eitaa logo
قائمون
245 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 🖼 مجموعه | فرازهایـی گران‌بها از سخنان
شبنامه 1083.mp3
13.03M
شوک آمریکا از یک رخداد عجیب: ایران با رمز ارز تحریم را دور زده و هشت میلیارد دلار کسب کرده ... / یک اندیشکده آمریکایی گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد ایران از طریق رمز ارز، فعالیت های اقتصادی را با هفت کشور از جمله متحدین آمریکا انجام داده است / در یک مورد چند هزار تراکنش برای عملیات هایی در آمریکا در همین خصوص ثبت شده و همچنین هشت میلیارد دلار برای فعالیت اقتصادی در این حوزه کسب در آمد داشته و از همین طریق تحریم را دور زده است...
🔺چقدر عبدالله گنجی اینجا دقیق گفته: در فرانسه به مقدسات ما اهانت میکنند بعد میگویند "ما آزادی بیان داریم" یک بار هم از خودشان نمیپرسند چرا ایرانی ها از آزادی بیان خود برای اهانت به مسیحیت و مقدسات غربی ها استفاده نمیکنند... بله شما آزادی بیان دارید این را ما هم داریم منتها ما علاوه بر آن شرافت و اصالت هم داریم. خیلی فرق است بین ما و شما...
قالیباف به رئیس مجلس آذربایجان: تغییرات ژئوپلیتیکی در مرز آذربایجان را نمی‌پذیریم 🔹ما می‌توانیم در صحنه منطقه‌ای روابط خوبی با هم داشته باشیم و و نباید اجازه داد کشورهای فرامنطقه‌ای در این زمینه دخالت کنند. 🔸صاحبه غفاراوا: من بارها به ایران سفر کردم و از شما برای حضور در آذربایجان دعوت می‌کنم. روابط پارلمانی می‌تواند موجب تحکیم روابط دو کشور شود.
خیلی جالب .. جامعه مسلمانان جامعه فضولهاست.. !. شهید بهشتی رحمت الله علیه👇👇
🔴دیکتاتوری غربی؛ اینجا دموکراسی حاکم است! ⏪ گزارش رای الیوم از اتفاقات روز گذشته برزیل و شباهت آن به سرگذشت ترامپ: ➕ دقیقا دو سال قبل بود که طرفداران دونالد ترامپ پس عدم موفقیت وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به کنگره یورش بردند. ➕ عدم پذیرش نتایج انتخابات که در آمریکا از آن به عنوان تلاش برای کودتا یاد می‌شود، نشان بارز روحیه فاشیستی این نگرش و عدم پایبندی دموکراسی به حساب می‌آید. ➕ روز گذشته برزیل اتفاقات دو سال قبل آمریکا را تجربه کرد و جالب اینجاست این ماجرا توسط غرب‌گراها و مدعیان دموکراسی غربی رقم خورده است. ➕ بولسونارو و دونالد ترامپ روسای جمهور سابق برزیل و آمریکا نشان دادند که دموکراسی برای آنها ادعایی توخالی به حساب می‌آید و اگر خواسته‌هایشان را محقق نکند، پایبند آن نخواهند بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مستند "در چنگال دستگاه امنیت" به تصویر کشید؛ 🎥 سکانس‌هایی نفسگیر از کارزار امنیتی انصارالله با جوخه‌های ترور سعودی ▫️ واحد اطلاع‌رسانی دستگاه امنیت دولت نجات ملی یمن در فیلمی مستند با عنوان "در چنگال دستگاه امنیت" جزئیاتی از مقابله نیروهای ضدخرابکاری با جوخه‌های ترور سعودی در یمن و خنثی‌سازی نقشه دستگاه جاسوسی سعودی‌ها برای فتنه‌انگیزی در این کشور را فاش کرد. ▫️ این فیلم مستند که قرار است فردا سه‌شنبه پخش شود، جنگ کنونی بین سازمان اطلاعات یمن و دستگاه جاسوسی عربستان را روایت می‌کند. ▫️ همچنین در این فیلم شیوه کار اطلاعاتی عربستان برای تشکیل هسته‌های خرابکار و عوامل مزدور و خائن و متقابلا تلاش نیروهای گمنام یمنی برای برقراری امنیت در کشور، با ذکر جزییات و تصاویر، تشریح شده است.
🔥دبیر شورا سرباز باشد نه سربار 🔻این روزها بحث تغییر مطرح است. 🔻به عنوان کسی که سوابق اندکی در حوزه مسائل فرهنگی در دو دهه گذشته دارد؛ از شنیدن برخی از اسامی پیشنهادی برای دبیری شورا، آن هم در شرایط کنونی، عمیقا غمگین شدم. 🔻وظایف قانونی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاب می کند که دبیر شورا حتما باید یک مدیری توانمند و دارای روحیه جهادی، دارای قدرت ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی باشد. 🔻گماردن افرادی که فقط سابقه علمی و پژوهشی دارند برای اموری که نیاز به توان مدیریت و هماهنگی دارد فقط باعث اتلاف منابع و تولید چند جلد سند و طرح چرب پژوهشی بی حاصل دیگر برای زینت کتابخانه‌ها و مجالس می شود. 🔻باور بفرمایید کشور از لحاظ سند نویسی و آیین نامه های نظری در حوزه فرهنگ ارباب است! کسی باید دبیر باشد که همین ها را اجرا کند و یا دیگران را برای اجرا پای کار بیاورد. 🔻البته پژوهشگری که مدیر هم باشد نورعلی‌نور است، اما فردی پژوهشگری که فاقد توان مدیریت باشد وقتی مسئولیت به عهده می گیرد کیسه‌ای پر از پاسخ‌های نظری و احتمالا میزانی از تکبر را به همراه دارد!! 🔻در حالی که مسائل سازمان چیز دیگریست و تا بخواهد غیرعملی و تخیلی بودن پاسخ های آن کیسه روشن شود چند سال آن مجموعه باید عقبگرد کند تا مدیر محترم تجربه کسب نماید و شاید تازه به مسائل برسد و آنگاه موقع رفتن اوست! 🔻مثلا بحبوحه مسائل اجتماعی و حجاب در سه ماه اخیر، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید یک قرارگاه شبانه روزی برای به خط کردن همه ظرفیت های سازمان فرهنگی هنری و دانشگاه‌ها و حوزها بود ولی با کمال تاسف به جز اقدامات عادی که هر مدیری در هوای دلپذیر بهاری به آن اهتمام می ورزد، حرکت موثر دیگری احساس نشد. 🔻بنابراین شایسته است ریاست محترم جمهوری با شجاعت و هوشمندی همیشگی، با زیرپا گذاشتن تعارفات مرسوم، فردی که دارای قدرت مدیریت بسیار بالا برای پردازش عملی و نظارت بر مصوبات و پای کار آوردن جدی دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از اندیشه نخبگان و پژوهشگران باشد را به این سمت منصوب کند نه افرادی که صرفا با ماشین دولتی و محافظ میان منزل و کتابخانه و تریبون‌های همایش ها در حرکتند و هم صحبتی با مردم عادی را عملی عوامانه و دون شأن والا و قدسی خویش می دانند.
▪️خانم‌ها و آقایان؛ این شما و این اعتراف سیاوش اردلان از بی بی سی
⭕️بازار سیاه کد ملی مادران۲ فرزند /۱۵ میلیون تومان برای اجاره کارت ملی 🗞دنیای اقتصاد نوشت: 🔹شواهد حاکی از آن است که بازار سیاهی برای اجاره کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر ایجاد شده است. در سطح شهر نیز آگهی‌هایی برای خرید حق استفاده از کد ملی مادران دیده می‌شود. 🔹برای پیگیری این موضوع با یکی از دلالان بازار خودرو که آگهی خرید کد ملی داده بود تماس گرفتیم. به گفته وی، دلالان حاضرند تنها با دریافت کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر، ۱۵میلیون تومان به آنها پرداخت کنند. 🔹اینطور که این دلال بازار خودرو می‌گوید حتی اگر فرد در قرعه‌کشی خودرو برنده نشود هم این ۱۵میلیون تومان به او پرداخت می‌شود. 🔹در مقابل دلالان سعی می‌کنند تضمینات سفت‌وسختی از مادرانی که کد ملی خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند، بگیرند. دلالی که با او تماس گرفتیم، در مقابل پرداخت این ۱۵میلیون تومان و دریافت کد ملی، خواستار دریافت سفته به ارزش یک‌میلیارد تومان بود.
آمریکا: خروج از برجام بزرگ‌ترین اشتباه راهبردی ما بود سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: 🔹دولت بایدن، تصمیم دولت قبل درباره خروج از برجام را یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات سیاست خارجی آمریکا در سال‌های اخیر می‌داند. 🔹سیاست فشار حداکثری به وضوح کارساز نبود. تاریخ به ما آموخته که فشار اقتصادی زمانی بیشترین کارایی را دارد که در هماهنگی با دیگر شرکا و متحدان باشد. به همین دلیل است که ما برای همکاری با متحدان و شرکای اروپایی به‌خصوص آلمان، انگلیس و فرانسه ارزش قائل شدیم. 🔹با دیگر متحدان و شرکای اروپایی دیگر در جهان همکاری خواهیم کرد تا شاهد باشیم تا زمان تغییر رویکرد ایران، این رژیم، محکومیت‌ها و فشارهای اقتصادی و دیپلماتیک سایر نقاط جهان را حس خواهد کرد و با آن مواجه خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مرتضوی: بزرگترین تسویه بدهی نظام بانکی انجام شد 🔺وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 🔹بزرگترین تسویه بدهی تاریخ  نظام بانکی در این دولت انجام گرفت وقتی که برای اولین بار بانک مرکزی فهرست ابر بدهکاران  را به نظام بانکی را اعلام کرد یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی سازمان تامین اجتماعی بود حسب دستور ریاست جمهور آیت الله رئیسی ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی بزرگ بانکی این سازمان تسویه شد. 🔺صولت مرتضوی در صحن مجلس: 🔹نمایندگان مجلس گفتند که شرکت‌‌های سازمان تامین اجتماعی زیان‌ده هستند هم می‌شود گفت بله هم نه! 🔹شرکت هایی که در راستای ایفای تعهدات دولت در گذشته به سازمان تامین اجتماعی به صورت اجباری واگذار شده‌اند زیان‌ده هستند  ولی شرکت هایی که ما در آن سرمایه گذاری کردیم به شدت سودده هستند.
📍 خبرها از دستگیری عیسی کلانتری به جرم ارتباط با موساد حکایت دارد. 🔻بی دلیل نبود که عوامل موساد نقش مستقیم در مسائل محیط زیستی از جمله مسئله آب داشتند و همینطور در بیابان‌های ایران به بهانه یوزپلنگ به دنبال تأسیسات نظامی و اتمی می‌گشتند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 پیشکش دختران ایرانی به سران عرب توسط محمدرضا شاه‼️ ❄️🌹❄️ 🔻 اسدالله علم وزیر دربار و نخست وزیر شاه در خاطراتش مینویسد: زمانی که سلطان قابوس پادشاه عمان به ایران آمد و رفت، شاه از من پرسید:در این دو شب چه کرد؟ 🔸عرض کردم: هر شبی چند خانم در اختیارش بود! 🔹فرمودن: تازه داماد احیانا ناخوش نشود! 🔺گفتم:خیر، دخترهای ایرانی تمیز بودن و او هم دوستشان داشت. 📚 منبع: یادداشتهای اسدالله علم /نوشته اسدالله علم (وزیر دربار شاه) / جلد ۶/ صص ۱۶۹-۱۷۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کاهش ۸.۹ درصدیِ نرخ بیکاری در کشور 🔹سخنگوی اقتصادی دولت: در شش ماه اول امسال ۳.۹ درصد افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است. نرخ بیکاری به ۸.۹ درصد کاهش پیدا کرده. 🔹در نه ماه اول امسال مجموع درآمد وصولی کشور ۳۱۷ هزار میلیارد تومان است که ۸۸ درصد درآمد وصولی بودجه است. 🔹دولت ۳۱۷ هزار میلیارد تومان نسبت به سال قبل کمتر استقراض کرده. انضباط پولی و مالی و بودجه ای در دستور کار جدی است. 🔹لایحه بودجه ۱۴۰۲ نهایی شده و به‌زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. حداقل حقوق کارکنان دولت ۷ میلیون تومان و میزان افزایش حقوق ۲۰ درصد دیده شده
بازداشت ۲ تيم دیگر موساد 🔹وزارت اطلاعات: پیرو اطلاعیه‌ اول دی‌ماه در خصوص ضربه به ۴ تیم عملیاتی موساد، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت. 🔹در این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید. 🔹سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستگرام و واتس‌آپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.
گاف جدید بایدن: مأمور اطلاعاتی آمریکا در اوکراین و لهستان بودم 🔹بایدن در جریان دیدار با نمایندگان سازمان خیریه «سپاه رستگاری» گفته که برای مدتی در سرویس مخفی آمریکا در لهستان و اوکراین فعالیت داشته است. 🔹«فاکس‌نیوز» گفته احتمالاً بایدن سپاه رستگاری که یک سازمان با هدف خدمات نوع‌دوستانه است را با سرویس مخفی اشتباه گرفته است.
یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات نوشهر به اعدام محکوم شد 🔸در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی از ماموران تامین امنیت نیز مجروح شده‌اند. 🔹رئیس کل دادگستری مازندران گفته: «برای جواد روحی به دلیل عدم معرفی وکیل در مرحله دادسرا و دادگاه، وکیل تسخیری انتخاب شد که این وکیل در دادگاه دفاعیات کاملی از موکلش انجام داد. متهم جواد روحی در مرحله تجدید نظرخواهی وکیل تعیینی به دادگاه معرفی کرده است. 🔹متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است». 🔷افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور، ایجاد حریق و خرابکاری در اموال و تاسیسات عمومی، تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی، آتش زدن قرآن و توهین به مقدسات گوشه‌ای از اتهامات روحی است.
حکم دستگیری «دونالد ترامپ» صادر شد 🔹نشست معاون اول قوه ‌قضائیه با رئیس هیئت قضائی عراق در کمیته مشترک تحقیقات قضائی به منظور پیگیری پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. 🔹رئیس هیئت قضائی عراق: حکم دستگیری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا از سوی دستگاه قضائی عراق صادر شده است. 🔹رئیس شورای عالی قضائی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضائی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضائی کشور عراق است، زیرا وی اعتراف کرده که دستور اجرای این جنایت را صادر کرده است.
‍ 🔻اصرار برخی اعضای سعودی‌اینترنشنال برای همکاری مخفیانه با ایران! 🔹بعد از اعلام دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تروریستی بودن شبکه اینترنشنال، برخی کارمندان این شبکه که تصویر آنها پخش‌شده، به دلیل احساس ناامنی خواستار تدابیری برای تأمین امنیت خود شده‌اند و برخی دیگر با مسئولان و افراد پشت‌پرده این شبکه تروریستی درگیر شده‌اند. 🔹اولین واکنش‌ها به تروریستی بودن شبکه سعودی اینترنشنال در درون این شبکه، ارتباط‌گیری مخفیانه چند نفر از کارمندان با ایران بود تا به نحوی خود را از تبعات همکاری با اینترنشنال نجات دهند که به گفته یک منبع آگاه برخی از این افرد برای افزایش همکاری خود با دستگاه اطلاعاتی ایران اعلام آمادگی بیشتری کرده‌اند. 🔹رفتارهای مشکوک چند عضو شبکه سعودی اینترنشنال، موجب شد که همه اعضای این شبکه توسط دولت انگلیس ممنوع‌الخروج شوند و حتی تا اطلاع ثانونی حق سفر به دیگر کشورهای اروپایی را نداشته باشند اما با این حال، برخی اعضای این شبکه به دلیل شکست پروژه اغتشاشات پیام‌های خود به افراد نزدیک به ایران را افزایش داده و سعی در برائت از اقدامات تروریستی این شبکه داشته‌اند. 🔹برخی اعضای این شبکه برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی‌اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.