انشاءالله به خونِ ناحق ریخته شدهی رهبر شهید این مملکت، خدا این امت رو به سرمنزل مقصود برسونه و موانع رو زایل کنه از سر راه امت.
خیلی دعا کنیم این شبها؛
دعا برا فرج بیشتر
که گشایش این گرههای کوچیک و بزرگمون هم دست خودشونه ...
[🖤]
اشک، بارِ مصیبت را میکاهَد.
هزار سال است شیعه برایت گریسته
و هنوز "داغ تو تا ابدُ الدّهر به قلب بشر است" ..
#ای_حزن_شریف
@ghavem | مَهنوشت
قاوِم!
- بسمالله -
گفته بودم هزار سال است شیعه برایت گریسته و هنوز هم داغ تو تازهست؟
همهی این هزار سال، همین بوده گمانم؛
ده شبِ مُحرّم را میآییم برایت روضه میگیریم
بر سر و صورت میزنیم گریه میکنیم
دستمان که به گردش تاریخ نمیرسد
دلخوشیم که به گردش افلاک التماس کنیم؛
التماس کنیم که صبح فردا طلوع نکند.
که بگذارد شهدین کنار اهل حرمش بماند.
انگار امیدی هر ساله می آید توی بند بندِ وجودمان که شاید امسال تیر به مشک علمدار نخورد،
شاید تن اکبرت پخشِ کربلا نشد،
یا مثلا شاید گوشواره به گوش دخترکانت ماند،
یا اصغرت سیراب شد و دیگر تلظی نکرد بر روی دستانت .
ما هر ساله تا شب عاشورا بر سر و صورت زنان به آفتاب روز دهم التماس میکنیم که توی آسمان پیدا نشود بلکه کوفیان وفا نشکستند و خوش داشتند حرمت مهمان کربلا، اینبار ..💔
@ghavem | مَهنوشت