دوستان دارم از خواب دو نصف میشم فک کنم یه تگ دیگه مونده که فردا بیدار شدم میکشمش♡
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
دوستان دارم از خواب دو نصف میشم فک کنم یه تگ دیگه مونده که فردا بیدار شدم میکشمش♡
تریاکو میگم اونو میکشم
بعد به نقاشی هم یه فکری میکنم🙂🎀
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
جمنای ، به فکرِ سلامتِ روانی که دیگه نداریش باش.
خب سیزده خرداد و شما سیزده تا به به
بخدا هر کی لف بده میام سلاخیش میکنم☺️🔪