eitaa logo
قرنطینا
372 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.1هزار ویدیو
134 فایل
خوراکی برای خانواده, موسسات و مجموعه های فرهنگی و تربیتی 🧷دوره های تربیت فرزند 🧷تولیدات برتر هنری و رسانه ای 🧷مسابقه،پویش
مشاهده در ایتا
دانلود
تبلیغ دانش آموزی (اعتکاف).mp3
50.09M
♦️ منظومه تبلیغ دانش آموزی🇮🇷 💠 اعتکاف دانش آموزی 📣 ✅ جلسه ی اول پیوست های دانش آموزی 📌 نیروی اجرایی و اتاق فکر 💢😎 📌 تبلیغ و کلیپ اعتکاف 📱 📌 خصوصیات مسجد 🕌 📌 ثبتنام ✅ 📌 کادر دانش آموزی ♨️ 📌 تزئینات و فضاسازی 🎊🎁 📌 تیم مخفی 🥷 📌 برنامه فرهنگی 📣🥳 📌 چگونگی ورود🚶‍♂🚶‍♀ 📌 اجرای برنامه 😎🤹 📌 ۱۴ نکته ی مهم 🤓🚨 📌 هدف از اعتکاف 🎯 📌 عوض کردن حلقه اولیه دوستان⭕️ 📌 اتصال معتکفین به کانون و مسجد و هیئت ♻️ 🔺ادامه دارد... @mdehban313 •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈•
📌 سردار شهید حاج یوسف امید زاده (حاج صادق) 🔰 اثر هنرمند: نجمه کاردان پور @bibigol_painter_channel "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
📌 برای کودکان شهید حادثه کرمان 🔰 اثر هنرمند: مطهره نظری "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
📌 شهیده فائزه رحیمی 🔰 اثر هنرمند: طیبه محمدیاری "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
💐خانه و زادگاه تو، بیت خداست یا علی چهره دلگشای تو قبله نماست یا علی💐 قال رسول الله صلى الله عليه و آله ـ لِعليٍّ عليه السلام ـ : يا عليُّ ، أنتَ حُجَّةُ اللّه ، و أنتَ بابُ اللّه ، و أنتَ الطَّريقُ إلَى اللّه ، و أنتَ النَّبَأُ العَظيمُ ، و أنتَ الصِّراطُ المُستَقيمُ ، و أنتَ المَثَلُ الأعلى .[عيون أخبار الرِّضا : ۲/۶/۱۳.] پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ به على عليه السلام ـ فرمود : اى على! تو حجّت خدايى، تو باب خدايى، تو راه رسيدن به خدايى، تو آن خبر بزرگى، تو آن صراط مستقيمى، تو آن نمونه برترى. میلاد مولود کعبه حضرت ابالحسن آقا امیرالمومنین صلوات الله علیه مبارک باد. @Mohebdesign "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
⭕️ بمب، حقوق بشر! @aliladanart "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
هدایت شده از ..: برای ایران :..
✳️ یا امیرالمومنین علی علیه السلام ، ای که دوستی ات موجب عاقبت به خیری من ▫️ طراح: رضا نبی زاده @ekranfarhangshahr "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
هدایت شده از ..: برای ایران :..
يا أيُّهَا النّاسُ ، امتَحِنوا أولادَكُم بِحُبّ علی ... پيامبر ص: اى مردم! فرزندان خود را با محك محبّت على بيازماييد؛ زيرا على هرگز به گمراهى فرا نمى خواند و از راه راست دور نمى شود. پس، هريك از فرزندان شما على را دوست داشت از شماست وهر كدام او را دشمن داشت، از شما نيست. @MANJAGRAPH "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚩 مدار جاودانگی ◽️شهید حاج قاسم سلیمانی: ❤️هر كس به مدار مغناطيسی علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) نزدیکتر شد، اين مدار بر او اثر می‌گذارد؛ او کمیل‌بن‌زیاد می‌شود، او ابوذر غفاری می‌شود، او سلمان پاک می‌شود. ۹۵/۲/۱۴ @soleimany_ir 🔻 @foriran1401 |
| بابا قهرمانه ◽در هر لباس و پیشه‌ای پناه و افتخاری ▫️طراح گرافیک: لیلا تیمورنژاد ▫️طراح نوشتار: علی خلج @KHATTMEDIA 🔻 @foriran1401 |
| مولود کعبه ◽وُلِدَ بِمَکَّةَ فِی الْبَیْتِ الْحَرَامِ علی در داخل خانه خدا در مکه به دنیا آمد. ▫️طراح گرافیک: محمد صالحی ▫️طراح نوشتار: مجتبی حسن‌زاده @KHATTMEDIA 🔻 @foriran1401 |
🖼 پدر پناه امن من تصویرسازی: حسین یوسفی @bertinamedia_ir "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
🔰کاریکاتور "تیم ملی سپاه!" 🔹کاریکاتوریست: سید محمد جواد طاهری 🔸تهیه شده در مرکز آفرینش های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم @mafarineshha "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
روزی شعار کل جهان میشود علی نوشتار: محمدرضا کیوانی با تشکر از: آقا مجتبی حسن زاده @rezajafari_artwork "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
22.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 "سینه سپر کنید" 🔹طراحی و تصویر: امیر رضا رحیمی 🔸تهیه شده در مرکز آفرینش های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم @mafarineshha "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
عالمه غیر معلمه اثر محمدمهدی منصوری @gharantinaa
🖤 السلام علی قلب زینب الصبور "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔺@EhsanJG_Artwork 🔻 @foriran1401 |
💛 السلام علیک یا زینب کبری 🔺 @motigraphic 🔻 @foriran1401 |
چهل منزل نگاه من به سر بود ... سلام بر دل زینب سلام الله علیها ❤️ @cheeese "استفاده از مطالب و آثار این کانال، فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است." 🔻 @foriran1401 |
هدایت شده از شاهراه
💢اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال 1403 💠به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش در رشته‌هاي شغلي آموزگاري، دبيري و هنرآموز سال 1403مي‌رساند، ثبت‌نام براي شركت در این آزمون از روز دوشنبه به تاريخ 1402/11/09 آغاز و تا روز شنبه به تاريخ 1402/11/14ادامه خواهد یافت. ⭕️ دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل‌محل ها،  هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود.  👈لازم به تاکيد است با توجه به محدوديت زماني به متقاضیان توصيه مي شود در مهلت اعلام شده براي شركت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و براي ثبت‌نام اقدام نمایید. @shahraah_ir
شاهدی بر شکاف نسلی اینجا تهران است. وضعیت حجاب تهران خیلی متفاوت از شهرستان‌ها است و اگر مسئولان همچنان به بازی‌های مختلف «کی بود کی بود من نبودم» و «آیا وکیلم؟ قانون رفته گل بچینه» ادامه دهند، به زودی این آتش سایر استان‌ها و شهرستان‌ها را نیز خواهد سوزاند. ما که نوجوان بودیم یک عکس مستهجن که جاسازی کنیم وسط کتاب کل امکانات ما در دسترسی به محتوای پورن بود. فیلم‌های VHS آنقدر حجیم بود که لای پتو هم نمیشد پنهانش کرد. بعد فلاپی، بعد سی‌دی، حالا نوجوان ما فاصله‌اش با اینترنت و دریای بی‌نهایت مستهجن‌ترین محتواها و فیلم باکیفیت و... چند ثانیه بیشتر است؟ این هم وضع خیابان. جوان و نوجوان برای فساد چه می‌خواهد که در دسترسش نیست؟ اینجا تهران است. تهران قدیم میدان‌های باربری یا ساختمان‌هایی برای کارگری داشت که کارگران ثابت نداشت. هر روز ده نفر بیست نفر مشغول کار می‌شدند و غروب صف می‌کشیدند و مزدشان را از حاجی می‌گرفتند. بعضی بیکاره‌ها غروب خودشان را یواشکی بین جمعیت جا می‌کردند، لباسشان را هم خاکی و کثیف مثل بقیه کارگرها می‌کردند و موقع مزد توی صف می‌ایستادند، اوسا یا حاجی می‌فهمید هم چیزی برای از دست دادن نداشتند، نهایتش چنتا فحش یا دوتا مشت و لگد بود... بعضی وقت‌ها اوسا نمی‌فهمید و مزد را کف دست او هم می‌گذاشت، بعضی وقت‌ها اوسا نگاه می‌کرد، می‌فهمید، با چشم می‌فهماند که فهمیدم مزد کمی می‌داد، یا اصلا نمی‌داد، ولی چیزی نمی‌گفت، بعضی وقت‌ها حاجی می‌فهمید حواسش را بجای دیگری پرت می‌کرد و مزد کاملی می‌داد. «الکریم اذا خدع انخدع کریم را فریب بدهی فریب می‌خورد.» اینجا تهران است. من بیکاره‌ گفتم خودم را برسانم به صف مزد، غروب روز 15 ماه رجب بدون اینکه حتی یک روز از این سه روز را روزه گرفته باشم، رفتم تا کریم مثل همیشه کارنکرده به من هم مزد بدهد... رسیدم مسجد بهشتی خیابان نبرد... یادتان باشد اینجا همان تهران پاراگراف اول است. تا رسیدم حالم عوض شد، نوجوان‌های به سن تکلیف رسیده و نرسیده، زبان روزه، ضعف کرده، مثل مهتابی نورانی... رسیده‌اند صفحه‌های آخر قرآن، سید مهدی می‌آید تا دعای ام داوود را بخواند.. می‌گوید که پیغمبر فرمود شما مهمانان خدا هستید... اینها از کجا آمده‌اند؟ خدا آن بالا درباره اینها به ملائکش چه می‌‌گوید؟ چطور به اینها نگاه می‌کند؟ وضع طوری نیست که بشود خودت را جا بزنی، شکاف نسلی خیلی بیشتر از این حرف‌هاست بهتر است مثل گداها بخواهی که از پذیرایی‌های شاهانه که به مهمان‌های عزیزکرده و اشرافی می‌دهند، چیزی هم از روی ترحم به تو بدهند... به چه حسرتی... به چه حالتی... چقدر احساس عقب‌ماندگی می‌کنم. وضع و حال جوری نیست که بخواهی استدلال بیاوری و بحث‌های کسل‌کننده‌ای مثل اینکه مگر این جمع محدود کل جامعه‌اند را جواب بدهی و از آمار و اینکه رشد اعتکاف هر ساله چقدر رو به افزایش است بگویی و لایه پنهان این پدیده‌ها را باز کنی تا معلم شود که چقدر در جامعه وسعت و عمق دارد و از این بگویی که در جامعه‌شناسی چقدر مهم است که پهنه جغرافیایی این پدیده تا مساجد دورترین روستاها گسترده است. اینکه چرا جوان‌های دهه هشتادی و نوجوان‌های دهه نودی اینقدر از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند و چه جذابیتی در سه روز ماندن در مسجد و روزه برای نوجوان هست که می‌رود و سال بعد دیگر نمی‌تواند نیاید، بماند برای وقتی دیگر. اینکه چرا دانشکده‌ها و گروه‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسان و جامعه‌شناسان مثل حوادث منفی صف نمی‌کشند تا توضیح دهند چرا جوان و نوجوان ایرانی در این جهان عجیب و غریب چنین می‌کند و به چه قدرتی رسیده که در دسترس‌ترین خوشی‌های مجاز وغیرمجاز مادی را رها کرده و آمده است در مسجد روزه می‌گیرد و چطور به این قدرت رسیده و این‌ها همه نشانه‌ی چه تحولاتی در جامعه است، بماند. اصلا چرا بماند؟ دیر یا زود جهان از این عشق و حال جوان و نوجوان ایرانی وسط اینهمه مشکلات خبردار خواهد شد و به این فکر خواهد افتاد که مطالعه کند ببیند جامعه ایرانی برای نوجوان و جوانش چقدر برنامه‌های متنوع و روحیه‌ساز و انرژی‌زا و شخصیت‌پرداز و از همه مهمتر تعالی‌دهنده و تربیت‌کننده و قدرت‌پرور دارد. وقتی گروه‌های جامعه‌شناسی دانشگاه‌هایی غربی مطالعه کنند که اردوی جهادی طراحی هوشمندانه کدام جامعه با این همه کارکرد برای جوان و نوجوان در این جهان سوخته از آتش خشم و شهوت و ماده‌گرایی بوده است؟ آنوقت شاید دانشگاه‌های ما نیز به فکر بیافتند.   جامعه‌شناسان جهان بالاخره ناچار می‌شوند مطالعه کنند این فراز و فرود رفتن جوان و نوجوان ایرانی در یک سیر زمانی از تعطیلات مدارس  و دانشگاه‌ها در اردوی جهادی و رفتن به اوج در اعتکاف سه روزه رجب و رسیدن به جشن نیمه شعبان و بسته کامل ماه رمضان و شبهای قدرش و رفتن تا عرفه و درگیرشدن در برگزاری جشن غدیر و بعد سوختن در محرم و خاکستر شدن در عاشورا و به باد دادن این
خاکستر در اربعین و پیاده‌رویش چطور جوان و نوجوان ایرانی را به فراز و فرود می‌کشاند و به تب و تاب می‌اندازد و سیر می‌دهد، استعدادهایش را چگونه شکوفا می‌کند و شادی جشن‌ها از تولد 14 معصوم تا غدیر و بعثت و عیدفطر و با عزاداری‌های شهادت‌ها و محرم و فاطمیه از جوان و نوجوان چه می‌سازد. اردوهای مشهد و راهیان نور و هیئت‌های هفتگی هر کدام چه کارکردی دارد و چه آثار روانشناختی و چه دلالت‌های جامعه‌شناختی دارد. آنوقت دانشگاه‌های ما هم کم کم به فکر خواهند افتاد که شاید این موضوع قابل مطالعه باشد که سیر یکساله در فراز و فرودهای چنین برنامه‌ی متنوعی و تغییر نقش افراد در هر سال نسبت به سال بعد یک نوجوان را چگونه رشد خواهد داد.  این مطالعات را باید برای دانشگاه‌های کشورهای دیگر بگذاریم، فعلا ما باید با عزیزان خودمان در این باره بحث کنیم که درست است همه جوان‌ها و نوجوان‌ها در همه این برنامه‌ها شرکت نمی‌کنند اما جمعیت‌هایی بسیار زیادی در تعدادی از این برنامه‌ها شرکت می‌کنند و تنوع و دلالت‌ها و لایه‌های پیدا و پنهان و شرایط و نشانه‌ها و همه و همه آنقدر هست که در هر موضوعی دیگر بود بدون کمترین تردیدی و با سهولت و اطمینان کامل، این خصوصیات و اوصاف، وصف و ویژگی یک نسل و یک جامعه شمرده می‌شد. اگر کمترین تردیدی در این زمینه دارید، مقایسه کنید با پدیده‌های منفی آنگاه که به کلیت جامعه یا یک نسل نسبت می‌دهیم. متن از
هدایت شده از شاهراه
دفترچه آزمون دبیری و هنرآموز (اداری‌ها).pdf
8.8M
🔰دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار، دبیر و هنرآموز - سال ۱۴۰۳ وارد شاهرا زندگی شوید. https://eitaa.com/Shahraah_ir