https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1079
من کره رو بخاطر فیلما و بازیگر های کراشش دوست دارم و ژاپنو بخاطر انیمه هاش و چون خوشگله🤣
چین هم چون از ایران دفاع میکنه🤫😂
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
رشته ریاضی خالی بیاین
منظورت چیه زن؟حرفای مامانم تازه داشت روم تاثیر میذاشت🙂
اسم این انیمیشن ناناز بلا هست فرانکن وینی یا فرنکن وینی
سینماییه مال سال ۲۰۱۲(پشمام تولد منم ۲۰۱۲ عه)
داستانش راجب یه پسریه به اسم ویکتور که عاشق علم و اختراعات عجیب غریبه و یه سگ اکوری پکوری داره به اسم اسپارک و یه روز که اسپارک اتفاقی زیر ماشین متلاشی میشه(ممنون از اسپویل نکردنم) میاد از قبر میکشتش بیرون و سعی میکنه با علم زندش کنه و نتیجش میشه همینی که تو عکس میبینید سیسیا و حالا ویکتور باید این سگو از بقیه مخفی بکنهههههقهقحقاحی
فوق العاده جالب و قشنگ و به شخصه با تهش مث صگ گریه کردم🙂🎀
امشب اگه کاری ندارید برید خودتونو باهاش پاره کنید💖🦦
تا موعرفی بعدی خدامولانا☺️
خب من فردا امتحان زبان دارم و قطعا میفتم🙂🎀
و میدونید تصمیم گرفتم چیکار کنم؟
تصمیم گرفتم براتون تقدیمی بزارم بهبهههه🙂🎀(خدا الهی بخورتم)