این کتاب مورد علاقهههههه ترین کتابمه ولی چون از یکی از دوستای قدیمیم گرفته بودم و خونده بودم نداشتمش براتون عکس بگیرم...
داستانش راجب یه دختریه که یکی از پاهاش چنبریه(یعنی ساق پاش چرخیده مثلا روی پای ما کف پای اونه) و یه برادر کوچکتر داره و یه مامان و پدرشم از دست داده ولی به خاطر این شرایطش مادرش دوستش نداره و توی خونه زندانیش میکنه و نمیزاره بره بیرون و حتی نمیزاره بره مدرسه و به همه میگه که عقب افتاده است و مدام اذیتش میکنه و داداشش میره بیرون و روزاشو براش تعریف میکنه و این داستان درواقع توی جنگ هیتلر و نازی ها اتفاق میوفته و شهرشون میگه که همه ی بچه ها باید برن یه شهر امن دیگه ولی مادره به دخترش اجازه نمیده و فقط به پسرش اجازه میده و صبح اون روز قبل از اینکه مادرشون بیدار شه جفتشون فرار میکنن تا برن یه شهر جدید...
خیلییییییی داستانش هم جالب و هم قشنگه و دوتا کتابه اونی که دختره وایساده کتاب اولشه و اونی که روی اسبه کتاب دومشه جفتش محشرهههههههه و واقعا داستان امید بخش و قشنگیه...
هر کی نخونه سوسکه!
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
خب اینم روز³ ده چیز که خوشحالی حقیقی را هدیه میدهند البته برای من!
۱.سلامتی
۲.تا وقتی من زندم مامانمم زنده بمونه
۳.یه آدمی که بهم اهمیت بده
۴.اشک شوق برای رسیدم به یه آرزو
۵.گورباع
۶.داشتن یه خونه که خودم توش تنها باشم و یه باشگاه اکوری پکوری کوشولو هم توش داشته باشه
۷.ورزش کردن
۸.زدن تو دهن بچه های فامیل🙂
۹.بغل کردن یکی(ترجیحا بالشم شبا وقتی خنکه)
۱۰.حنانه و همه خوشحال باشن:)
بچه ها اینایی که برا تقدیمی گفتینو من با مداد نمیتونم بکشم چه برسه با مداد شمعی🤣
https://eitaa.com/bolob_oo/1120
خداروشکر حداقل یکی دیگه هم خونده🤣
منم خیلی واسش گریه کردمخیلی خوب بود ولی
https://eitaa.com/SokoT1389/1174
مرسی وایییی خیلی دوست داروم ثیصی🎀🎀🎀🎀🎀😭😭😭😭😭
بچه ها ببخصید فردا امتحان دارم تقدیمی هاتونو نمیتونم بکشم ولی فردا براتون میکشم سیثیا
https://eitaa.com/doniayehagh/3155
واییی پصمانم من که اصن چیزه بیخیاللللللللل
بوث بهت دوختر
(کی من اینقد معروف شدم🤣)
هدایت شده از ملجأ
نیلان هستم اومدم با یه تقدیمی جالب انگیز😁
قضیه از این قراره که شما این پیام رو توی چنل قشنگتون فور میکنید و تگ چنلتون(لینک عمومی) رو برای من میفرستید
و من هم با کمک چت جی پی تی عزیزم بهتون میگم اگه چنلتون آدم بود چه شکلی میشد استایلش چطوری بود و یه توضیح مختصری درمورد اخلاق و عادت هاش و چندتا فکت جالب درموردش بهتون میگم
«این رو هم بگم که ممکنه اسم چنلتون رو چرت و پرت بنویسه من گردن نمیگیرم
میبینید که اسم چنل من هم چپکی کرد😂»
ظرفیت: تا هروقت که مشخص کردم لطفاً قبلش چک کنید
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
جمنای، اگه امروز تولدته مبارک.
تموم شد یره دور گفتی