خب موشک امشبمونم بچههای هوافضا زحمتشو کشیدن دیگه با خیال راحت میتونیم بریم بیدار بمونیم.🚀
قاوِم!
عزیزان! یه چیزی هست به اسم بازخورد دادن🤌😂 جای دوری نمیره یه دیقه وقتتون رو بدین ب من و نظرتونو دربار
یکی از نظراتتون ..🎀
خوشحالم عمیقا
که متنام رو دوست دارید :)🤌🌻
هدایت شده از علیرضا زادبر
بمباران و قاطعیت
بمباران شدید آن ۳۸ روز برای ساقط نمودن "نظام سیاسی و تجزیه ایران" بود و بمباران فعلی برای دیپلماسی اجباری و اخذ امتیازات در میز مذاکره است. راه حل هر دو مقاومت است. اگر جنگ گسترده تر شد و به شهر به شهر رسید، پیاده نظام خیابانی نیز فعال میشوند. نفس های آخر است. قاطع باشید.
#علیرضا_زادبر
@Politicalhistory