اینو خیلی دوسش داروم
و مشخصه باز از یکی قرض گرفتم😂
اینو زمانی خوندم که خودم واقعا حالم خوب نبود و خیلی بهم کمک کرد و دوسش دارم...
داستانش راجب یه دختریه که از همه چیز زندگیش ناامید شده و بلاخره زمانی که جرئت اینو پیدا میکنه که خودکشی کنه توی یه کتابخونه از خواب بیدار میشه و یه عالمه کتاب از حسرت های زندگی نکرده اش میبینه و حالا میتونه با ورود به هر کتاب اون چیزی که توی زندگی قبلیش امتحانش نکرده بود رو امتحان کنه و توی اون زندگی ای که دوست داره بمونه(آ وای پشمام)
خلاصه که برید بوخونید.🎀
هدایت شده از " !🍭تیـکتـاکي/ 𝖩𝗂𝗯𝗈𝗈𝗧ᴉ ◌⃘ֺ
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اگه دلت میخواد اینا رو امتحان کنی سلام ☹️🫀
#انیمیشن
ִֶָ 𐀔 𝘑𝙤𝘪𝘯᪶ 🎀̸🥺 : @SayeSekans .𐙚