ما سیرِ گریه برایتان نشدیم هنوز.
اسمتان که میآید، عکستان را که میبینیم،
صدایتان که به گوشمان میخورد، نمیفهمیم چگونه رد اشک میافتد روی گونههایمان.
تا به خودمان میآییم، میبینیم که علم به دست وسط معرکه تکبیر میگوییم، چای پخش میکنیم، صدای ضبط صوتمان را بالا میبریم تا حاج مهدی رسولی برایمان بخواند قسم به اون مشت گره کرده قسم به جون هر چی مرده این پرچم زمین نمیمونه؛
و ما تکرار کنیم "این پرچم زمین نمیمونه."
و یادمان برود که سیر گریه برایتان نشدیم هنوز ...
@ghavem | مَهنوشت
مُشتهایِ ما گره کرده میمانَد
و فریادهای ما همچنان بر سر
ظلم کوفته میشود.
چرا که پیرِ طریقِ ما فرمود:
تا شرک و کفر هست، مبارزه هست؛
و تا مبارزه هست، ما هستیم!
#قسم_به_مُشت_گره_کرده
آتش، بس است گویا !
ولی همچنان
دشمن دارد یک تکّه از ایران را
توی جنوبِ لبنان بمباران میکند...
#این_غم_کجا_بَرَم
قاوِم!
[🥀]
داشتم فیلم لحظه ورودتان به مجلس روضه حسینیه امام توی جنگ قبلی را میدیدم که پسرم پرسید: چرا گریه میکنی؟
گفتم: دلم برا آقا تنگ شده ...
یادم آمد کمی قبل داشتم یک متن مینوشتم بمناسبت چهلمین روز فراغتان.
میخواستم نهایتا متن به مقاومت مردمی که شما باعث این همه عزت و امیدشان شُدید، ختم شود اما دیدم بی سپر تر از آنم که رجز بخوانم ! تمام توانم را جمع کردم و ثمرهاش شد تکرار آن شعری که شاعر گفت:
از داغ جگر سوز تر آن است که آن را
از اول شب هلهله مرهم شده باشد ..
@ghavem | مَهنوشت
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کف روی آبید!
پر از های و هوی؛
توخالی و پوک !
فقط خط و نشانکشیدن
و تهدید در چنته دارید.
حیلهگرانی در قاموسِ انسان،
دستِ همکاریتان هم پُر از خونِ مظلوم است،
با نیزههایی که از نیاکانتان به ارث بردهاید.
میترسانید و میکُشید و بمب میریزید بر سر دنیا و پیش میروید.
آخر کار اما رسوایِ عالم میشوید، همانگونه که فرعون!
@ghavem | مَهنوشت