eitaa logo
دفترچهٔ قلبم؛
139 دنبال‌کننده
99 عکس
44 ویدیو
0 فایل
بسم ربِ لبخندش :] اینجا؟ مکانی برای بروز ترشحات ذهنم...؛ آبی تر از انیم که بی رنگ بمیریم 💙🌊 متولد ِ 18 بهمن 404 = ) کپی؟ لطفا نه 🙏🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش همه چی دروغ بود.
یعنی میشه بگن همش دروغ بود؟ اقا زنده است؟
هدایت شده از هِـنآس. 🇮🇷
شدیم فرزند شهید.. پس باید لایق این عنوان باشیم. الان وقت ضعیف بودن نیست.
شما هم اون اللّه رو میبینید؟ :)))
وقت عزای انان که شادی میکنند هم خواهد رسید؛
ولی من هنوز باورم نمیشه.
هدایت شده از قهوه تلخ؛🇵🇸🇮🇷
از غریب بودنش حتی بعد از شهادتش چه بگویم...
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاشق این سبک ادیتام؛ افتخاررر افتخاررر💀❤️‍🔥 @hahhhaah / بتمَنی
چرا الان میگن توی چله ها شرکت نکنین ؟ چون میگن از نیت واقعی طرف خبر ندارین . چون نمیدونین نیت طرف واقعا چیه . چرا میگن هر آیه ای منتشر شد نخونین ؟ چون با یه اعراب معنی کلا عوض میشه و ممکنه از برعکس شه معنیش . به خاطر همینه که آقا ، روی سد نوری ( دعای توسل ، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه ، سوره‌ی فتح ) خیلی تأکید داشتن . الانم همونا فقط جوابه .
تا ابد حالم ازکسایی که برا شهادت رهبرمون خوشحالن به هم میخوره.
از امروز :))))