eitaa logo
نیمه پنهان غرب
43.4هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
2 فایل
ارسال محتوا👇 @Adminpasokh1
مشاهده در ایتا
دانلود
23.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 باشکوه ترین جشن قرآنی ایران @NehzatMedia
🔴 آه ... غزه وسلام علی أطفال غزة 🔵 👇 https://eitaa.com/joinchat/3310223917C506c0dd2d1
. ♻️ گوشه ای از اعتراف رسانه‌های غربی نسبت به بحران‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی در کشورهایشان، آن هم در حالی که👇 نه انقلاب کرده‌اند! نه تحریم هستن! نه استکبارستیزند! نه اهل شعار مرگ بر آمریکا! و.... 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️اخیرا روندی در نیویورک باب شده که برخی مردان بدون دلیل و از روی تفریح یک زن رو در خیابان انتخاب می کنند و با مشت به صورت اون می کوبند تا صورتش کبود و متورم بشه. نیویورک شهر پیشرفته و با فرهنگ آمریکا و پایتخت اقتصادی این کشوره که از لحاظ شاخص های رفاه در صدر قرار داره. 🔻محسن تنابنده: ای کاش زنی بودن در نیویورک تا با مشت از من پذیرایی میشد 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🔴حضور ابوعبیده در بین مهمانی‌های جشن محفل ▪️تصویر متفاوتی از پوشش جوان‌های حاضر در ورزشگاه آزادی منتشر شده که مورد توجه فعالین فضای مجازی قرار گرفته است. 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🔴در ستایش اتفاقی که محفل در ورزشگاه آزادی رقم زد ▪️امیل دورکیم، پدر جامعه‌شناسی مناسک را ستایش می‌کند و آن را محل تولد جامعه انسانی می‌داند. دورکیم در مهم‌ترین اثرش درباره دین با استناد به داده‌های تجربی توضیح می‌دهد که مناسک به بازسازی و قوام اخلاقی افراد کمک می‌کند. ▪️دورکیم برای مناسک چهار کارکرد بیان می‌کند: ۱.انضباط بخش: انسان‌ها در مناسک از طریق تحمیل انضباط و خویشتنداری برای زندگی اجتماعی آماده می‌شوند. ۲.انسجام بخش: مناسک با گرد هم آوردن مردم، پیوندهای مشترک را ایجاد و تقویت می‌کند. ۳.حیات بخش: مناسک، میراث جمعی را احیاء و ابقاء می‌کند و ارزش‌های پایدار را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند. ۴.شادی بخش: دین در شکل جمعی آن با برانگیختن احساس اطمینان و تنها نبودن به انسان در مواجهه با فقدان‌ها و ناکامی‌ها مانند تجربه مرگ کمک می‌کند. ▪️واقعیت آن است که غرب‌زده‌های کم فهم و جامعه‌ستیز، علیه مناسک می‌گویند: «مناسک همان فرم از محتوا و معنا تهی شده است». معتقدند دین نباید حیات و بروز اجتماعی داشته باشد اما اگر دین در جامعه نباشد، جامعه جسمی مرده خواهد شد. 👤دکتر علیمردانی 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اخیرا روندی در نیویورک باب شده که برخی مردان بدون دلیل و از روی تفریح یک زن رو در خیابان انتخاب می کنند و با مشت به صورت اون می کوبند تا صورتش کبود و متورم بشه! ‌‌‌ 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🔞🔞🔞 اینها بخشی از واقعیت های تاریخی در اروپا است... در قرون وسطی در به خصوص در انگلستان جادوگری را فقط مختص به زنان می‌دانستند زیرا اعتقاد داشتند که زنان برای هم پیمانی با شیطان آمادگی بیشتری دارند. از نظر آنها آمادگی زنان برای جادوگری از آنجا می آمد که منشا هرگونه سحر و جادو شهوت جنسی بود و شهوت زنان سیری نداشت و باید آنها را سرکوب می کردند. دادگاه‌های تفتیش عقاید به بهانه جادو شدن زنان، آنها را به شدیدترین صورت ها شکنجه می کردند از جمله برهنه کامل کردن زنان و کندن پستان آنها با انبر، بستن آنها به صورت برهنه بر بلندی و قراردادن اجسام سنگین به پای آنها، ریختن آب جوش و گذاشتن میله داغ بر دهان و رحم و نقاط جنسی زنان مثل پستان و فرج.. و بعد از این شکنجه های طاقت فرسا اگر زنده می ماندند که بعید بود آن زنان را اعدام می‌کردند! تحقیر زنان در اروپای قدیم به ویژه در قرون وسطی پدیده ای عمومی بود و حتی برای زنان ‏پر حرف نیز تنبیه‌های حقارت‌باری در نظر گرفته شده بود. برای قرن ها، مردان اروپایی زنان پرحرف، غرغرو و شایعه‌ساز را با دهان‌بند فلزی خاصی به نام "افسار زن بد دهان" مجازات و تحقیر می کردند. این ابزار تنبیه که به نام‌های دیگری مانند "افسار جادوگر" و "افسار شایعات" نیز ‏شناخته میشد از قفسی دارای یک دهان‌بند فلزی درست شده‌بود. یک تکه فلزی کوچک به نام "نیش افسار" نیز درون دهان قرار می گرفت و روی زبان فشار می‌آورد تا از حرف زدن فرد جلوگیری کند. گاهی اوقات، این بخش دارای زبانه‌های تیز بود تا اگر زن تلاشی برای صحبت کردن بکند، زبان وی سوراخ شود.