eitaa logo
گفتمان ۲۰
10.2هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
24.3هزار ویدیو
410 فایل
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. (امام خامنه‌ای) ارتباط با مدیر @Mpalaz @Hasan_A_T تبلیغات نداریم/
مشاهده در ایتا
دانلود
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آخوندم آخوند امروزی..😊 ببینید چقدر دقیق فرایند فنی اصابت موشک های ایرانی رو با وجود صدها مانع توضیح میده.. 🔻حجت الاسلام راجی: ثانیه به ثانیه، معجزه برای رد شدن موشک ها اتفاق میفته.. آیا این شکافته شدن دریا نیست؟! [اشاره به داستان حضرت موسی] چرا احساس شکست میکنیم.. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
امام خمینی فرموده بودند آنهایی که از آمریکا میترسند، به خاطر این است که تهذیب نفْس نکرده‌اند. رهبر شهید انقلاب ۱۴۰۰/۲/۲۱ @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @HokmranOnline
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥هر جا شکست خوردیم مخالف رهنمودهای رهبری قدم برداشته بودیم؛ مانند برجام/ ولی فقیه را تک و تنها گذاشتیم محمدحسین رجبی دوانی، استاد تاریخ اسلام: 🔹گفتند برجام با رهبری هماهنگ شده اما رهبر شهید صراحتا اعلام کردند اینگونه نیست و ایشان خطوط قرمزی مشخص کرده بودند که به آن عمل نشد. 🔹هر جا ما پیروزی کسب کردیم زمانی بود که ما به رهنمودهای رهبری گوش کردیم و هر جا شکست خوردیم مخالف رهنمودهای رهبری قدم برداشته بودیم. 🔹ولی فقیه را تک و تنها قرار دادیم، کسانی که ولی فقیه را تحریف کردند و اطاعت از رهنمودهای ولی فقیه انجام ندادند را مؤاخذه نکردیم. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @HokmranOnline
جزئیات تازه از عملیات اطلاعاتی ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکا در اردن و بحرین 🔹یک منبع آگاه: ایران برای حملات بامداد پنجشنبه به برخی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، یک طرح اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده را به اجرا گذاشته است. 🔹حملات یادشده خسارات قابل توجهی به تجهیزات گران‌قیمت نیروهای آمریکایی وارد کرده است؛ هرچند مقام‌های رسمی آمریکا تاکنون جزئیاتی درباره میزان این خسارات منتشر نکرده‌اند. 🔹این منبع نظامی گفته نیروهای ایرانی از زمان برخاستن دو فروند هواپیمای بزرگ P-8 آمریکا، مسیر و محل استقرار آن‌ها را زیر نظر داشته‌اند. یکی از این هواپیماها از پایگاه هوایی دیگو گارسیا در مرکز اقیانوس هند و دیگری از یکی از پایگاه‌های آمریکا در اروپای غربی به سمت جنوب خلیج فارس شناسایی شدند. 🔹بر اساس اطلاعاتی که این منبع آگاه نظامی در اختیار خبرنگار ما قرار داده، محل استقرار این هواپیماها در پایگاه هوایی شیخ عیسی در بحرین و پایگاه علی السالم در کویت، هدف تسلیحات دقیق ایران قرار گرفته است. 🔹یک منبع دیگر نیز گفته است که ایران با استفاده از رصد اطلاعاتی و میدانی، استقرار دست‌کم سه فروند جنگنده F-35 آمریکا را در یکی از آشیانه‌های پایگاه هوایی موفق السلطی در اردن تا لحظات پایانی پیش از شلیک موشک پایش کرده و سپس محل دقیق این آشیانه را با موشک‌های برد بلند سوخت جامد هدف قرار داده است. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Farsna - Link
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آقای محمد فکوری رو ملاحظه میکنید مداح نماهنگ بی نظیر من که از نسل سلمانم ✊ 🇮🇷 ✊ 🇮🇷 @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
هدایت شده از ابو وهب
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴امسال دهه محرم شب ها در حسینیه ها باشیم یا در خیابان ها ؟ 🧐🤔 🎙 حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد @abu_vahab
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴امسال دهه محرم شب ها در حسینیه ها باشیم یا در خیابان ها ؟ 🧐🤔 🎙 حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وحشت نماینده کنگره آمریکا از توان بالای موشکی و پهپادی ایران و اذعان به برگ‌های برنده تهران! @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Baseeratt
آیا هنوز وقت خروج از NPT نرسیده؟! ✍️حسین شریعتمداری 🔹️۱- دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواسته‌اند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛ 🔹الف: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هسته‌ای ‌ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند. 🔹ب: اطلاعات مربوط به مراکز اتمی و دانشمندان هسته‌ای کشورمان فقط در اختیار آژانس بوده و مطابق قوانین آژانس، بایستی با قید طبقه‌بندی به‌کلی سری (TOP SECRET) از آنها نگهداری می‌شده است. ولی آژانس این اطلاعات به کلی سری را در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده است. 🔹ج: تاکنون، ده‌ها سند غیر‌قابل انکار از وابستگی نشان‌دار رافائل گروسی، مدیرکل آژانس به موساد منتشر شده است. در این اسناد به وضوح آمده است که اطلاعات سری درباره مراکز هسته‌ای ایران و دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی گروسی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. گروسی به‌گونه‌ای نا‌خواسته به این خیانت در امانت نیز اعتراف کرده است. (بعد از هک اسناد موساد توسط گروه حنظله‌). 🔹د: ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هسته‌ای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمی‌کند که شناسایی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را در دستور کار دارد. 🔹۲- در قطعنامه دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواسته شده که اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخیره اورانیوم خود را در اختیار بازرسان آژانس قرار بدهد‌(!) یعنی دقیقاً همان اطلاعاتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی، رسماً و بدون پرده‌پوشی اعلام کرده‌اند که درپی کسب این اطلاعات برای حمله نظامی و نابودی آن هستند. آیا قطعنامه آژانس اعلام همراهی با آمریکا و اسرائيل در حمله به ایران نیست؟! آیا این حق مسلم ما نیست، کشورهایي که به این قطعنامه رای مثبت داده‌اند را در فهرست کشورهای متخاصم جای داده و از عبور کشتی‌های حامل نفت و کالای وارداتی و صادراتی آنها از تنگه هرمز جلوگیری کنیم؟! 🔹️۳- حالا فقط نیم‌نگاهی به ماده ۱۰ معاهده «منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای- NPT‌» بیندازید! در این ماده تصریح شده است که: «‌هر دولتی باید حق داشته باشد در اجرای حاکمیت ملی خود در صورتی که احساس کند موارد فوق‌العاده‌ای در رابطه با موضوعات این پیمان، منافع حیاتی کشورش را به مخاطره انداخته است، از پیمان خارج شود. در این صورت باید سه ماه پیش از خروج، به تمام هم‌پیمانان و شورای امنیت سازمان ملل متحد اطلاع دهد. در چنین اطلاعیه‌ای باید موارد فوق‌العاده‌ای که از نظر آن کشور منافع حیاتی‌اش را به مخاطره انداخته نیز ذکر شود‌». 🔹آیا حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز اتمی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، بخشی جدانشدنی از «‌منافع حیاتی» کشورمان نیست که «به مخاطره‌» افتاده است و آیا مطابق نص صریح پیمان یاد شده مجوز خروج ما از معاهده «‌منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای- NPT‌» نیست؟! اگر هست که هست، معطل چه هستیم؟ چرا با قاطعیت از این پیمان اعلام خروج نمی‌کنیم؟! 🔹️بیست و چند سال است که خود را در NPT به بند کشیده‌ایم! باور بفرمائید اگر خارج نشویم خیلی زود دیر می‌شود! @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
آشفتگی نتانیاهو از کارآمدی پهپادهای حزب الله لبنان 🔹 نخست وزیر رژیم تروریستی اسرائیل که از توان عملیاتی پهپادهای حزب الله به ستوه آمده با آشفتگی اظهار داشت: ما با چالش‌های متعددی، به ویژه پهپادهای پرتاب شده توسط حزب‌الله، روبرو هستیم و برای مقابله با آنها تلاش می‌کنیم. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 ایران بر سر پایگاه آمریکایی‌ها، چه بلایی آورد؟ 📌 راوی ایران قوی باشیم @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای ویژه استاد شجاعی حفظه الله : کاری نکنید خدا ما را به حال خودمان واگذار کند ‼️ @gofteman20 rubika.ir/gofteman20