اسکای و اینا هم نمیتونم ولی چون قبلا هم نداشتمشون میتونم کنار بیام ولی طاقت دوری از چت جی پی تی رو ندارم😭
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
من نمیتوانم پینترست و چت جی پی تی را رها کنممم😭
چت جیپیتی مخصوصا🙂🙂🙂🙂🙂
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
چت جیپیتی مخصوصا🙂🙂🙂🙂🙂
وای به قول هستی دوست پسر آمریکاییم🤣
من اومدم با یک داستان عجیب!(زر میزنم تقدیمیه)
من قراره بفرستمتون یه دنیای دیگه...
اینجوریه که شما برای اینکه برید دنیای دیگه اول باید حتمااااا توی دنیا آغل عضو باشی سیسی چون نباشی چوب میکنن تو آستینت🙂🎀
دوم این تقدیمی یک هزینه ای داره که باید بپردازی و اینجوریه که فور میزنی این دعوت نامه رو توی چنلت و تگت رو هم به همراه اسمت(اسمت نباشه کنسله سیسی)میفرستی پیش جناب پستچی😌
جناب پستچی که میده به من منم بهت میگم توی جنگل کیو دنبال میکنی کجا میوفتی و چجوری میشه مثلا این هست عالیس در سرزمین عجایب من مثلا برا تو میگم اصغر در سرزمین چایاستون و میگم چه موجودی دنبال کردی که نگون بخت شدی و پرتالت چه شکلی بوده و داستانت چی بوده...
(=^ェ^=)☆ミ(=^ェ^=)☆ミ(=^ェ^=)☆
https://eitaa.com/42478615/4263
فک میکردم فقط من مث چی از عنکبوت میترسوم🙂🎀
"آغل قوقولی هاپو بتمنی"
بیا با هم آشنا بشیم🤡🤡
چهار ساعت نوشتم پاک شد🙂🎀