eitaa logo
قائمون
244 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📌ادعای بامزه حامد اسماعیلیون: احمق نیستم! 🔹حامد اسماعیلیون، امید اپوزیسیون خارج‌نشین آن‌قدر احمق نیست که به ایران بیاید، اما نه آن‌قدر که همین را به زبان نیاورد! او درباره سناریوهای مختلف خود درصورت رفتن به ایران به شبکه سعودی اینترنشنال گفته «احمق نیستم. می‌نشینم فکر می‌کنم درباره سناریوهای مختلف». او البته یک سناریو را این‌طور تعریف کرده: «از خیابان آزادی تا انقلاب فریاد می‌کشیدم»! 🔹 اینکه اسماعیلیون چندین ماه است عده‌ای را در داخل ایران به انجام آشوب و کشتن مأموران امنیت و آتش‌زدن اموال عمومی تشویق می‌کند و عامل کشته‌شدن مأموران و آشوبگران شده، اما درباره ورود خودش به این صحنه کارزار می‌گوید «احمق نیستم که به ایران بروم»، دقیقاً به معنای همان چیزی است که گمان می‌کند نیست! او چرا باید به ایران بیاید؟ در ایران از پول هنگفتی که سیا و موساد به او می‌دهند، خبری نیست. در ایران عده‌ای با لیدری او آشوب می‌کنند، می‌کشند و آتش می‌زنند. این‌ها کارهایی نیست که او برای آن مناسب باشد. براندازی کسب‌وکار اوست، اما در مقام درآمدزایی نه دردسرزایی. 🔹براندازی الان دیگر یک شغل رسمی شده است. سران براندازی نیز همگی در حد فهم و شعور اسماعیلیون هستند؛ برخی حتی بدتر. «احمق و احمق‌تر» را در دیدار برلین یادمان است و «احمق و حمقا» را در دیدار پاریس. یک دیدار از جنس «احمق و احمق‌تر» هم دیدار فرداد فرحزاد با حامد اسماعیلیون در اینترنشنال بن‌سلمان (فرزند اره‌برقی) بود. 🔹اسماعیلیون آن‌قدر کم‌فهم و بدون بینش حتی در حد یک آدم معمولی است که برای این پرسش از پیش تعیین شده که اگر به ایران بروی چه می‌شود و چه می‌کنی، نمی‌تواند یک جواب درست‌وحسابی جور کند. کمی پچ‌پچ می‌کند و بعد پاسخی را که باید مهم‌ترین پاسخ زندگی‌اش باشد، چون دشمن او را برای لیدری اپوزیسیون انتخاب کرده است، این‌گونه می‌دهد: «احمق نیستم که به ایران بروم». بله احمق نیستی، چون حداقلش آن است که دستمزد ماهانه‌ات از سازمان‌های جاسوسی قطع می‌شود. ظاهراً مصاحبه با فرحزاد، سناریوی نمایش احمق‌هاست، مصاحبه با فرخ‌نژاد و آن رسوایی او در حرف‌زدن هم یکی دیگر از این شمایل بود.
🔻درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفت 🔹در بودجه سال ۱۴۰۱ کل درآمدهای مالیاتی ۴۵۴ هزار میلیارد تومان و درآمدهای حاصل از فروش نفت، گاز و میعانات گازی ۵۱۹ خزتر میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود.  🔹اما در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، درآمدهای مالیاتی ۷۰۰ هزار میلیارد تومان و درآمدهای حاصل از فروش نفت، گاز و میعانات گازی ۶۰۳ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان تعیین شده است.  🔹بنابراین درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده ۱۵.۹ درصد بیشتر از درآمدهای نفتی است. 🔹میزان درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده معادل ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است که نسبت به بودجه سال ۱۴۰۱ معادل ۵۴ درصد افزایش نشان می دهد. 🔹براساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، میزان درآمدهای مالیاتی با ۵۴ درصد افزایش به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده که این رقم معادل ۳۵.۵ درصد از کل درآمدهای بودجه عمومی کشور است که ۳ درصد بیشتر از سهم این پایه درآمدی از بودجه ۱۴۰۱ است.
‏‎: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منتظر بودند ببینند در نتیجه ‎ آیا این امکان وجود دارد که بتوانند در برجام ‎ از ایران بگیرند؟! امروز اما همه ارکان جاسوسی شان در ایران به آنها این خبر را داده‌اند که "آنچه منتظرش بودند"در ایران محقق نخواهدشد. اینکه اینها در بعضی مواقع می آیند و اعلان می کنند که همراه معترضین هستند و یا با اعدام ها مخالفند و یا اینکه سفیران ایران را احضار می کنند و یا حتی برخی تحریم های کذایی را وضع می کنند و...همه اش برای این است که برگه های چانه زنی خود در مذاکرات آتی را تقویت کنند، نه بیشتر. خودشان هم به خوبی می دانند تحریم هایی که اعلام می کنند هیچ تأثیری بر رویکرد حکومت ایران در مقابله با اغتشاشات و بازگرداندن امنیت و ثبات به کشور نخواهد داشت و کلا دیگر برگه ای برای فشار بر علیه ایران ندارند. واقعیت امر این است که امروزه غربی ها شدیدا به توافق هسته ای نیازمند هستند وتماسها اخیرا به شدت افزایش یافته و پیش بینی می شود که به زودی جلسه جدید وین برگزار گردد.  بهانه می آورند که شرط وشروط ایران برای بازگشت آمریکا به برجام قابل قبول نیست و تلاش دارند که تاخیر در بازگشت آمریکا به برجام را گردن ایران بیاندازند، اما همه محافل دیپلماتیک متحد القول هستند که بازگشت به برجام حتی با پذیرش همه شروط ایران باز هم به نفع غرب وکشورهای منطقه است تا به ضرر آنها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 کاربرد جدید خودکار بعد ۳۰ سال👌 دانش آموزان ابتدایی بعد از 30 سال دور هم جمع میشن که با معلم خود دیدار کنند یکی از دانش آموزان دکتر فوق تخصص قلب به بهانه انداختن خودکار پای معلمش را می‌بوسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اذعان شبکه ضد ایرانی "اسکای نیوز" به فناوری بالا و پیشرفت صنعت پهپادی ایران 💢 گزارش شبکه "اسکای‌نیوز" درباره جایگاه جهانی ایران در صنعت پهپادی: 🔺 "آمریکا به دنبال راه‌هایی است تا به صنعت تولید پهپادهای ایرانی ضربه بزند؛ به نظر می‌رسد که ایران به سطح بالای فناوری در این زمینه دست یافته که قادر شده تعداد بالایی از این پهپادها را به کشورهای زیادی از جمله روسیه بفروشد."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 ارتباط سید محمد خاتمی فرمانده ناتو قبل از فتنه ۸۸ ⭕️ درخواست برای بمباران مراکزی که در برابر براندازی مقاومت می‌کنند.
🔴وزارت اطلاعات: علیرضا اکبری به جرم جاسوسی محکوم به اعدام شد 🔹بیانیه وزارت اطلاعات:اکبری یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بوده است علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری، مدتی قبل در پی جاسوسی علیه کشور دستگیر شد. 🔹برهمین اساس و پس از تشکیل پرونده قضایی برای متهم و صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه ارجاع و جلسات رسیدگی با حضور وکیل متهم برگزار گردید و بر اساس مستندات متقن موجود در پرونده این فرد به جرم جاسوسی برای انگلیس به اعدام محکوم گردید. 🔹در پی اعتراض متهم و فرجام خواهی وی، پرونده مجددا در دیوان عالی کشور بررسی شد و دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی، دادنامه اولیه را ابرام و حکم اعدام اکبری را تایید نمود 🔹وزارت اطلاعات در همین زمینه با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بود که اطلاعات مهم کشور را جمع‌آوری و به صورت کاملا آگاهانه و هدفمند در اختیار این سرویس قرار داده است.
🔴حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی شد 🔹سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت اعلام کرد: ‏با پیشنهاد اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی و موافقت رهبرانقلاب، رئیس‌جمهور در حکمی حجت‌الاسلام خسروپناه را به‌عنوان دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.
📞 رئیسی و پوتین گفت و گو کردند 🔹رئیس‌جمهور روسیه و رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات در دستور کار مسکو و تهران با تاکید بر تقویت بیشتر همکاری‌های دوجانبه گفتگو کردند. 🔹دو طرف در جریان گفتگو درباره مسائل بین‌المللی از هماهنگی نزدیک ایجاد شده در چارچوب روند آستانه که نقشی کلیدی در حل و فصل سوریه ایفا می‌کند، ارزیابی مثبتی داشتند. 🔹روسای جمهور دو کشور حمایت خود را از اجرای مستمر پروژه‎های سودمند متقابل در بخش‌های انرژی، حمل‌ونقل و لجستیک ابراز کردند.
🔴 سایه وحشت بر اردوگاه شیطان بزرگ ⏪ادعای آمریکا: ایران به انتقام‌جویی از آمریکا ادامه می‌دهد. کریستین ابی زید مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا در نشست بررسی چشم انداز تهدید تروریسم در سال ۲۰۲۳ در مؤسسه واشنگتن مدعی شد: ایران و حزب‌الله لبنان همچنان به انتقام‌جویی از کشته شدن [شهادت] سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داده‌اند و ایران برای حملاتی علیه مقامات سابق آمریکایی برنامه‌ریزی می‌کند! تهران علناً تهدید به انجام عملیات مرگبار از جمله علیه دونالد ترامپ و مایک پمپئو کرده و اخیراً تهدیدات خود را برای اقدام مرگبار در امریکا افزایش داده است.
نگرانی‌های شبانه بی‌بی‌سی‌ فارسی از دستگیری یک جاسوس! 🔺اخیرا خبری مبنی بر دستگیری علیرضا اکبری، معاون وزیر دفاع دوره اصلاحات و از افراد نزدیک به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، منتشر شد. 🔹علیرضا اکبری به اتهام جاسوسی برای سرویس‌های بیگانه ماه‌ها قبل توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد. با این حال اما خبر دستگیری وی مسکوت باقی مانده بود. 🔹بعد از رسانه‌ای شدن این خبر به صورت غیررسمی و تایید ضمنی آن، بی‌بی‌سی فارسی در یک دستپاچگی آشکار نیمه شب گذشته در دو خبر از انتقال اکبری به سلول انفرادی ابراز نگرانی کرده است! 🔹این ابراز نگرانی بی‌بی‌سی برای فردی که یک شهروند عادی دستگیر شده در اغتشاشات نیست، بلکه یک مقام نظامی-امنیتی است‌‌. 🔹بنظر می‌رسد این تلاش‌های رسانه‌ای در جهت حفظ شاه‌مهره جاسوسی انگلیس صورت می‌گیرد.
♦️ نقاط اصطکاک احتمالی نتانیاهو با بایدن 🔹 کارشناس «اندیشکده واشنگتن  برای سیاست خاور نزدیک» در تحلیلی به نقاط اصطکاک احتمالی کابینه جدید رژیم صهیونیستی با دولت بایدن در آمریکا شامل موضوعات ایران، عربستان، اوکراین و مسائل داخلی رژیم صهیونیستی پرداخته و می‌نویسد نخست‌وزیر اسرائیل برای دستیابی به الزامات سیاست خارجی خود به کمک‌های نظامی و دیپلماتیک زیادی از ایالات‌متحده نیاز خواهد داشت. 🔸 ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به حدی افزایش یافته است که این کشور می‌تواند در کمتر از دو ماه، مواد مورد نیاز ۴ تا ۵ بمب را تولید کند. ممنوعیت توسعه موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای در اکتبر ۲۰۲۳ منقضی می‌شود و «مکانیسم ماشه» در اکتبر ۲۰۲۵ منقضی می‌شود. به نظر می‌رسد اسرائیل قصد دارد گزینه نظامی خود را قبل از تاریخ دوم تقویت کند اما مشخص نیست که آیا می‌تواند به تنهایی قابلیت حمله معتبر ایجاد کند یا خیر. 🔸 مقامات به احتمال استفاده از هواپیماهای سوخت‌رسان KC-46 ایالات متحده را برای انجام امواج متعدد حملات مورد نیاز برای در هم شکستن تأسیسات هسته‌ای ایران، از جمله مجموعه کوه فردو اشاره کرده‌اند. در هر صورت، بایدن و نتانیاهو برای توسعه یک استراتژی مشترک در مورد ایران باید با یکدیگر همکاری کنند. 🔸 مقامات ارشد عربستان سه شرط را برای روابط صریح‌تر با اسرائیل به هیئت‌های مختلف آمریکایی اعلام کرده‌اند. ۱- تضمین تعهدات کتبی برای اقدام آمریکا در صورت حمله به عربستان. ۲- اطمینان از جریان مطمئن فروش تسلیحات ایالات متحده ۳- همکاری در زمینه انرژی هسته‌ای، از جمله توانایی غنی‌سازی اورانیوم.  نتانیاهو تمایل دارد به عربستان برای بهبود روابط با ایالات‌متحده کمک کند. اما هیچ درجه‌ای از شفاعت نتانیاهو نمی‌تواند تضمین کند که ایالات‌متحده به خواسته‌های سعودی‌ها که هر کدام پیامدهای سیاسی پیچیده‌ای دارند پاسخ مثبت ‌دهد. 🔸 درخصوص جنگ اوکراین، اسرائیل در این زمینه با انتقادات قابل‌توجهی مواجه است. اسرائیل تاکنون به اوکراین کمک‌های بشردوستانه و همچنین اطلاعاتی درباره پهپادهای ایرانی داده است اما بر کسی پوشیده نیست که اوکراینی‌ها خواهان سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل، به ویژه گنبد آهنین هستند. ارائه سامانه‌های دفاع هوایی جدید اسرائیل (شامل سامانه‌های اسپایدر و آرو-3) به اعضای ناتو می‌تواند فضایی را برای آن‌ها آزاد کند تا سامانه‌های قدیمی‌تر خود را به اوکراین بفرستند؛ رویکردی که برای اسرائیل قابل‌قبول است زیرا احتمال ایجاد مشکل با مسکو کمتر است.
‌ 🔰اطلاعیه وزارت اطلاعات در مورد علیرضا اکبری (مقام سابق وزارت دفاع در دوران دولت اصلاحات) و جزئیات اقدامات صورت گرفته در شناسایی و دستگیری وی به شرح ذیل است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند یکی از مهمترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث در مراکز حساس و راهبردی کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و پس از طی فرآیندی طولانی و چند لایه در حوزه های ضد اطلاعاتی، فنی و عملیات فریب دستگیر شد. جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد. سپس و در خلال سفر های شخصی خود به اروپا ، به استخدام تمام‌عیار سازمان جاسوسی انگلستان در می آید. علیرضا اکبری با توجه به اهمیت موقعیت و دسترسی هایش به یک جاسوس کلیدی برای سرویس اس آی اس (SIS) تبدیل می شود که همزمان توسط چندین افسر برجسته‌ی میز ایران تخلیه¬ی اطلاعاتی و هدایت می شد. افسران ضد جاسوسی وزارت اطلاعات پس از کشف روابط جاسوسی مورد بحث، تکمیلِ اطلاعات پیرامون اهداف و لیستِ نیازمندی ها، شکل ارتباطات و ابزارهای ارتباطی سرویس حریف، از مقطعی به مدار ارتباطی فیمابین سرویس اس آی اس (SIS) و جاسوس مورد نظر ورود نموده و به تزریق اطلاعات هدایت شده به مدار مذکور پرداختند. نهایتاً در زمان مقتضی و با حکم مرجع محترم قضایی متهم بازداشت و پس از طی فرآیند قضایی حکم وی صادر گردید. جان برکفان گمنام ایران اسلامی صراحتا اعلام می نمایند، اگرچه دشمن خبیث انگلیسی توانسته بود از نقطه ضعف های این فرد بهره گیرد و او را به استخدام خویش درآورد، اما یقینا نمی داند که کدام بخش از اطلاعات دریافتی، از نوع اطلاعات هدایت شده و فریب بوده است. همچنین مجاهدین گمنام ایران اسلامی قاطعانه اعلام می نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شناسایی جواسیس و عناصر نفوذی دشمن در هر سطحی و برخورد قانونی با آن‌ها را بدون هیچ گونه تساهل و تسامح و ملاحظه ای، در اولویت تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی خویش قرار داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادر مادر تک ستاره می مادر نور چشم مای مادر توی قلبمی مادر عمر منی تاج سری توی قلبمی مادر
♦️ جهان سیاست در یک نگاه | ۲۱ دی ۱۴۰۱ 1️⃣ انفجار مقابل درب ورودی وزارت خارجه افغانستان در کابل ۲۱ کشته و ۲۵ زخمی بر جای گذاشت. 2️⃣ در سفر هیأت بلندپایه اقتصادی ایران به امارات ضمن بررسی روند همکاری‌ها، درباره حمل و نقل، ترانزیت کالا، کریدور شمال-جنوب، حمل و نقل ترکیبی، نفت، گاز و پتروشیمی گفت‌و‌گو شد. 3️⃣ یک خلبان نیروی هوایی تایوان جزئیاتی از تعامل کم‌سابقه ناتو با این جزیره را، علی‌رغم هشدارهای مستقیم و مکرر چین، افشا کرد. 4️⃣ نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگو با نشریه آلمانی ضمن حمایت از روابط پایدار بغداد-تهران از برخورد دوگانه دولت‌های غربی با ایران از جمله در مسائل حقوق بشر انتقاد کرد. 5️⃣ ارتش رژیم صهیونیستی به طور ناگهانی از برگزاری رزمایشی در شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز لبنان خبر داد. 6️⃣ همزمان با سفر یک هیأت اطلاعاتی ترکیه به دمشق، وزیر دفاع ترکیه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات ترکیه با سوریه به برقراری ثبات در منطقه کمک کند.  7️⃣ وزیر خارجه انگلیس در واکنش به حکم اعدام علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی برای انگلیس محکوم به اعدام شده است خواستار آزادی این فرد دو تابعیتی شد.
مگر هاشمی نبوده است ؟! روزنامه جمهوری اسلامی در ایام سالگرد فوت هاشمی رفسنجانی مطالبی را به عنوان «اگر هاشمی بود...»در قالب مصاحبه با برخی از افراد مشخص بصورت ویژه نامه یا روزانه منتشر می کند و گویا درصد ترسیم یک چهره رویایی از هاشمی است تا به وسیله آن بتواند سیاست های اصولی نظام را به چالش بکشد. پرداختن به شخصیت‌ها برای رسانه‌هایی که از بیت‌المال تغذیه می کنند باید بهانه‌ای باشد برای ترویج ارزش‌ با محوریت اسلام و انقلاب و نه صرفا قدیس سازی از یک فرد. ایراد بزرگ جریان هوادار هاشمی محور قرار دادن او‌ برای همه امور است حتی گاهی برخی حامیان تلاش‌هایی می کنند که بوی مقایسه او با امامین انقلاب را می دهد، در حالی که فاصله ، واقعا به قول حاج قاسم، از زمین تا آسمان است. هاشمی را باید در حد خودش و با ملاحظه نقاط ضعف و قوتش تحلیل کرد. نیمه پر لیوان در شخصیت هاشمی را می‌توان در مبارزات انقلابی او در نهضت امام در پیش از انقلاب و برخی خدمات در دوران جنگ و مسئولیت‌های کلیدی در نظام اسلامی ارزیابی کرد. نقدهای بسیاری بر هاشمی خصوصا در دهه پایانی زندگی بر وی وارد است که به نظر نگارنده مهمترین آن نقش آفرینی نظری و عملی برای تغییر جامعه از معنویت به سمت مادی‌گرایی و اشرافیت بود. برخی دیدگاههای اشتباه او نسبت به شیوه تعامل با غرب به ویژه آمریکا، معادلات منطقه‌ و محور مقاومت، توان نظامی کشور، برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی نمونه‌های دیگر از نقدها بر هاشمی است.
۰
🇮🇷 📝 من اصرار دارم این را توجه کنید و مراقب باشید در شعر و مداحی و سینه‌زنی از آهنگ ترانه‌های نامناسب استفاده نکنید ❄️🌹❄️ 🔻رهبرمعظم انقلاب، صبح امروز: 🔹آهنگ مفهوم دارد و معنا را منتقل میکند؛ یعنی شما اگر چنانچه یک آهنگی را اجرا کنید لفظ هم نداشته باشد -مثلاً بعضی‌ها با حنجره‌شان آهنگ تولید میکنند یا بعضی با این وسائل و سازها آهنگ ایجاد میکنند،‌ زبان هم ندارد- اما معنا دارد و معنایی را منتقل میکند. آهنگ اینجوری است دیگر. 🔸یک آهنگ هست که شجاعت را القاء میکند. این آهنگی که ایشان میخواند: «ای لشکر صاحب‌الزمان آماده باش آماده باش». اگر این کلمه را هم نخوانند این لحن، لحن آماده‌سازی است. 🔹یک آهنگ هم هست، افسردگی می‌آورد، افسرده میکند انسان را، مأیوس میکند، انسان را اینها فرق میکند. یک آهنگ هم هست انسان را به گناه میکشاند؛ خیلی از آهنگها که در ترانه‌های مربوط به دستگاه‌های موسیقی، قبلاً اینها را تنظیم کرده بودند از این قبیل بود. 🔺این دستگاه‌های موسیقی معروف هر کدام یک آهنگی دارد، یک ترانه‌ای قبلش دارد. که این ترانه،‌ آهنگ را القاء میکند به آن خواننده. این ترانه‌ها اغلب ترانه‌های نامناسب است، مواظب باشیم شعری که میخوانیم، آهنگی که میخوانیم،‌مدّاحی‌ای که میکنیم، چه آن جایی که مصیبت میخوانیم، چه آن جایی که سینه میزنیم، چه آن جایی که مدح میخوانیم، مواظب باشیم با اینها مخلوط نشود. این چیز مهمی است من اصرار دارم این را توجه کنید.۱۴۰۱/۱۰/۲۲ 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb 🆔 http://eitaa.com/meyarpb
🚨 انتظار یزدی‌ها برای دیدار رئیس‌جمهور در سرمای صفر درجه/ میدان امیرچخماق مملو از جمعیت 🔹هم‌اکنون؛ مردم یزد در میدان امیرچخماق جمع شده و برای دیدار با رئیس‌جمهور منتظر هستند.
🔻من اصرار دارم این را توجه کنید و مراقب باشید در شعر و مداحی و سینه‌زنی از آهنگ ترانه‌های نامناسب استفاده نکنید رهبر انقلاب: 🔹آهنگ مفهوم دارد و معنا را منتقل میکند؛ یعنی شما اگر چنانچه یک آهنگی را اجرا کنید لفظ هم نداشته باشد -مثلاً بعضی‌ها با حنجره‌شان آهنگ تولید میکنند یا بعضی با این وسائل و سازها آهنگ ایجاد میکنند،‌ زبان هم ندارد- اما معنا دارد و معنایی را منتقل میکند. آهنگ اینجوری است دیگر. 🔹یک آهنگ هست که شجاعت را القاء میکند. این آهنگی که ایشان میخواند: «ای لشکر صاحب‌الزمان آماده باش آماده باش». اگر این کلمه را هم نخوانند این لحن، لحن آماده‌سازی است. 🔹یک آهنگ هم هست، افسردگی می‌آورد، افسرده میکند انسان را، مأیوس میکند، انسان را اینها فرق میکند. یک آهنگ هم هست انسان را به گناه میکشاند؛ خیلی از آهنگها که در ترانه‌های مربوط به دستگاه‌های موسیقی، قبلاً اینها را تنظیم کرده بودند از این قبیل بود. 🔹این دستگاه‌های موسیقی معروف هر کدام یک آهنگی دارد، یک ترانه‌ای قبلش دارد. که این ترانه،‌ آهنگ را القاء میکند به آن خواننده. این ترانه‌ها اغلب ترانه‌های نامناسب است، مواظب باشیم شعری که میخوانیم، آهنگی که میخوانیم،‌مدّاحی‌ای که میکنیم، چه آن جایی که مصیبت میخوانیم، چه آن جایی که سینه میزنیم، چه آن جایی که مدح میخوانیم، مواظب باشیم با اینها مخلوط نشود. این چیز مهمی است من اصرار دارم این را توجه کنید.1401/10/22
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جاسوسی با پیشانی پینه‌بسته - ۲ علیرضا اکبری چگونه جذب سرویس جاسوسی انگلیس شد
رهبر انقلاب: در قضایای اخیر نقشه دشمن بی‌نقص و جامع بود اما محاسباتشان درباره ایران اسلامی غلط بود و شکست خوردند 🔹در این قضایای اخیر نقشه‌ی دشمن، نقشه‌ی جامعی بود، محاسبه‌ی دشمن محاسبه‌ی غلطی بود. نقشه‌ی دشمن نقص نداشت، منتها محاسبه‌ی دشمن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه‌ی غلطی بود. 🔹نقشه‌ی دشمن نقشه‌ی جامعی بود یعنی همه‌ی عوامل مسلطی که یک قدرت میتواند برای اخلال و تخریب در یک کشوری به کار ببرد همه‌ی این عوامل را ردیف کردند. 🔹عامل اقتصادی وجود داشت که البته خب وضعیت اقتصادی کشور هم خوب نبود و خوب نیست، مشکل معیشت مردم زمینه‌ای بود که آنها بتوانند از این عامل استفاده کنند. عامل امنیتی، نفوذ، تیمهای جاسوسی از همه طرف، غوغای ایران هراسی در دنیا از چند ماه قبل شروع شد. همراه کردن بعضی عناصر داخلی با خودشان این هم از مدتی پیش شروع شد... از اینها استفاده کنند، اینها را آماده کنند، برای همراهی. عامل تبلیغات فراگیر؛ تلویزیونها، ماهواره‌ها، فضای مجازی، اینترنت، اینها همه عواملی است، دشمن همه‌ی اینها را ردیف کرد. 🔹بنده بعنوان یک آدمی که این مسائل را نگاه می‌کنم و زیر نظر دارم و می‌فهمم، در دلم به مهندسی خوب دشمن آفرین گفتم، خوب مهندسی کرده بود، همه چیز را در جای خود، به اندازه‌ی خود آماده کرده. چرا موفق نشد؟ چون یک پایه‌ی دیگر یعنی محاسبه‌اش غلط بود، بله این کارها همه کارهای مهمی است، کارهای مؤثری است در کشورهایی هم اثر می‌گذارد امّا اینجا نتوانست؛ چون محاسبه‌ای که روی ایران اسلامی کرده بود محاسبه‌ی درستی نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: ما در دل یک پیچ تاریخی قرار داریم 🔹امام خامنه‌ای: تغییرات بزرگ و اساسی در دنیا در حال وقوع است.