eitaa logo
قاوِم!
100 دنبال‌کننده
53 عکس
18 ویدیو
0 فایل
. . مقاومت کنید ؛ فتح قله نزدیک است .. 🇮🇷* . . و جآنم را با انبوهِ واژه‌ها سرشتند 🪐✨️ . . برایِ ضروریات : @raahel128 تپش : @vatiiny
مشاهده در ایتا
دانلود
💔..
اوضاع تحت کنترل است؛ جای هیچ نگرانی برای شهروندان نیست! فقط ۴ تا شهید دادیم این وسط :)))
اومدم بنویسم کافی نیست براتون؟! نمی‌بینید طرفتون به هیچی پای‌بند نیست؟ که یهو یادم اومد شما از تقاص خون رهبر مملکت گذشتید، حالا این ۴تا جَوونم پَرپَر بشن به جایی برنمیخوره که!!..... مذاکراتتون به هم نریزه آقایان :)))
هدایت شده از کانال حمید کثیری
وقتی حملات گاه و بیگاه اسرائیل به لبنان و کشتار و ترور مردم آنجا را نقض آتش‌بس حساب نمی‌کنیم، طبیعی است مدتی بعد مجبور شویم محاصره دریایی خودمان را نیز نقض آتش‌بس حساب نکنیم؛ و بعد هدف قرار دادن لنج‌ها و کشتن صیادان؛ و بعد حمله به قایق‌های تندرو و کشتن نیروهای نظامی؛ و حتی حمله به داخل خاک ایران؛ در نهایت وقتی به خودمان می‌آییم که وضعیت‌مان شده همانند همان لبنان که در آن هم آتش‌بس برقرار است و هم حملات و محاصره دشمن!! وقتی به خودمان می‌آییم که دشمن اقتصادمان را گروگان گرفته و از مردم و نیروهای‌مان تلفات می‌گیرد و ما به جای تلافی و برقراری توازن جنگی - در توهم رسیدن به توافقی ناشدنی - قیمت انرژی را با ارسال دائم سیگنال‌‌های ضعف و آشتی‌جویی برای دشمن کنترل می‌کنیم تا اقتصادش وارد بحران نشود!! @hamidkasiri_ir
گزارش‌ها حاکی از اینه که استاندار هرمزگان هنوز داره دنبال منشأ صداهای دیشب میگرده !😂💔
. از ظهر عرفه تا غروب عرفه ساعات مهمّی است؛ لحظه لحظه‌ی این ساعات مثل اکسیر، مثل کیمیا حائز اهمّیّت است؛ اینها را با غفلت نگذرانیم. . ؛ آقای شهید فرمود ..🌱*'
- بسم‌الله - قسم به هیبت الله‌اکبر ، که خونِ به دریا ریخته‌ی شهدای مظلوم ما، طومار ظلم و استکبار را در هم می‌پیچد. قسم به جبروت الله‌اکبر ، که خدا هیمنه‌ی کفر را درهم می‌شکند. و قسم به عظمتِ الله‌اکبر، که مستضعفین، وارثان زمینند. @ghavem | مَه‌نوشت
ما مانده‌ایم . ما توی روزهایِ قبل از ۹ اسفندِ چهارصدوچهار مانده‌ایم ..💔
هدایت شده از وَتین | 🌱
کاش جزئی از داستان‌های [نادر] بودم.
بسم‌الله ✨️ ما سال قبل اومدیم و به اندازه‌ی وسعمون یه غذایِ پُر و پیمون(چلوکباب) ؛ آماده کردیم و بین چند عزیز محب امیرالمؤمنین که مستحق بودن ، روز غدیر پخش کردیم ،🌻 تا روز عیدی اونا هم غذای خوب سر سفره‌شون باشه، اونم چه عید بزرگ و مبارکی :)) امسال هم بنامون بر همینه (+آبنبات که به بچه‌های خانواده‌ها میدیم🍭)و گفتیم چقدر قشنگ میشه که بقیه رو هم شریک کنیم توی این حرکت سراسر خیر و برکت ؛ لذا ! از ۱۰۰۰ تومن تا هر چی کرَمتونه، شما هم شریک باشید ^^🤍🌿! و توجه بفرمایید : هر قدر کَرم شما بیشتر باشه، پرس غذاها هم بیشتر میشه و در نتیجه خانواده‌های بیشتری توی این عید، سفره‌شون رنگین میشه ..🦋
[ 
6037991528302072
 ]
به‌نامِ کریمی * رو شماره کارت بزنید کپی میشه ! ؛ از روند آماده‌کردن غذاها(البته خودمون نمیپزیم👀) و توزیعشون فیلم میذارم براتون ان‌شاءالله 🌱