🔴 دوستانی که برای مشارکت مالی در خرید محصولات بازاریابی و یا فروش ویژه اربعین تمایل به همکاری دارند لطفا به این ای دی پیام بدن 👇
شرایط عالی✅ ظرفیت محدود ❌
@smdanesh
https://bivasete.net/sandoogh/
لینک توضیحات سپرده گذاری + نمونه قرارداد 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 درسته که پیاز ۱۵۰ برابر رشد داشته ولی بهترین سرمایه گذاری #پیاز نیست بلکه سرمایه گذاری در بنگاههای خواربار و مایحتاج مثل پوشاک، مواد غذایی و میوه و تره باره..
♨️ سیب زمینی با قیمت تعاونی ۱۸۵۰۰ تومان
ثبت سفارش فقط از طریق اپلیکیشن #میوه_آنلاین_قم
https://mive-online.com/mo.apk
💠 جهت تامین لاین لباس با سوددهی عالی پیام دهید 👇
@smdanesh
🔻بازدید از سوله تامین
🔻🔻بازدید از محل فروش
🔻🔻🔻قرارداد ۶ و ۱۲ ماهه
⁉️ قرارداد شراکت کوتاه مدت هست نه مضاربه..
ظرفیت برای این مورد بسیار محدوده و تا تامین مبلغ فاکتور جذب سرمایه داریم و
تا حد امکان حضوری و بعد از بازدید از سوله ها انجام میشه 💥
⬅️ تا این لحظه یک سوم از منابع مورد نیاز تامین شد..ممنون از اعتماد شما 🙏
شنبه یا نهایتا یکشنبه فاکتور و فیلم ترخیص بار البسه در کانال گذاشته میشه 📦
29.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اولین بخش از بار البسه ترخیص شد ✅
قیمت ها بسیار عالی است..
انبارگردانی کفش و صندل با بیش از ۷۰۰۰ موجودی از ابتدای هفته شروع شده و احتمالا تا پس فردا ادامه داره..
پس از انبارگردانی و سینک سیستم #اعطای_پنل_بازاریایی رو انجام میدیم و همکاران محترم میتونند بعد از مرور آموزش ها و نکات بازاریابی کار رو شروع کنند 👌
❌لطفا از ارسال پیام به شخصی خودداری بفرمایید مراحل در حال انجام شدن هست 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نحوه چاپ لیبل بارکد جهت سینک خودکار موجودی بین انبار کفش و صندل و پنل بازاریابی 🖨
⬅️ لیبل محصولات
⬅️ اسکن انبار
⬅️ سینک موجودی محصولات
⬅️ دوره کوتاه آموزشی
✅ شروع بازاریابی
هدایت شده از کارآفرینی حضرت خدیجه «س»
💠 جهت تامین لاین لباس با سوددهی عالی پیام دهید 👇
@smdanesh
🔻بازدید از سوله تامین
🔻🔻بازدید از محل فروش
🔻🔻🔻قرارداد ۶ و ۱۲ ماهه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام صادق درود خدا بر ایشان:
ترک تجارت از بین برندهی عقل است.
«تَرْكُ اَلتِّجَارَةِ مَذْهَبَةٌ لِلْعَقْلِ»
من لا يحضره الفقيه ج ۳، ص ۱۹۲