو مرتبه ارتباط مخفی روحانی با آمریکایی‌ها ثبت و مسجل شده: اولی به عنوان یکی از سه نماینده هاشمی در دیدار با نماینده مشاور امنیت ملی آمریکا (مک فارلین) طی سال‌های ۶۴-۶۵ که موضوع آن آینده رهبری در ایران بود؛ و دومی سفر روحانی به پاریس در سال ۶۵ و دیدار با نمایندگان اسرائیلی که خود را آمریکایی معرفی کرده بودند و روحانی در آن دیدار خواهان فشار بیشتر بر امام برای پایان جنگ می‌شود. موضوع اخیر توسط حسن عباسی افشا و با شکایت دولت مواجه گشت که با تبرئه‌ی عباسی، صحت ادعای وی مسجل شد. موضوعی که عینا با تبرئه حمید رسایی از شکایت دولت در خصوص اتهام تقلب تحصیلی روحانی، تکرار و اثبات می‌گردد. 🔹مجید جعفری‌تبار، جن‌گیر محکوم به اعدام، حامی روحانی بوده و جالب آنکه حسین فریدون نیز از مرتبطین با عباس غفاری، دیگر جن‌گیر محکوم به اعدام است و اخبار مراجعه مکرر این خانواده به جن‌گیرهای مختلف تاکنون چندین مرتبه افشا شده. جالب آنکه رؤیت اجنه در نوجوانی و مسلوب‌الاختیار شدن در برابر آنان، در خاطرات روحانی صریحا ذکر گشته. 🔹درحالی ویلای ۳۰۰ میلیاردی در ولنجک یکی از اموال او است که طبق خاطراتش، پیش از انقلاب مستأجر اتاقی محقر در قم بود. 🔹پدافند هوایی کشور با فرماندهی روحانی، هواپیمای مسافربری حامل شهید جهان‌آرا و جنگنده شهید عباس بابایی را منهدم می‌کند. 🔹در مذاکرات ۵۹۸ پیشنهاد واگذاری کامل اروند به عراق را می‌دهد که با مخالفت ولایتی ناکام می‌ماند..
🔥جرثومه‌ای به نام فریدون❗ 🔻هفته اول دی ۴۰۱ هفته ویژه‌ای در تشدید نبرد اقتصادی-رسانه‌ای بر علیه مردم و دولت بود که افزایش مشکوک قیمت دلار و خودرو نمود بارز آن بود. 🔻گزارش ها و تیترهای التهاب آفرین و اعلام قیمت های بعضا غیرواقعی برخی رسانه‌های مجازی و مکتوب، با تشدید اوضاع روانی بازار موجب تحریک بیشتر تقاضای ارز، خودرو، طلا ... و در نتیجه انفجار قیمتی شد. 🔻بازتاب خاص و جهت دار رهنمودهای دلسوزانه مراجع عظام در سفر ناگهانی قالیباف به قم، آن هم بعد از سکوت نسبی در کوران اغتشاشات و ترویج عریانی، بخش دیگری از این حملات را شکل داد تا گزاره دولتی با آدم‌های خوب و بی عرضه را در اذهان متدینان ایجاد کند. 🔻و... بالاخره ورود بن و جرثومه مشکلات کنونی یعنی حسن روحانی به فاز میانی این حمله اقتصادی-رسانه‌ای، پس از آتش تهیه چند روز قبل دامادش، هدف اصلی این صحنه آرایی را نشان داد. 🔻بله گویا نیاز شدید غرب به انرژی ارزان ایران از لوله‌های گشاد (یعنی توافق بدون دستاورد و تضمین) به جای (یعنی توافق گام به گام‌ متوازن و دارای تضمین که در شروط رهبری ذکر شده بود) موجب طراحی پیچیده دلاری-رسانه‌ای شده است. 🔻حسن روحانی به میدان آمده تا از میان خاکستر آغتشاشات، جهش مشکوک قیمت دلار و ... و حملات ترکیبی رسانه‌ای چهره تیره خود را سفید کند و هم جایگاه خود را برای انتخابات بعدی میان اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی رأی خود بازسازی کند و از همه مهمتر جام زهر را به کام نظام بریزد. 🔸پ.ن: کسی که خود و تیمش باید محاکمه بشوند دوباره می خواهد گاری نفت ارزان را کوچه های لندن و پاریس هل بدهد. ➕در خود تیم کنونی دولت هم ، همفکران جناب روحانی کم نیستن!!! ◀️فقط کافی است جریان انقلابی به صورت یکدست مطالبه گر پایان نفوذ فکری و عملی تفکر جناب روحانی در این دولت انقلابی باشد. نماد قیام و بیداری🏴 خط مقدم تمام ارزشهاست🚨