هدایت شده از «غلت خورده در چای»
برای آن بانویِ عزیزِ من،
که ظرافتِ شکوفه را دارد
و وسعتِ باران را؛
آرام، بیادعا و دلنشین...(:
{ از طرفِ حنا }
خوشحالوم که همتان خوشتان آمده
امشب دوباره یک تقدیمی موتوفاوت و بدون نقاشی و اینا داریم(فک کنم خوشحال شدین🤣)
اونو گفتم از قبل اطلاع بدم🙂🎀