eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزارت بازرگانی یا واردات؟ حسن روحانی با گروگان گیری معشیتی باز حرف از وزیر بازرگانی زده که القا کنه گرانی ها مقصرش نبود وزیر بازرگانی هست!جوری که انگار بقیه وزیرانش کولا ک کردن! یادتونه یازده هزار میلیارد پولو دادن واردات چی ها برای اینکه گوشت وارد کنن؟ایا گوشت ارزان شد؟ هدف روحانی از وزارت بازرگانی سیاسی هست و هیچ سودی برای کشور و مردم نداره چیزی هم ارزان نخواهد شد مثل همون گوشت های وارداتی ،وزارت بازرگانی یعنی نابودی تولید داخل،یعنی رانت خواری سرمایه دار ها در حوزه واردات ؛یعنی وزارت واردات ....هر جا میشه تولید داخل را نابود و ضربه به کشور زد روحانی احیا میکنه!
ما میگفتیم سگ زرد برادر شغاله اصلاح طلبان از خود ظریف ،روحانی میگفتن نه الان ظریفشون میگه بایدن سیاست ترامپ را در پیش گرفته اصلاح طلبان شرم و مرگ بر شما !که ستاد زدید برای بایدن و از او یک فرشته نجات ساختید حالا چند ماه گذشته این فرشتتون همون راه ترامپ تحریم جدید علیه شخصیت های ایرانی اعمال کرده ظریفتون هم اعتراف اما بازه با گروگان گیری معشیتی حل مشکلات را به او گره و امتیاز میدید مثل توافق با آژانس.....
🚨بیانات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسین فهمیده‌های دهه نودی! ⭕️ محمدطاها آوند، پسر بچه هشت ساله استان فارسی وقتی می‌بینه ماشین آتش گرفته و بچه‌ها گیر افتادن، میره کمکشون و چهار نفر رو از مرگ نجات میده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های جالب استاد ازغدی درباره تفکر "بِده بره!" ⭕️ یه عده هستن میگن هسته‌ای رو بده بره، موشکی رو بده بره، منطقه رو بده بره، بعد میگن شرفت رو هم بده بره! ⭕️ شما که همه چیز رو دادید رفت، چی گرفتید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حقیقتی که از زبان زن صهیونیست بیان شد؛ هدف نهایی، الحاق ایران به اسرائیل است! ⭕️ شایان ذکر است که در کتاب مقدس به یهودیان وعده داده شده که زمانی از نیل تا فرات و تمام خاورمیانه در دستان آن‌ها خواهد بود! ⭕️ بنیانگذار صهیونیسم "هرتزل" نیز نقشه حکومت اسرائیل را از نیل تا فرات نقشه‌کشی کرده است؛ در واقع جنگ‌های خاورمیانه در محور همین پروژه دولت بزرگ خیالی رژیم اسرائیل می‌چرخد!
13991221_40565_1281k.mp3
11.38M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم ۹۹/۱۲/۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یادی کنیم از پاسخ رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره بحث جنگ در روز عید مبعث سال ۹۸
جنگ‌نرم و فرمان رهبری امروز رهبر انقلاب به افسران جنگ نرم در فضای مجازی فرمان داد باید امید افرینی کنید توصیه به ایستادگی ،توصیه به تنبلی نکردن و خسته نشدن کمی با جنگ‌نرم دشمن و اهداف ان و وظیفه افسران جنگ نرم اشنا بشیم ضربه زیاد خوردیم ازین جنگ اما نباید خسته شد با قدرت باید ادامه داد باید کاری کرد انان که بخاطر اهداف کثیف خود به اسم ازادی در جهنم را باز کردن روزی صد بار ارزوی مرگ کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحریف مجدد قرآن توسط حسن روحانی چه کسانی می‌توانند بیشترین ضربه را به دین بزنند؟ انتقاد تند استاد پناهیان از سکوت حوزه علمیه در مقابل تحریف قرآن توسط حسن روحانی نفوذی ها تو حوزه علمیه هم مشغولند!!!روحانی به همین راحتی قرآن و اهل بیت علیه السلام را تحریف نفوذی ها در حوزه نمیزارن تا صدایی از حوزه دربیاد!..و این تحریف ها و دروغ ها دیگه به عنوان یک واقعیت در ذهن مردم میمانه! فرید مدرسی چرا به همین راحتی در حوزه جولان میده؟ایا نقشی در سکوت حوزه در مقابل توهین ها و تحریف های روحانی داره؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبرانقلاب: بزرگترین زرادخانه اتمی دنیا در آمریکاست؛ آن وقت فریاد می‌زنند که ضد توسعه سلاح اتمی هستند! 🔹امام خامنه‌ای: بزرگترین زرادخانه اتمی دنیا در آمریکاست، شاید هزاران بمب اتم در انبارهایشان دارند. تنها دولتی که از بمب اتم استفاده کرده خودشان هستند، آن وقت فریاد می‌زنند که ضد توسعه سلاح اتمی هستند! 🔹آمریکایی‌ها از مجرمی که مخالف خود را با اره تکه تکه کرد، حمایت می‌کنند و مدعی حمایت از حقوق بشر هستند. داعش را آمریکا خودش ایجاد کرد به بهانه وجود داعش در عراق پایگاه نظامی ایجاد کردند و گفتند می‌خواهندبا آن مقابله کنند.
♦️تصویری که‌ گردان های نظامی عزالدین قسام در پاسخ به‌ جنایت صهیونتیست ها در به شهادت رساندن ۳ ماهیگیر فلسطینی دقایقی پیش منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه هدف قرار گرفتن کاروان نظامی آمریکا در فلوجه 🔹پایگاه صابرین نیوز: گروه «المقاومة الدولية» (مقاومت بین‌المللی) با انتشار ویدئویی مسئولیت حمله امروز به کاروان پشتیبانی لجستیکی آمریکا در فلوجه را بر عهده گرفت.
✍شهید مهدی زین الدین هرکس در شب جمعه ما را یاد کند ما هم او را نزد أباعبدا... یاد میکنیم از سمت راست شهیدان: حاج قاسم سلیمانی حاج مهدی زین الدین یادگار جنگ تحمیلی:سید یحیی رحیم صفوی و نشسته:شهید حاج حسین خرازی
🔻حمله به تجهیزات نظامی اشغالگران آمریکایی در عراق/ احداث باند فرود بمب‌افکن B-52 در عین‌الاسد 🔹 به گزارش منابع عراقی، امروز پنج‌شنبه دو کاروان تجهیزات لجستیک متعلق به نظامیان تروریست آمریکا در استان الانبار واقع در غرب عراق و "السماوه" در استان "المثنی" واقع در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفت. 🔹 از سوی دیگر منابع آگاه امنیتی عراقی خبر دادند که نیروهای آمریکایی به دنبال ایجاد باند فرود برای بمب‌افکن‌های B-52 در داخل پایگاه نیروی هوایی عین الاسد در منطقه "البغدادی" در غرب الانبار هستند. 🔹 بر اساس مصوبه پارلمان عراق، نیروهای نظامی بیگانه باید خاک عراق را ترک کنند؛ بسیاری از گروه‌های عراقی بر اساس این مصوبه، نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور را اشغالگر می‌دانند و بر خروج فوری این نیروها از خاک کشورشان تاکید دارند.
🔴آخرین تحولات نبرد در جبهه‌های مأرب 🔹درگیری های شدید در اطراف شهر مأرب همزمان با پیشروی میدانی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ادامه دارد. 🔹 به گزارش منابع یمنی نبردها در اطراف شهر مأرب و به ویژه در دو جبهه "البلق" و "الطلعه الحمرا" با شدت بسیار ادامه دارد. تازه ترین اطلاعات حاکی از آن است که نیروهای انصارالله منطقه راهبردی "حمه الصید" و برخی مواضع دیگر را به کنترل درآوردند و پیشروی های جدیدی در شمال و غرب مأرب را به ثبت رساندند. 🔹 به گفته ناظران، فروپاشی نظامی ائتلاف سعودی سبب شد تا به صورت جنون آمیز بر شدت حملات خود علیه مأرب و صنعا و صعده و ذمار و دیگر شهرها بیفزاید.سفر ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف به مأرب نیز در راستای روحیه‌بخشی به نیروهای ائتلاف است. 🔹صنعا اما تاکید کرد که هرگونه حملات از سوی ائتلاف را با هدف گرفتن عمق خاک سعودی پاسخ خواهد داد. سلطان العراده استاندار مأرب وابسته به دولت مستعفی و فراری منصور هادی، اخیرا به کشته شدن 18 هزار نفر و زخمی شدن هزاران تن دیگر از نیروهایشان و پیشروی نیروهای صنعاء در سه محور اذعان کرد.