eitaa logo
گفتمان ۲۰
10.2هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
24.3هزار ویدیو
410 فایل
اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. (امام خامنه‌ای) ارتباط با مدیر @Mpalaz @Hasan_A_T تبلیغات نداریم/
مشاهده در ایتا
دانلود
آیا هنوز وقت خروج از NPT نرسیده؟! ✍️حسین شریعتمداری 🔹️۱- دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواسته‌اند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛ 🔹الف: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هسته‌ای ‌ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند. 🔹ب: اطلاعات مربوط به مراکز اتمی و دانشمندان هسته‌ای کشورمان فقط در اختیار آژانس بوده و مطابق قوانین آژانس، بایستی با قید طبقه‌بندی به‌کلی سری (TOP SECRET) از آنها نگهداری می‌شده است. ولی آژانس این اطلاعات به کلی سری را در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده است. 🔹ج: تاکنون، ده‌ها سند غیر‌قابل انکار از وابستگی نشان‌دار رافائل گروسی، مدیرکل آژانس به موساد منتشر شده است. در این اسناد به وضوح آمده است که اطلاعات سری درباره مراکز هسته‌ای ایران و دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی گروسی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. گروسی به‌گونه‌ای نا‌خواسته به این خیانت در امانت نیز اعتراف کرده است. (بعد از هک اسناد موساد توسط گروه حنظله‌). 🔹د: ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هسته‌ای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمی‌کند که شناسایی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را در دستور کار دارد. 🔹۲- در قطعنامه دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواسته شده که اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخیره اورانیوم خود را در اختیار بازرسان آژانس قرار بدهد‌(!) یعنی دقیقاً همان اطلاعاتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی، رسماً و بدون پرده‌پوشی اعلام کرده‌اند که درپی کسب این اطلاعات برای حمله نظامی و نابودی آن هستند. آیا قطعنامه آژانس اعلام همراهی با آمریکا و اسرائيل در حمله به ایران نیست؟! آیا این حق مسلم ما نیست، کشورهایي که به این قطعنامه رای مثبت داده‌اند را در فهرست کشورهای متخاصم جای داده و از عبور کشتی‌های حامل نفت و کالای وارداتی و صادراتی آنها از تنگه هرمز جلوگیری کنیم؟! 🔹️۳- حالا فقط نیم‌نگاهی به ماده ۱۰ معاهده «منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای- NPT‌» بیندازید! در این ماده تصریح شده است که: «‌هر دولتی باید حق داشته باشد در اجرای حاکمیت ملی خود در صورتی که احساس کند موارد فوق‌العاده‌ای در رابطه با موضوعات این پیمان، منافع حیاتی کشورش را به مخاطره انداخته است، از پیمان خارج شود. در این صورت باید سه ماه پیش از خروج، به تمام هم‌پیمانان و شورای امنیت سازمان ملل متحد اطلاع دهد. در چنین اطلاعیه‌ای باید موارد فوق‌العاده‌ای که از نظر آن کشور منافع حیاتی‌اش را به مخاطره انداخته نیز ذکر شود‌». 🔹آیا حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز اتمی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، بخشی جدانشدنی از «‌منافع حیاتی» کشورمان نیست که «به مخاطره‌» افتاده است و آیا مطابق نص صریح پیمان یاد شده مجوز خروج ما از معاهده «‌منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای- NPT‌» نیست؟! اگر هست که هست، معطل چه هستیم؟ چرا با قاطعیت از این پیمان اعلام خروج نمی‌کنیم؟! 🔹️بیست و چند سال است که خود را در NPT به بند کشیده‌ایم! باور بفرمائید اگر خارج نشویم خیلی زود دیر می‌شود! @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
آشفتگی نتانیاهو از کارآمدی پهپادهای حزب الله لبنان 🔹 نخست وزیر رژیم تروریستی اسرائیل که از توان عملیاتی پهپادهای حزب الله به ستوه آمده با آشفتگی اظهار داشت: ما با چالش‌های متعددی، به ویژه پهپادهای پرتاب شده توسط حزب‌الله، روبرو هستیم و برای مقابله با آنها تلاش می‌کنیم. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 ایران بر سر پایگاه آمریکایی‌ها، چه بلایی آورد؟ 📌 راوی ایران قوی باشیم @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای ویژه استاد شجاعی حفظه الله : کاری نکنید خدا ما را به حال خودمان واگذار کند ‼️ @gofteman20 rubika.ir/gofteman20
‌صیادان هرمزگانی از تردد در تنگۀ هرمز خودداری کنند 🔹مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صیادان استان هرمزگان: تمامی شناورها و فعالان حوزۀ صیادی موظف‌اند با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی، عملیات صیادی خود را تنها در آب‌های سرزمینی و محدودۀ ۱۲ مایلی ساحل انجام دهند. 🔹هرگونه تردد، فعالیت و حضور شناورها در محدودۀ تنگه هرمز اکیداً ممنوع اعلام شده و صیادان موظف هستند تا اطلاع ثانوی از نزدیک شدن و تردد در اطراف این منطقه خودداری کنند. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews
ترامپ: آمریکا امشب هم به ایران حمله خواهد کرد 🔹در آینده‌ای نه‌چندان دور، جزیرهٔ خارک و سایر نقاط زیرساختی نفت ایران را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آن‌ها را به دست خواهیم گرفت. درست مانند کاری که با ونزوئلا انجام داده‌ایم. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Farsna - Link
ترامپ در مصاحبه با فاکس‌نیوز: درحال مذاکره با ایران هستیم 🔹من از ایران دلسرد نشده‌ام. این توافق خوب است و ممکن است بزرگ‌ترین توافق تاریخ باشد. 🔹ترجیح می‌دهم کنترل جزیره خارک را در اختیار داشته باشیم. ما هنوز به اندازه کافی به ایران حمله نکرده‌ایم. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Farsna
یاوه‌گویی وزیر خزانه‌داری آمریکا دربارۀ پول‌های بلوکه‌شدۀ ایران 🔹اسکات بسنت در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هر خسارتی که ایران به متحدان ما در خلیج فارس وارد کند، از محل وجوهی که از حساب‌های ایران برداشت می‌شود، جبران خواهد شد. 🔹هر عوارضی که به نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس پرداخت شود، با برداشت وجوه از حساب‌های آنها خنثی می‌گردد. هر حمله‌ای که ایران انجام دهد، تنها پیامدهای اقتصادی و مالی متوجه آن را عمیق‌تر خواهد کرد. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Farsna
تغییر موضع ترامپ دربارۀ کنترل بر جزیرهٔ خارک 🔹 ترجیح می‌دهم جزیرۀ خارک را تصرف کنم، اما مطمئن نیستم که تمایلی به انجام این کار داشته باشیم. 🔹موضوع ایران تمام شده و ما می‌توانیم فردا نیروهای خود را بیاوریم، اما نمی‌خواهم نیروی زمینی اعزام کنم! @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @Farsna
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رئیس جمهور ترکیه: اسرائیل عامل بی‌ثباتی و هرج‌ و مرج در منطقه است اردوغان: 🔹اسرائیل تحت مدیریت فعلی خود به کارخانه‌ای از تفرقه تبدیل شده است که تنها مواد اولیه آن خون و اشک است و چیزی جز بی‌ثباتی و هرج‌ومرج تولید نمی‌کند. 🔹کسانی که مانند کوسه‌هایی که بوی خون را حس کرده‌اند به منطقه ما حمله می‌کنند، دیر یا زود مسئول خون‌هایی که ریخته‌اند خواهند بود؛ فریادهای مظلومانی که آسمان‌ها را می‌لرزاند، دیر یا زود به ستمگران خواهد رسید. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews
623.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنایت جدید رژیم تروریستی صهیونیست در شهر غزه 🔹در پی حمله هوایی و هدف‌گیری یک منزل مسکونی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در شهر غزه، تعدادی از شهروندان به شهادت رسیده و زخمی شدند. 🔹 بر اساس گزارش‌های اولیه، این حمله در نزدیکی تقاطع المغربی در جنوب شهر غزه رخ داده است. 🔹در جریان این بمباران، یک خانه به‌طور مستقیم هدف قرار گرفت که منجر به شهادت حداقل یک نفر و مجروح شدن چندین شهروند دیگر شد. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از آغاز تا پایان ماجرای حملات بامداد 🔹جزئیات ضربات نیروهای مسلح به پایگاه های آمریکایی در منطقه. @gofteman20 rubika.ir/gofteman20 @TasnimNews