هدایت شده از 🇮🇷ایـــرانِبیــــدار
👤 این پیام مخاطبمون خیلی خوب بود.
میگه اگه شک کنیم که الان موج ۴۳ حمله هستیم یا موج ۴۴ تکلیف چیه؟
رساله توضیح الموشکین: بنا رو بر موج ۴۳ میزاریم و یک موج دیگه شلیک میکنیم. 😅
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
「➜• @irane_bidar」
.
⭕️لاتی راه رفتنت بهکار آمد آقامسعود
راستش من همیشه منتقد این طرز راهرفتن یک رئیسجمهور بودم. امروز اما وقتش بود. امروز در شرایطی که چشموگوش حرامیان به جستجوی توست و متر به متر تهران را بمباران میکند و خیابان دفترکارت هدف ثابت همه بمبارانهاست، تو اینطور بیواهمه و دلیرانه، زیپ کاپشنت را بالا میکشی، لاتیاش را پر میکنی و کف خیابانهای تهران با کتهای باز قدم میزنی و دست به سینه میگذاری برای مردمات که «مخلصم، ارادت». دیروز وزیر جنگ دشمن گفته بود که رهبران ایران در زیرزمینها مخفی شدهاند. و تو امروز شبیه آن تصویر رویایی از سنوار که زیر باران، پتو به سر در خیابانهای غزه میچرخید، زیرباران و بمباران قدم زدی و پوزخند زدی به وزیر و همه ژنرالهای ستارهدار پنتاگون. از صبح این طرز قدم زدنت نقل محافل ما بچههای جنوبشهر است. دلمان به قدمهایت گرم شد؛ همیشه همینطور راه برو آقامسعود که لاتی برازنده شجاعان است!
🔔 وزارت اطلاعات: دیگر چیزی به نام هموطن فریبخورده نداریم، هرچه هست سرباز اسرائیلی است.
🔸دیدگاه: این خبر را تا میتوانید منتشر کنید تا به دست مخاطبان واقعی اش برسد!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب از خیال وصالت نبرده خواب مرا
تصاویری از اقامه نماز عید فطر سال گذشته رهبر شهید
ـhttps://eitaa.com/joinchat/4099998859C5c3e0a686d
همه جای دنیا مسئولان نگران تاب آوری مردم در جنگ هستند
اینجا تنها کشوری هست که مردم نگران تاب آوری مسئولان در جنگ هستند!
🤦♂️🤦♂️🤦♂️