توی اون پنل روی گزینه ی انیمیشن کلیک کنید و گزینه ی انیمیشن جدید رو بزنید و اسمی برای انیمیشن تون بزارید و انیمیشن رو ایجاد کنید
دوباره روی اسکلت بندی کلیک کنید و توی نوار ابزار یک گزینه ی ایجاد انیمیشن جدید می یاد که اگه اشتباه نکنم ایکونش یک استخون هست
توی پنل انیمیشن ثانیه ی اول شاهد علامت های چرخش بنفش هستیم که اینها در واقع چرخش استخون ها هستند
توی نوار ابزار روی گزینه ی که قبلا زدید یعنی محرک کردن رو بزنید تا مفصل ها ظاهر شوند با کلیک رو هر مفصل و چرخش استخون ها و تنظیم هر ثانیه و زدن گزینه ی توقف اسکلت می توانیم اسکلت بندی کنیم
خب این آموزش هم تموم شد البته خیلی گیج کننده بود برای رفع ابهام سعی می کنم یک فیلم بگیرم بفرستم
همون جوری که شاهد هستید گودوت پشت سر هم نسخه منتشر می کنه تازمانی که اون نسخه قابلیت های کافی داشته باشه و تمامی باگ هایی که کاربران گودوت گذارش می دهند برطرف شه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم آموزش امروز یعنی تکسچرینگ البته هنوز خیلی ابتدایی #فیلم_آموزشی
دوستان باید توجه داشته باشد که باید قبل از اینکه مدل وارد گودوت کنید اول باید مدل استخون بندی شده باشه
کسانی که می خواهند مدل ها رو اسکلت بندی کنند باید از برنامه ی مدلساز سه بعدی مثل بلندر استفاده کنند
اگه ابزاری برای اسکلت بندی می خواهید توصیه من استفاده از بلندر ۲.۸۰ هست چون هم سبکه و هم کار باهاش آسون و به سیستم خیلی فشار نمی یاره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز هم یک مقدار دیگه تکسچرینگ این دفعه درست کردن شیشه #فیلم_آموزشی