eitaa logo
قاهر🇮🇷🖤
571 دنبال‌کننده
78 عکس
35 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻توی استودیوی بی‌بی‌سی چه طوفانی به پا کرد !! کسی که ۱۷ سال به ایران برنگشته و پرونده دارد، اما خیلی مرد است خداییش یه تنه به اندازه اصابت ۴ تا موشک خرمشهر وجهه اسرائیل و انگلیس و پهلوی و آمریکا رو با خاک یکسان کرد. خاک کف پای این جوان با غیرت بر سر وطن فروشان به اجنبی
‼️‼️ آمریکا دربدر دنبال جواد ظریف میگرده ومیگه اون دکمه ای که می‌گفتی اگر آمریکا بزنه کل سیستم دفاعی ایران از کار میوفته کجاست😂
🔴🔴🔴 یک پیام عجیب🕊 بچه های هوا و فضا و موشکی میگن به خانم ها بگیدظرف شستن و کار خونه رو ول کنن بشینن به دعا، ما اینجا داریم معجزه ی دعاهای شما رو میبینیم هر طوری میتونید سد نور ایجاد کنید والله تاثیر قوی و عجیبی داره تا میتونید نشر بدین❤️❤️❤️
همین الان دعای ۱۴ صحیفه رو بخون
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دریدگان پرغضب، دهان نجس و بی‌ادب مریض و واجب‌المطب، قماش تجزیه‌طلب پشت به ساحت وطن، در التماس اهرمن: «نمی‌زنی چرا بزن!» آه وطن وطن وطن 🅾 eitaa.com/voice_womens
⚪️ تقاضا از همه مردم هنگام شنیدن صدای پهباد، موشک و جنگنده‌های دشمن؛ آیه زیر(آیه ۹ سوره یس) را تلاوت کنید: وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ و در پیش روی آنان سدّی قرار دادیم، و در پشت سرشان سدّی. و چشمانشان را پوشانده ایم، لذا نمی بینند.
35.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محسن چاوشی: «حسبی‌الله» گفت‌وگوی من با مولایم علی(ع) است و براستی خدا برای ما بس است… 📌خواننده: محسن چاوشی 📌شعر: مهدی عباسی @ghaherrr
🔴پیام رهبر معظم انقلاب هم اکنون از شبکه خبر
هدایت شده از قاهر🇮🇷🖤
این آیه رو زیاد بخونید
👤 این پیام مخاطبمون خیلی خوب بود. میگه اگه شک کنیم که الان موج ۴۳ حمله هستیم یا موج ۴۴ تکلیف چیه؟ رساله توضیح الموشکین: بنا رو بر موج ۴۳ میزاریم و یک موج دیگه شلیک میکنیم. 😅 ┄┅═✧☫ایرانِ‌بیدار☫✧═┅┄ 「➜• @irane_bidar
📸 تصویر کمک به شهر اراک در شب گذشته
. ⭕️لاتی راه رفتنت به‌کار آمد آقامسعود راستش من همیشه منتقد این طرز راه‌رفتن یک رئیس‌جمهور بودم. امروز اما وقتش بود. امروز در شرایطی که چشم‌وگوش حرامیان به‌ جستجوی توست و متر به متر تهران را بمباران می‌کند و خیابان دفترکارت هدف ثابت همه بمباران‌هاست، تو اینطور بی‌واهمه و دلیرانه، زیپ کاپشنت را بالا میکشی، لاتی‌اش را پر میکنی و کف خیابان‌های تهران با کت‌های باز قدم میزنی و دست به سینه میگذاری برای مردم‌ات که «مخلصم، ارادت». دیروز وزیر جنگ دشمن گفته بود که رهبران ایران در زیرزمین‌ها مخفی شده‌اند. و تو امروز شبیه آن تصویر رویایی از سنوار که زیر باران، پتو به سر در خیابان‌های غزه میچرخید، زیرباران و بمباران قدم زدی و پوزخند زدی به وزیر و همه ژنرال‌های ستاره‌دار پنتاگون. از صبح این طرز قدم زدنت نقل محافل ما بچه‌‌های جنوب‌شهر است. دلمان به قدم‌هایت گرم شد؛ همیشه همینطور راه برو آقامسعود که لاتی‌ برازنده شجاعان است!