eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 غربت حاج قاسم در خيابان‌هاي پايتخت! 🔹 آنا نوشت: در حالي‌كه كمتر از چند روز به سالگرد شهادت حاج قاسم باقي مانده، در و ديوار تهران هيچ رنگ و بويي از ياد و خاطره سردار سليماني ندارد. 🔹 اين اتفاق درحالي رخ مي‌دهد كه در كشورهايي همچون عراق، سوريه، لبنان و يمن با نصب تصاوير اين شهيد بزرگوار، مردم آماده برگزاري مراسم بزرگداشت اين سردار رشيد اسلام مي‌شوند. 🔹 عدم اهتمام شهرداري به آماده كردن خيابان‌ها و معابر پايتخت در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم حتي صداي برخي مديران شهري و اعضاي شوراي شهر تهران را هم درآورده و نسبت به عدم احداث يادمان سردار سليماني از سوي شهرداري تهران علي رغم اينكه يكسال از تصويب طرح آن مي گذرد، اعتراض كرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برادر محافظ شهید سلیمانی: حاج قاسم میگفت طوری شهید می شوم که کاری از محافظ بر نمی آید
✡️ رؤیای مرجعیت ♨️ در خبرها آمده است آقای طی حکمی، حجت‌الاسلام شاهرخی خرم‌آبادی را به عنوان نماینده و وکیل خود در خرم‌آباد منصوب کرد. ♨️ ظاهراً بعد از درگذشت مجاهد انقلابی حضرت ، تحرکات جناب علوی بروجردی در راستای رسیدن به مرجعیت زیاد شده است. ♨️ این آخوند حامی ، در حالی برای خود نماینده و وکیل معرفی کرده که چنین اقدامی فقط از سوی رهبر انقلاب و مراجع تقلید صورت می‌پذیرد. ♨️ به نظر می رسد توهم مرجعیت، در ذهن علوی بروجردی شدت پیدا کرده که دست به چنین اقدامی زده، اگرچه وی هنوز حتی هم از مراجع بزرگوار فقید و فعلی ندارد.
🔴حجت الاسلام صفی الدین؛ ریاست مجلس تنفیذی حزب الله لبنان؛ در همایش شباب المقاومة به مناسبت اولین سالگرد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس: 🔶پرچمی که شهید سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی قدس به دست گرفته بود، ان شاء الله همان پرچم یک روز در قدس و برفراز گنبد مسجد الأقصی برافراشته خواهد شد.  🔶یکی از سخیف ترین چیزهایی که شنیده ایم این است که بعضی می گویند له له زدن برخی از حکومتها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نتایج ضعف محور مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم و ابومهدی است، این اشتباه است و حکومت هایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کردند از ابتدا جز جبهه مقاومت نبودند بلکه علیه محور مقاومت بودند. 🔶جبهه مقاومت قبل از شهادت حاج قاسم و ابومهدی در هر سطحی بود با یقین می گویم به برکت خون این دو فرمانده، نیرومندتر و گسترده تر شده و عشق به محور مقاومت در دل ملتهای مسلمان و عرب بیشتر شده است. 🔶پاسخ ما به قاتلان حاج قاسم و ابومهدی در روزهای آینده داده خواهد شد و به آنها اثبات خواهد شد که پیروزهایی که مقاومت شروع کرده ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.
🔴‏با صدور دستور برای بازداشت ابوعلی العسکری، گویا الکاظمی تصمیم گرفته است خود را فدای آمریکایی‌ها در ‎ کند. تشدید تنش با حشدالشعبی و گروه‌های مقاومت در عراق با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی بغداد، لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهان برای کاظمی است. ‏ژنرال مک‌کنزی که برای الکاظمی این نسخه‌ها را می‌پیچد، در پایگاه هوایی مک‌دیل فلوریدا نشسته و نه در بغداد! آسیاب به نوبت خواهد بود. 💬 علی صمدزاده
♦️روایت جدید از پهپادهایی که سردار قاسم سلیمانی را هدف قرار دادند 🔹شبکه العهد عراق: روایت اول می‌گوید که دو پهپاد آمریکایی از خاک کویت برخاستند و وارد حریم هوایی عراق شده و این عملیات را انجام دادند اما ستاد نیروهای مسلح کویت چند ساعت بعد این خبر را تکذیب کردند. 🔹روایت دوم این است که یک پهپاد آمریکایی از پایگاه العدید قطر برخاسته و این عملیات را انجام داده است اما در بیانیه پدافند هوایی عراق آمده است که سه پهپاد آمریکایی غیر مسلح روز پنجشنبه وارد حریم هوایی بغداد شده‌اند و بعد از عملیات در همان شب به سوی اردن پرواز کرده‌اند. 🔹روایت سوم این است که سه پهپاد آمریکایی از نوع ام‌کیو ۹ در ساعت‌های مختلف روز پنجشنبه تقریبا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر از پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار پرواز کرده و وارد حریم هوایی بغداد شده‌اند و برج مراقبت فرودگاه بغداد آنها را رصد کرده است.
🔺قمار باز معروف ایرانی در اختیار پلیس مهاجرت ترکیه است 🔹سخنگوی دستگاه قضا: اقدامات قضایی برای دیپورت کردن میلاد حاتمی قمار باز معروف انجام شده است. او هم‎اکنون در اختیار پلیس مهاجرت ترکیه است. تا این لحظه هنوز این اقدامات ما منجر به نتیجه نشده اما ناامید نیستیم. 🔹برخورد با گردانندگان سایت‌های شرط بندی جدی است. فعالان این حوزه را به چند گروه تقسیم کردیم. در گروه اول، برای افرادی که به تازگی وارد این فضا شدند پیامک هشدار ارسال می‌کنیم. 🔹گروه دوم کسانی هستند که با حساب‎های بانکی فعال آنها را شناسایی کردیم. این حساب‎ها را مسدود می‎کنیم و از آنها تعهد می‌گیریم. گروه سوم افرادی هستند که چاره‎ای جز تعقیب قضایی آن‎ها وجود ندارد. برای آنها پرونده کیفری تشکیل شده و تحت تعقیب قرار می‎گیرند.
سردار سلامی: فرمول غلبه بر کرونا را پیدا کرده‌ایم 🔹فرمانده‌کل سپاه: رویکردهایی که می‌تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده است و طرح شهید سلیمانی می‌تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است. 🔸رئیس سازمان بسیج: در طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۱۷ میلیون خانوار غربالگری شدند که این مهم با بیش از ۴.۵ میلیون سفیر سلامت در کشور انجام شده است.
‏‏اما نکاتی در مورد ‎ : ۱-دانش آموخته گلاسکو ، دنور یا... نیست او دانش آموخته تربیت مدرس تهرانه ( مدرکش تقلبی نیست😏) ۲-فرزندی در آنسوی مرزها نداره که mi6 یا cia سوارش باشند ۳-قویترین عملکرد اجرایی در هر پست مدیریتی خودش رو داشته ۴-اقامت یا گرین کارت نداره بقیش رو شمابگید
♦️الخزعلی: یک شرکت انگلیسی در ترور شهید سلیمانی نقش داشت 🔹دبیرکل جنبش عصائب اهل‌الحق عراق: شرکت انگلیسی «جی.فور.اس» که در زمینه مسائل امنیتی با فرودگاه بغداد قرارداد دارد، در بخشی از مأموریت تأیید هدف برای اجرای عملیات ترور شرکت داشت. 🔹رویه معمول در فرودگاه بغداد این بود که هر هواپیمایی فرود می‌آمد، این شرکت در مکان مشخصی، نزدیک محل فرود هواپیما حضور داشته باشد اما آن روز، تنها روز و دفعه‌ای بود که خودرو شرکت کاملاً جلو باند مسافران توقف داشت. 🔹افسران امنیت ملی دوربین‌های نظارتی را نزدیک باند پیدا کردند که روی آن به سمت ورودی مهمانان مهم و رصد تحرکات سردار سلیمانی و المهندس بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تمام سپاه علی، تویی تو فاطمه، برخیز....
🔺️حالا اگر انفجار آمریکا در ایران رخ میداد، هزاران فیک و ماله کش میگفتند این هم از امنیت!. چه فایده که موشک میسازیم و امنیت نداریم! شبکه های جاسوسی هم تا چند هفته میزگرد علیه حکومت داشتند و سپاه و اطلاعات را بخاطر ضعف امنیتی میکوبیدند.
♦️ردپاى آلمان در ترور سردار سليمانى دبیر ستاد حقوق بشر: 🔹از کشورهایی که به نوعی دخیل و درگیر در این جنایت ترور بودند، درخواست شده که اطلاعات و مستندات را در اختیار دستگاه قضایی ایران قرار دهند. 🔹آخرین کشور آلمان بود؛ اخبار و اطلاعاتی به دست ما رسید که پایگاه آمریکایی‌ها (رامشتاین) در آلمان در تبادل اطلاعات میان پهپادهای آمریکایی که در جنایت ترور شهید سلیمانی درگیر بودند، دخیل بوده است. ظاهراً آلمان هم باید یه نوازشی بشه :))
✳️ دیپلمات، آمریکایی یا ایرانی؟ محسن بهاروند (معاون وزیر امور خارجه): موضوع حقوق بشر يكی از محورهای گفتگو در مذاكرات احتمالی آينده ايران و آمريكا است. موضوع اعدام و مواجهه با زندانيان سياسی بيشتر مورد توجه است. من با مجازات‌هايی مثل اعدام موافق نيستم. ۱) اشتباه نشود! این آقا معاون "ظریف" است اما به جای معاون وزارت خارجه آمریکا حرف زده است. ٢) اين جناب و همفکران ایشان در وزارت خارجه برای هر روز سفر به اروپا و آمریکا بین ٢٠٠ تا ٣٠٠ یورو از بیت المال مسلمین حق ماموریت می‌گیرند تا درباره «نقض حقوق بشر در ج. ا. ا» به حافظان چشم‌آبی و موطلایی حقوق بشر، حساب پس داده و برای حذف مجازات اعدام از قوانین ایران تعهد بدهند. ٣) جالب اینجاست که این دیپلمات بلندپایه می‌خواهد درباره حذف مجازات اعدام و نحوه رفتار با زندانیان سیاسی در ایران با آمریکایی مذاکره کند که هر سال رکورد اعدام در جهان را می‌شکند و با زندانیان سیاسی به شیوه «گوانتانامو» برخورد می‌کند. ۴) حالا می‌توان معنی این جمله را بهتر فهمید: «من انقلابی‌ام، دیپلمات نیستم»! ۵) متأسفانه در وزارتخانه ظریف از این دیپلمات‌ها فراوان پیدا می‌شود چون انقلاب هنوز به وزارت امور خارجه صادر نشده است! ۶) به برکت وجود امثال ایشان است که برجام و قراردادهایی شبیه برجام توسط وزارت امور خارجه، پذیرفته شده است‌. ٧) سکولاریسم یعنی این که در یک نظام دینی و تابع شریعت و فقاهت، یک دیپلمات برجسته بگوید: «من با اعدام موافق نیستم»! مگر قرار است شما موافق باشی؟ مگر قوانین مملکت تابع نظر شماست؟ مگر مردم مثل شما مقلد آمریکا و اروپا هستند؟ در یک نظام دینی فقط «دین» تعیین می‌کند اعدام باشد یا نباشد و این نکته‌ای است که دیپلمات‌ها نفهمیده و نخواهند فهمید! "دکتر کوشکی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به صنعت خودروسازی کشور ورود نمی‌کند؟ 🔹«سعید محمد» فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: ستادکل نیروهای مسلح باید در این موضوع تجدیدنظر کند، تا بتوانیم ورود کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دکتر عسگر خانی : شهید قاسم سلیمانی مظهر کمال انسانی در حوزه قدرت خوش خیم
YEKNET.IR - zamzame - fatemie 1399.10.06 - motiee.mp3
4.53M
🔳 🌴دردش اگر که بی امونه 🌴شکسته و زرد و خزونه 🎤 👌بسیار دلنشین
. حضرت مشکل گشا امشب به مشکل خورده است دفن زهرا شد برای حیدر کرار سخت 🥀 💔 🥀
💢 تحریم جامعه‌المصطفی 🔰 وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۸ آذر (۸ دسامبر) با صدور بیانیه ای، دانشگاه بین‌المللی «» را تحریم کرد. ✴ جامعه المصطفی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای علمی حوزوی کشور و یکی از معتبرترین دانشگاه‌های بین‌المللی است که در چندین نهاد مهم بین‌المللی عضویت داشته و ده‌ها تفاهم نامه با مراکز و دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دارد و امروز پس از ده‌ها سال تلاش تحسین برانگیز، سهم شایانی در مناسبات علمی آموزشی و پژوهشی اسلامی دارد و همواره نمادی از تخصص‌مداری، عقلانیت و اعتدال بوده است و هزاران دانش‌آموخته فاضل و ارجمند را تقدیم عرصه بشریت نموده است. 🔻 تحریم این نهاد علمی و آموزشی به بهانه‌های واهی، بی‌شک نشانه عجز و استیصال دولت مستکبر آمریکا در برابر پیشرفت‌های علمی و فرهنگی ملت ایران است. ✴ به نظر می‌رسد آمریکا با ترور دانشمندان علمی و تحریم نهادهای علمی و آموزشی مرحله جدیدی از عداوت و کینه غرب را با تمدن شیعی شروع کرده است. 🔻 تحریم جامعة‌‌المصطفی توسط آمریکا سوءاستفاده آشکار، نامشروع، غیراخلاقی و همچنین ضدیت با هر گونه علم و علم‌آموزی و استعماری جنایتکارانه علیه یک مؤسسه آموزشی است. ✅ این اقدام یادآور قرون وسطایی است که اربابان کلیسا و قدرتمندان زر و زور با علم ستيزي خساراتي جبران ناپذیر به پيشرفت علم در جامعه بشری وارد آوردند، به گونه ای که انديشمندان از بيم جان خود مهر خاموشي بر لب مي زدند. البته درچند سال اخیر منافقین نام آشنای داخلی قبل از اربابان غربی خود جامعه المصطفی را مورد هجمه و تحریم داخلی قرار داده بودند
💟محمدرضا هم بود و هم فرمانده سفارش کرده بود روی سنگ قبرش بنویسند: (سلام الله علیها) ★اونقدر رابطه اش با قوی بود که مثل بی بی شد🌷 💟خمپاره خورد💥 به سنگرش بچه ها رفتند بالاسرش ★دیدند ترکش خورده به چپ و بازوی راستش😔 📚 کتاب خط عاشقی 2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تحلیل از پشت‌پرده واکسن‌اهداییِ آمریکایی‌ها به ایران 📺 آمریکای جنایتکاری که حتی داروهای خاص و پانسمان بیماران «EB» را کرده و باعث فوت هم‌وطنان ما شده، چه شده است که حالا میخواهد به ما واکسن‌فایزر هدیه کند؟ 📺 گذشته از اینکه طبق نظر متخصصان و پزشکان، واکسن‌های خارجی مدرنا، بایونتک، آکسفورد و ایمنی دائم و کامل ندارد، ۱۵هزار دوز واکسن آمریکایی‌ها به چه درد یک کشور ۸۳میلیونی می‌خورد؟ 📺 آمریکایی‌ها می‌خواهند‌ واکسن مضر خود را روی مردم ما کنند. 📺 مسئولین کشور باید را به خودشان برگردانند. 📺 ما نیازی به نداریم. هم تولید می‌کنیم، هم از جای دیگری که واکسن مطمئنی دارد خریداری می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ قاطع رهبر انقلاب به حماقت های آمریکا و سگ نگهبانش اسرائیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی شرکت ایرانی به خارج از کشور کشتی صادر میکرد، دولت قرارداد واردات کشتی را امضا کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شمر های فتنه ۸۸ و بانوی گمنام وقتی شمر ها و یزید ها در حال ضرب و شتم یک بسیجی هستن این بانو باغیرت نمیزاره آنها بیشتر این بسیجی را بزنن خوب ببینید خوی وحشی این جماعت زامبی روکه الان جمهوری اسلامی را متهم میکنن به داعش بودن!نخواهیم بخشید و یادمان هم نمیره عده ای کثیری از سرطان اصلاحات که در کل همون سلطنت طلب ها هستن اون روز فکر میکردن حکومت سرنگون شده دیگه! وعلنی افتاده بودن با رفقای زامبیشون