eitaa logo
حوزه ۱۱۹ بسیج شهید اشرفی اصفهانی
380 دنبال‌کننده
15.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
67 فایل
🔴 اشتراك گذاري و انعكاس گزارش فعاليتها و اخبار حوزه ۱۱۹ شهید آیت الله اشرفی اصفهانی 🔸شعار ما: تمدن سازی در گام دوم انقلاب #جوان_مؤمن_انقلابی_مجاهد https://eitaa.com/gharargahe119
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨دعوا همیشه سر ایران قوی بوده و بس❗️
♦️ماجرای درگیری پارک نهج البلاغه کرج چه بود؟ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز: 🔹یکی از شهروندان کرجی ساعت ۲۳ شب گذشته هنگام عبور از پارک نهج البلاغه کرج متوجه می شود که چند نفر یک دختر را دوره کرده و یکی از آنها سیلی به صورت این دختر می زند. 🔹این فرد پس از مشاهده این موضوع به رفتار این افراد معترض شده که چرا این دختر را کتک می زنید؟ اما این افراد در پاسخ می گویند به شما ربطی نداره و یکی از آنها چند ضربه چاقو به کمر این فرد می زند. 🔹۲ ضارب از محل سریعا متواری شدند و فرد مضروب توسط مردم به بیمارستان منتقل شد. 🔹نیروهای پلیس در محل حاضر شده و یکی از ضاربان را دستگیر و پیگیری قضایی برای دستگیری ضارب اصلی ادامه دارد.
موکب بزرگ امام رضایی ها برادران وخواهران ۳شنیه موکب داریم عزیزانیکه تمایل به خدمت درموکب دارند لطفا مطلع بفرمایید از۷ صبح تا ۱۰شب انشاالله همه خادم الرضائیم پایگاه بسیج شهیدمجیدکاظم گروه جهادی مکتب عاشورا حوزه ۱۱۹بسیج شهیداشرفی اصفهانی شماره تماس روابط عمومی گروه 09013207586
موکب بزرگ امام رضایی ها برادران وخواهران ۳شنیه موکب داریم عزیزانیکه تمایل به خدمت درموکب دارند لطفا مطلع بفرمایید از۷ صبح تا ۱۰شب انشاالله همه خادم الرضائیم پایگاه بسیج شهیدمجیدکاظم گروه جهادی مکتب عاشورا حوزه ۱۱۹بسیج شهیداشرفی اصفهانی شماره تماس روابط عمومی گروه 09013207586
♦️‌ فیروز نادری استاد ناسا که میگفت خدا وجود نداره، امروز سرش گیج میره میخوره دیوار و از گردن فلج میشه 🔹‌ تو مصاحبه آخرش آدرس جهنم میداد واسه آخوندا؛ ولی حالا باید خودش جهنم رو تو همین دنیا ببینه... 🔹‌ ما غرک بربک الکریم :)
هدایت شده از انصارالولایة
16.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 نماهنگ ویژه برنامه ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر 🗓سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ 📍کرج، بلوار بلال، پارک تاجیکستان 🆔@ir_ansar
🔰برخورد با «مصادیق خیابانی» یا «شبکه مولّد بی حجابی»؟ 🔸در مواجهه سلبی با پدیده بی حجابی کدام اولویت دارند ✍ شبیر فیروزیان 🔹 یکی از ویژگی های بسیار مهم قرآن کریم، تقویت نگاه راهبردی، جریانی و فرآیندی در انسان هاست. چه در مسائل و پدیده های مربوط به زندگی شخصی و چه پدیده های اجتماعی و سیاسی. این مسئله مصادیق فراوانی در قرآن دارد که تفصیل آن مجال دیگری می طلبد. اما یکی از مصادیق این نوع نگاه قرآنی به پدیده ها، مسئله «حجاب» و شیوع «بی حجابی» در جامعه است. تأمل در آیات قرآن کریم در این زمینه گویای این حقیقت است که نگاه قرآن کریم به مسئله «حجاب» و برخورد با «فحشا» نیز عمدتاً نگاه «جریانی» و «شبکه ای» است، نه «مصداقی» و «جزئی». ادبیات قرآن کریم زمانی که در سوره مبارکه احزاب درباره ضرورت «حجاب» زنان سخن می گوید، ادبیاتش «تبیینی»، «اقناعی» و «نرم» است: 🔹 «يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِيماً؛ اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو جلبابها (روسرى‏هاى بلند) خود را بر خويش فرو افكنند، اين كار براى اينكه (از آلودگان) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند بهتر است و (اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده) خداوند همواره غفور و رحيم است.» (احزاب: ۵۹) 🔹اما بلافاصله در آیه بعد، زمانیکه درباره شبکه «بی حجاب ساز» (منافقان، بیماردلان و مرجفون) که به دنبال ترویج «فحشا» در جامعه هستند سخن می گوید، ادبیاتش بسیار تند، قاطع، صریح و تهدیدآمیز است: 🔹 «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلاَّ قَلِيلاً * مَلْعُونِينَ أَيْنَما ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِيلاً * سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلاً؛ اگر منافقين و آنان كه در دلهايشان بيمارى است، و (همچنين) آنها كه اخبار دروغ‏ و شايعات بى اساس در مدينه پخش می‌كنند، دست از كار خود برندارند تو را بر ضد آنان می‏شورانيم؛ سپس جز مدت كوتاهى نمى‏توانند در كنار تو در اين شهر بمانند. * و از همه جا طرد می‏شوند، و هر جا يافته شوند گرفته خواهند شد و به قتل خواهند رسيد. * اين سنت خداوند در اقوام پيشين است و براى سنت الهى هيچگونه تغييرى نخواهى يافت.» (احزاب: ۶۲-۶۰) 🔹 نمونه دیگر، آیات سوره مبارکه نور است که مجدداً هم موضوع «حجاب» و هم مسئله «جریان نفاق» و «بیماردل» در آن مورد بحث واقع شده است. آیه ۳۱ این سوره، مشخصاً به موضوع حجاب اشاره دارد و با ادبیاتی نرم از زنان مؤمنه می خواهد که چشم ها را از نگاه به نامحرم فروافکنند و حجابشان را نیز رعایت نمایند و زینت هایشان را در برابر نامحرمان آشکار ننمایند. 🔹اما در عین حال ادبیات قرآن کریم در همین سوره، درباره «شبکه مولّد بی حجابی و فحشا»، که منافقان و بیماردلان هستند، ادبیاتی سلبی و تهدیدآمیز است. قرآن کریم در آیه ۱۱ این سوره، برای توصیف منافقان از تعبیر «عُصبَة» (به معنای «گروه منسجم») استفاده نموده و سپس آنان را به عنوان «شبکه مولد فحشا»، تهدید به مجازات سخت در دنیا و آخرت می کند: 🔹 «إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ؛ كسانى كه دوست دارند فحشا در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكى براى آنها در دنيا و آخرت است، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانيد.» (نور: ۱۹) 🔹با این نگاه قرآنی باید گفت، پدیده بی‌حجابی هم مسئله ای سیاسی، هم امنیتی و هم فرهنگی است و به نظر می رسد مسئولان حکومتی باید بجای تمرکز بر روی «کشف حجاب های موردیِ خیابانی»، با «شبکه مولد کشف حجاب و فحشا» برخورد کنند؛ اگر با ابعاد و اضلاع متنوع این شبکه، که عمدتاً به نوعی مرتبط با دشمن و شبکه نفوذ و نفاق هستند، برخورد قاطع صورت گیرد، آنگاه بدون اینکه «دوقطبی های اجتماعی فتنه انگیزی» در جامعه شکل بگیرد، بی حجابی های موردیِ کف خیابان نیز تا حد بسیار زیادی از بین خواهند رفت؛ برخی ابعاد و عناصر مؤثر این شبکه مولد بی حجابی و فحشا عبارتند از: «سلبریتی های هتاک»، «فضای مجازیِ رها (عمدتاً اینستاگرام و تلگرام)»، «شبکه نمایش خانگی»، «مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب» و "سرشبکه های مرتبط با دشمن که با وعده پول افرادی را برای کشف حجاب خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند". واحداجتماعی فرهنگی پایگاه شهیدمجیدکاظم
با لطف خدا و به همت بسیجیان حوزه مقاومت ۱۱۹ شهید اشرفی اصفهانی، یکی از ضاربین جوان امر به معروف کرجی دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ♻️ لایحه عفاف یا ترویج کشف حجاب؟ 🔹بخش اول 🔰 بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان لایحه عفاف و حجاب قوه قضاییه که به دولت ارسال شده بود، پس از تغییرات جزیی با امضای رییس دولت، تحویل مجلس و در اختیار افکار عمومی قرار گرفت. تا قبل از انتشار رسمی، متن‌هایی در رسانه‌ها منتشر شده و بر اساس آن نقدهایی صورت می‌گرفت که چون آن متن‌ها قابل استناد نبود، طبعا برخی نقدها عجولانه و وارد نبود. اکنون با توجه به انتشار رسمی لایحه مذکور، پس از ملاحظه و مطالعه آن، به نکاتی اشاره می‌کنم: 1⃣ متاسفانه موضوع حجاب علیرغم اهمیت آن در فرهنگ دینی و ملی ما و علیرغم سرمایه‌گذاری که رسانه‌های نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی برای هدم و حذف آن از فرهنگ جامعه اسلامی ایرانی ما کرده‌اند، با گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی، هیچگاه آنطور که شایسته بوده، مورد توجه نهادهای مسئول نبوده است که اگر بود، نباید همچنان شاهد واردات چادر و دیگر ملزومات حجاب می‌بودیم به طوری که هزینه محجبه بودن چندین برابر بی‌ححابی و شل حجابی است! این مشکل را در خصوص عدم وجود قانونی جامع و مانع برای مواجه با کسانی که حجاب را نقض یا بی‌حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌کنند نیز شاهدیم. 2⃣ حوادث نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و به صف شدن لشکر مخالفان انقلاب اسلامی به بهانه مرگ یک دختر و ارتباط آن با موضوع حجاب و درگیر کردن کشور به انواع و اقسام بحران‌ها و تلاش برای فتح سنگر حجاب از یک طرف و فائق آمدن نظام جمهوری اسلامی بر این دسیسه‌ها و خاموش کردن آتش فتنه از طرف دیگر، شاید بهترین فرصت بود برای اینکه جمهوری اسلامی میخ خود در خصوص حجاب را بکوبد تا طرف مقابل برای همیشه، فکر حذف حجاب، عفت و حیا از جامعه ایرانی را از سر خود بیرون کند. اما ... 3⃣ سوگمندانه اما برخلاف توقع افکار عمومی، لایحه قوه قضاییه نه تنها یک گام به پیش نبود که دو گام به عقب بود. همین نکته و انفعال قوه قضاییه، اعتراض عمومی به لایحه عفاف و حجاب را به دنبال داشت. انتظار افکار عمومی این بود که پس از غلبه جمهوری اسلامی بر اقلیت خود اکثریت‌پندار کشف حجاب کننده و مروجان برهنگی، حرف قاطعانه‌ای از قوه قضاییه بشنوند اما این لایحه نشان داد که انفعال در این قوه که باید مظهر اقتدار نظام و اجرای احکام دین باشد، قرار نیست به این زودی‌ها جای خود را به اقتدار بدهد. 4⃣ متأسفانه لایحه مذکور بیش از آنکه فضا را برای کسانی که کشف حجاب می‌کنند، تنگ کند، به آنها آزادی عمل داده است. مطابق این لایحه، هر چه بیشتر پول بدهید، می‌توانید بیشتر از حجاب اسلامی و شرعی فاصله بگیرید! حتی مطابق لایحه، تفاوتی بین کسی که فقط حجاب سر ندارد با کسی که نیمه برهنه شده وجود ندارد و جریمه هر دو یک اندازه است. یکی از مهمترین مشکلات لایحه همین است که مجازات‌های پیش‌بینی شده، هیچکدام بازدارنده نیست. خصوصا که اکثریت کشف حجاب کنندگان از اقشاری هستند که مشکل مالی ندارند و اتفاقا انتخاب این سبک زندگی، ریشه در زندگی تجملاتی آنها دارد.