eitaa logo
قرارگاه فرهنگی قدسیه
227 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
659 ویدیو
308 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Ome Helma 94
‏عکس از خادم الشهدا
هدایت شده از 313
رهبر انقلاب اسلامی: ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پُر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‌ای نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا برای ظهور آن بزرگوار آماده شویم. ۱۳۸۱/۷/۳۰
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) مبارک باد♥️ 🌹ولادتت نه فقط آبرو به شعبان داد 🌹كه در ضمير تمامى مردگان جان داد 🌹اَلا ستارۀ موعودِ گرم و عالمتاب! 🌹به دشت تيرۀ هستى چو آفتاب بتاب 🌹بتاب و ظلمت ظلم زمانه را بردار 🌹ز گرده‌‌هاى بشر تازيانه را بردار @Allah_Almighty ══💝══════ ✾ ✾ ✾
┄┅─✵💝✵─┅┄ اِلهی یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد یا عالی بِحَقِّ علی یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان @Allah_Almighty ┄┅─✵💝✵─┅┄
مداحی آنلاین - احترام به امام زمان - استاد رفیعی.mp3
1.74M
🌸 (عج) ♨️احترام به امام زمان(عج) 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. @Allah_Almighty ══💝══════ ✾ ✾ ✾
💫🌺🍃 🌺 اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟ چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي اي آنکه در حجابت درياي نور داري من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟ برعکس چشمهايم چشمي صبور داري از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟ در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟ علیه السلام 💫🌺🍃
┄┅┅❅ 💎❅┅┅┄ 📌همراه شدن ثبت نام سربازی مولا با بهار طبیعت 📆 شروع ثبت نام از 25 بهمن ماه ۱۳۹۹ 🔖از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی 📔منابع ودفترچه آزمون در اینجا paziresh.whc.ir ┄┅┅❅ 💎❅┅┅┄ ▫️◽️◻️⬜️◻️◽️▫️ 🌸کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران  🆔 @kowsarnew
🔺دوستان فعال جمعیت مسیر را اشتباه نروید! 🔰گلوبالیست ها و ایادی داخلیشان برای «کنترل جمعیت ایران» ظاهراً شعار «دو بچه کافیست» و «فرزند کمتر, زندگی بهتر» را گفتند تا تصور شود که خود مردم متقاعد شدند که فرزند نیاورند و هیچ اجبار و الزامی برای پذیرش آن نبوده است، جز کار آموزشی و فرهنگی، در حالیکه این یک «عملیات ایذایی و فریب» محسوب می شود. مردم بیشتر از این که تحت تاثیر «شعارها و فرهنگ سازی رسانه ای» باشند، «تحت اجبار و الزام عملیاتٍ کنترلِ جمعیت» هستند. بعد از این اجبارها و فشارها، فرهنگ «فرزند کمتر زندگی بهتر» عمومی شد. کنترل جمعیت را با صدا و سیما و مبلغان دینی نمی شود حل کرد والا در زمین دشمنان بازی خواهیم کرد، چون که با این تصور ما گوش ملت را پر از شعار خواهیم کرد و این شعارها در بستر تمدنی کنونی به ضد خودش تبدیل خواهد شد. کنترل جمعیت واقعی اینجا اتفاق افتاد: 🌑تغییر سریع معماری و جایگزینی آپارتمان نشینی بجای خانه های ویلایی 🌑تغییر سریع زندگی تولیدی به زندگی مصرفی و نابودی ریشه ای عشایر و روستاها 🌑تغییر فوری اقتصاد مردمی به اقتصاد سرمایه داری و تمرکز ثروت در دست نوکیسه ها و بیکاری و فقر عمومی 🌑تغییر فوری روش زایمان طبیعی، به سزارین با اجبار نظام پزشکی 🌑توسعه ی سریع تحصیلات غیر ضروری و اشتغال نامتناسب دختران و زنان 🌑نازا کردن فوری جمعیت مولد کشور با تغذیه ی تراریخته، مکمل های شیمیایی و واکسیناسیون های عمومی 🌑عقیم سازی تخم های گیاهان و حیوانات که به عقیمی انسان ها منجر می شود. 🌑بسترسازی فوری برای گسترش ورزش های حرفه ای دختران و زنان 🌑ایجاد امکانات سفرهای خارجی تفریحی برای میلیون ها خانواده و ترویج این سبک زندگی 🌑ادامه سیاست سربازی اجباری و توسعه ی کامل سربازگیری که دومین دلیل ازدواج نکردن جوانان محسوب می شود. 🌑تقویت سریع نظام پزشکی حاکم که بطور تمام قد در مقابل رشد جمعیت می ایستد(خطرناک دانستن بارداری بهنگام، محدود کردن ایام بارداری، بارداری را تهدید سلامتی مادر معرفی کردن، ایجاد وحشت از بارداری و غربالگری اجباری مادران باردار و...) 🌑تصویب قوانین مخالف با ازدواج بهنگام، تعدد زوجات و تکثر اولاد 🌑ممنوعیت پذیرش مهاجر در کشور و جلوگیری از ازدواج بین فرهنگی(و گسیل جمعیت مهاجر به کشورهای اروپایی) 🌑ممنوعیت احیای موات، چرای دام در منابع طبیعی، محدودیت ساخت و ساز، ممنوعیت دامپروری و پرورش طیور غیر صنعتی، کشاورزی غیر صنعتی، دستفروشی، صادرات و واردات خرد و... که همگی موجب بیکاری و فقر و توزیع ناعادلانه ثروت می شود. 👌 مبارزه با توطئه ی کنترل جمعیت یک مقوله ی پیچیده ی تمدنی و سبک زندگی است و باید با کمترین سر و صدا و بیشترین برنامه ریزی و عملیات به پیش برود. مثلا اگر تمام ایران شعار فرزندآوری بیشتر بدهند، برابری نمیکند با حذف سربازی یا احیای زندگی تولیدی یا قانونی کردن ازدواج بهنگام یا ممنوعیت سزارین و... دسته دوم که عملیاتی و غیر تبلیغاتی هستند برای رشد شاخصه های ازدواج و فرزندآوری موثرتر است. بطور مثال غرب برای بی‌حجابی کشورمان، کمتر شعار داده است که مثلا بی حجابی خوب است، بلکه با ریختن دختران به سطح جامعه بنام تحصیل و اشتغال و ورزش و... توانسته است بستر اختلاط زن و مرد را فراهم کند و بطور طبیعی حیا و عفاف و حجاب کم رنگ تر شده است. اگر صرفا با روش تبلیغاتی به جنگ جمعیتی گلوبالیست ها برویم، یا اولویت را در تبلیغ بدانیم تا عملیات تقنینی، تمدنی و سبک زندگی، حتی اگر تعداد معدودی خانواده های پر جمعیت بوجود بیایند، بعنوان افراد آنورمال و غیر طبیعی در جامعه دیده خواهند شد و یا پدیده هایی جالب و استثنایی خواهند شد!
هدایت شده از پشتیبانی محتوای تبلیغی
💠چگونگی ولادت امام عصر، در عصر خفقان و تهدید: *وضعیت شیعیان در آستانه تولد امام زمان(عج)؛ براى آشنایى بیشتر با اوضاع فرهنگى و سیاسى شیعیان در هنگام تولد امام زمان(عج) لازم است نگاهى هرچند كوتاه به وضعیت دوران حضرت امام حسن عسكرى(علیه السلام)داشته باشیم; دوران امامت آن حضرت همزمان بود با خلافت سه نفر از خلفاى عباسى، كه به ترتیب عبارت اند از: المعتز بالله، المهتدى بالله و المعتمد بالله.[ مهدى پیشوایى، سیره ى پیشوایان، ص 616] حاكمان عباسى از هر راه ممكن، آن حضرت را زیرنظر داشتند و كنترل مى كردند. آنان شنیده بودند كه امام مهدى(عج) فرزند امام عسكرى(علیه السلام)است; از این رو، مى كوشیدند تا به آن حضرت دسترسى پیدا كنند و او را به قتل برسانند; به همین جهت، امام حسن عسكرى(علیه السلام)ولادت حضرت مهدى(عج) را مخفى كرده بود و غیر از نزدیكان آن حضرت، دیگران افتخار زیارت آن امام را پیدا نكردند.[ اربلى، كشف الغمّه، ج 2، ص 412; شیخ مفید، الارشاد، ج 11، ص 336 و ابن شهر آشوب، مناقب آل ابى طالب، ج 4، ص 422] فشار و اختناق سیاسى چنان بالا مى گیرد كه امام(علیه السلام) به ناچار باید هفته اى دوبار در روزهاى دوشنبه و پنج شنبه در دارالخلافه حضور پیدا مى كرد;[ شیخ طوسى، كتاب الغیبه، ص 215] معتزّ عباسى به اندازه اى از نفوذ امام حسن عسكرى(علیه السلام)نگران بود كه به تحت نظر داشتن آن امام نیز بسنده نكرد و حضرت را با ابوهاشم جعفرى و گروهى از طالبیون زندانى كرد.[ طبرسى، اعلام الورى، ج 2، ص 140] ستم عباسیان تنها به امام حسن عسكرى(علیه السلام) محدود نمى شد; آنان علیه شیعیان و دوستان آن حضرت نیز از هیچ ستمى دریغ نمى كردند و از هرگونه حركت فرهنگى، سیاسى و غیره شیعیان جلوگیرى مى كردند. *وضعیت سیاسى شیعیان: انواع فشارهاى سیاسى در این مقطع از زمان، در موارد زیر قابل پیگیرى است: الف) زندانیان و فراریان شیعه; از جمله زندانیان، ابوهاشم جعفرى است. وى چنین مى گوید: در نامه اى از ناراحتى هاى زندان به امام حسن عسكرى(علیه السلام) شكایت كردم; امام در جواب به من نوشت: امروز در منزلِ خود نماز خواهى خواند.[ طبرسى، همان، ص 140; اربلى، همان، ص 412; كلینى، كافى، ج 1، ص 508، ح 10; مسعودى، اثبات الوصیه، ص 263 ـ 264; شیخ طوسى، الثاقب فى المناقب، ص 576، ح 10] وى در جاى دیگرى اظهار كرده است: با امام حسن عسكرى(علیه السلام) در حبس مهتدى بن واثق بودیم; حضرت به من فرمود: این جنایتكار قصد كرده است كه امشب با خواست خدا بازى كند (كنایه از این كه اراده كرده است كه ما را بكشد); ولى عمر او كفاف نمى دهد و به زودى صاحب فرزندى خواهم شد. فرداى آن شب ترك ها به او حمله كردند و او را به قتل رساندند و خدا ما را به سلامت نگاه داشت.[ راوندى، الخرائج و الجرائح، ج 1، ص 431، ح 9 و مسعودى، همان، ص 268] هم چنین او مى گوید: من با گروهى در زندان بودم كه امام حسن عسكرى(علیه السلام) را به زندان آوردند، مأمور مراقب آن حضرت، صالح بن وصیف بود. یكى از هم زندانى ها، مردى جمحى بود كه ادعا مى كرد، علوى است. امام(علیه السلام)روى به ما كرد و فرمود: اگر نبود در میان شما كسى كه از شما نیست، شما را آگاه مى كردم كه چه زمان خداوند، اسباب نجات شما را فراهم خواهد كرد. 🔷@poshtiban99
هدایت شده از پشتیبانی محتوای تبلیغی
*حضرت عبدالعظیم: امام با این كلام به آن مرد اشاره كرد و او از جمع ما بیرون رفت. امام فرمود:این مرد از شما نیست; از او برحذر باشید. در بین لباس هاى خود نوشته اى دارد كه همه ى گفته ها و اسرار شما را براى خلیفه مى رساند. یكى از زندانیان به سراغ او رفت و لباس هایش را بازرسى كرد و آن نوشته را پیدا كرد; او نوشته بود، كه این جمع قصد دارند، زندان را سوراخ كرده و فرار كنند.[ شیخ طوسى، همان، ص 577، ح 11; راوندى، همان، ج 2، ص 682، ح 1 و اربلى، همان، ج 2، ص 432] نكته ى قابل توجه در این روایتِ تاریخى این است كه، اختناق و فشار سیاسى به اندازه اى بود كه شیعیان در زندان هم از دست ماموران اطلاعاتى خلیفه در امان نبودند و مذاكرات آنان در محیط زندان نیز به حكومت گزارش داده مى شد. حضرت عبدالعظیم حسنى یكى از فراریان شیعه است. احمد بن محمد بن خالد برقى مى گوید: «عبدالعظیم حسنى، از دستِ حكومت فرار كرد و وارد رى شد و درمنزل یكى از شیعیان در سردابى ساكن شد. در همان سرداب خدا را عبادت مى كرد; روزها روزه بود و شب ها را به شب زنده دارى و تهجّد مى گذراند و مخفیانه از آنجا بیرون مى آمد و قبرى را كه امروزه روبه روى قبر خود اوست زیارت مى كرد. تنها محل امن براى او، همان سرداب بود».[ نجاشى، رجال النجاشى، ج 2، ص 66 ، ش 651] ستم عباسیان تنها به امام حسن عسكرى(علیه السلام) محدود نمى شد; آنان علیه شیعیان و دوستان آن حضرت نیز از هیچ ستمى دریغ نمى كردند و از هرگونه حركت فرهنگى، سیاسى و غیره شیعیان جلوگیرى مى كردند   *وضعیت فرهنگى شیعیان: با همه محدودیت ها و سختگیرى هایى كه عباسیان براى گوشه نشین كردن امام(علیه السلام) و شیعیان به كار گرفته و فشارهاى مختلف سیاسى كه از ناحیه ى آنان بر شیعه وارد شد، گروهى از دانشمندان و راویان از خرمن فضیلت و دریاى بى كران علوم آن حضرت بهره مى گرفتند و برخى از آنان صاحب تألیفاتى در فنون گوناگون بوده اند و احادیثى را از امام(علیه السلام)نقل كرده اند; از جمله ى آنان: احمد بن ابراهیم بن اسماعیل; كاتب، ندیم، بزرگ اهل لغت و از باشخصیت ترین آنان است. او یكى از اصحاب خاص امام هادى و امام عسكرى(علیهم السلام) است; تألیفاتى دارد كه نمونه اى از این كتاب ها را مى توان نام برد: أسماء الجبال و المیاه والأودیه، اشعار ابن مّره بن همام و نوادر الاعراب.[ نجاشى، همان، ج 1، ص 237، ش 228] *بشارت پیامبر اكرم(صلی الله علیه وآله) به تولد حضرت مهدی(عج): پیامبر اكرم(صلى الله علیه وآله) ظهور حضرت مهدى(عج) را در روایات گوناگونى خبر داده است و این احادیث را نه تنها راویان و محدثان شیعه نقل نكرده اند. بلكه، محدثان بزرگِ اهل سنت نیز، مانند ابوداوود و ترمذى، ابن ماجه، طبرانى، ابویعلى بزّاز، احمد بن حنبل، حاكم نیشابورى[شیخ منصور على ناصف، التاج الجامع للاصول، ج 5، ص 310 ـ 327] و دیگران احادیثِ آن حضرت را از طریق بسیارى از صحابه و تابعین در كتاب هاى خویش نقل كرده اند.[ صحیح ابن داوود، ج 2، ص 207] حتى گروهى از دانشمندان اهل سنت به تواتر احادیث نبوى كه درباره حضرت مهدى(عج) آورده اند، اعتراف كرده اند. 🔷@poshtiban99