خوشحالوم که همتان خوشتان آمده
امشب دوباره یک تقدیمی موتوفاوت و بدون نقاشی و اینا داریم(فک کنم خوشحال شدین🤣)
اونو گفتم از قبل اطلاع بدم🙂🎀
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
وایسا آیدی ای لوکیشنی چیزی نداری راحت پیدات کنم؟
حاجی چرا اینجا همه سر دیتن🤣