eitaa logo
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
138 دنبال‌کننده
560 عکس
61 ویدیو
0 فایل
بیکارم برا تو توضیحات بنویسم؟ ناشناسمون:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4ghm65h&btn=هلو من؟ @Batman_shab2012 اینجام... با حضور افتخاری عارقانه
مشاهده در ایتا
دانلود
وای جررر
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
وای جررر
مرسی که از این استقبال کردین لطف دارین🫪
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
چـالش ²² روزه؛ اگه شمام دوست داشتین توی چنلاتون فور بدین و انجامش بدین🌀☁️ «خرت و پرتام» روز¹←یک فیلم
روز⁸چرا چنل/دیلی زدی. اول اینکه من هم یه چنل کوشولو دارم هم اینجا که شما قدم رنجه فرمودید. دلیل چنل زدنم این بود که من همیشه دلم میخواست یه چنل داشته باشم و خیلی هم امتحان نا موفق داشتم ولی خب وقتی حنانه چنلشو زد و دیدم که چیکار کنم منم زدم تجربه ی اولم سر یک جریان ناموفق بود ولی دوباره چنل زدم و دیگه همین اما حس میکنم ممبراش زیاد فعال نیستن عوضیا دلم میخواد بکشمشون. دیلی هم خیلیییییی دوست داشتم بزنم مخصوصا بعد از اینکه ناشناس Home ریحانه رو داشتم خیلی خوشم اومد یدونه ناشناس زدم ولی خیلی شلوغ و اینا شد اسمش بود فینگیلی ولی پاکش کردم بعد سر جریان قوقولی هاپو و اون ویس حنانه برام یه عالمه عکس قوقولی هاپو درست کرد و منم سر همین یه دیلی زدم ایشالا که اینو پاک نکنم🤣
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
روز⁷یک روز خوب در مدرسه که گوشه های ذهنتان باقی مانده. خب امسال بود تقریبا آخرای بهمن یا اوایل اسفند بود دقیق نمیدونم و از اونجایی که اینجا کویرهههههه یهویی یه عالمه بارون اومد ولی مدیر و ناظم ثگمون نذاشتن بریم بیرون ما هم کلاسمون یه در به دفتر داشت میرفت توی راهرو و تهش میرسیدی حیاط داشت و یه در به حیاط. ما زنگ آخر معلم نداشتیم و خودمون از در حیاط رفتیم بیرون ولی زنیکه ی عوضی اومد و مارو کرد تو کلاس و درو قفل کرد یکی از بچه های کلاس هم رفت سر ناظم و مدیرمونو گرم کرد ما هم فرار کردیم رفتیم زیر بارونا🤣(بماند که فهمید و گفت به هممممتووووننننن صفر میدم) خلاصه خیلی خوش گذشت
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/521 منم کشیدم (^•✕•^) #نقاشی
وای آفرین خیلی خوب کشیدی از اون دوتا توت فرنگی مفلک بهتره🤣
واقعا بیاین روی ماهمو ببوسین عکسای تقدیمی تون رو دارم با هوش مصنوعی درست میکنم🙂💖
بچه ها لف میدید میام پیداتون میکنم میخورمتونا!
چهار تاشو ساختم‌هنو ۶ تاش مانده صبور بمانید🙂🎀
هدایت شده از Vanilla(ڤ)🕯
شب بخیر😋 شما درحال مشاهده ی پنجمین تقدیمیِ وانیل هستید. شما طبق معمول اینجا جوین میشید و این پیامو فوروارد میکنید. منم بهتون ازینا و یه دونه ازین فسقلیا تقدیمتون میکنم😦❤️‍🔥 توجه داشته باشید که ظرفیت کمه پس قبل از فوروارد حتما حتما روی چنل کلیک کنید و از داخل چنل چک کنید ظرفیت هست یا نه که یه وقت شرمندتون نشم☝🏻 جهت ارسال تگ(اوناییم که نمیخوان لینکشونو بزارم حتما بهم بگید👈🏻👉🏻)