eitaa logo
غوص
29 دنبال‌کننده
22 عکس
16 ویدیو
0 فایل
منشآت شطحیات و تنبیهات یک دهه هشتادی
مشاهده در ایتا
دانلود
غوص
نمی دانم چرا این روز ها هی یاد رضا پالانی و مسجد سپه سالار می افتم این مار خوش خط و خال و رند دهل د
رضاخان شب‌ها هم به روضه اصناف می‌رفت. بعضی از وعاظ و روضه‌خوان‌ها هم روی منبر از او تعریف و تمجید می‌کردند و عامه مردم هم از زن و مرد متوجه می‌شدند که رضاخان به روضه آمده است. همچنین در شب شام غریبان با سر و پای برهنه و شمع در دست به مسجد شیخ عبدالحسین که از بزرگترین مجالس روضه آن روز بود، وارد شد و یک دور، دور مجلس زد. حضور رضا خان و متجددین آن دوران در مراسم عزاداری بسیار برای مردم تعجب آور بود. به صورتی که افرادی در مراسم شرکت می‌کردند که سالهای قبل آن مراسم را در جراید مسخره می‌کردند و این گونه رفتارها سبب شد که مردم فکر کنند که کودتاچیان در پی ایجاد حکومت اسلامی‌اند. البته علمای آگاه آن دوران مانند شهید مدرس و آیت‌اله شاه‌آبادی از نیت شوم رضا خان و اطرافیانش با خبر بودند.
کل روضه به اختصار همین است و حسین تنها ماند ....
التماست می کنم بیا و این بار طلوع مکن....
24.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
After you we just can't breathe أنبقی بعدك
حسین بود و گودال بی جان تنها نگران میان حرامیان سه ساعت
حرامیان نیت قضای فاطمیه کرده بودند
و خیمه ها پر از فاطمه های کوچک و بزرگ
و امام مان حسین (ع) امروز غریب تر است... بمیرم برای آقای غریبم
غوص
و امام مان حسین (ع) امروز غریب تر است... بمیرم برای آقای غریبم #روضه_مکشوف
ننوشتن کلمه امام اشتباه سهوی یا حذف به قرینه معنایی نیست ، از بی اعتقادی به امام است این جماعت همان امتداد خط انحرافی سقیفه اند ، در ظاهر مقید به اسلام اما در مقابل اصل ولایت (چه ولایت ائمه چه ادامه اش ولایت فقیه )
اگر عاشورا امروز بود اتفاقی جز قتل صبر امام می افتاد؟ چنین بود که امروز امام در پرده ی غیبت نبودند همه امام را دعوت کرده بودند... همه با مسلم بیعت بسته بودند... و کل یوم عاشورا ، کل ارض کربلا
غوص
اگر عاشورا امروز بود اتفاقی جز قتل صبر امام می افتاد؟ چنین بود که امروز امام در پرده ی غیبت نبودند
همه من جمله خواص و زعما از سلیمان بن صرد که هنگام واقعه ساکت ماند و بعد تواب شد و به شهادت رسید تا شبث بن ربعی که اهل بیت حضرت را به اسارت برد
غوص
نمی دانم چرا این روز ها هی یاد رضا پالانی و مسجد سپه سالار می افتم این مار خوش خط و خال و رند دهل د
قطعا نسل جدید فروغی و تیمورتاش و داور بسیار ترسناک تر و خطرناک تر از رضاخان جدید است این شغال های در پوست میش بر خلاف نسل قدیمشان که شمشیر را از رو بسته بودند ، آرام آرام به اسم دارو ، سم به خورد جامعه می دهند