eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رشت الکتریک بعد از ۱۱ سال به مردم رسید 🔹 پیرو گزارش سازمان بازرسی، سهام شرکت رشت الکتریک و اراضی و املاک کارخانه بالغ بر هشت و نیم هکتار در داخل شهر رشت به ارزش بالغ بر هزار میلیارد تومان اقاله و این اموال به بیت‌المال بازگردانده شده است. 🔹 شرکت الکتریک ایران-رشت به عنوان یکی از تولیدکننده‌های اصلی محصولات الکتریکی و دارای ۲ هزار نفر کارگر، سال ۸۲ به بخش خصوصی واگذار شده بود ولی خریداران به رغم توافق اولیه واحد تولیدی را تعطیل کرده و به فروش گذاشته بودند.
🔴 هر آنچه که خدا بخواهد می‌شود‌، کدخدا‌ خر کیه/ انتخابات ریاست‌ جمهوری سوریه آغاز شد 🔸با آغاز انتخابات ریاست‌ جمهوری سوریه، ۱۸ میلیون نفر از مردم این کشور به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا رئیس‌ جمهور آینده خود را انتخاب کنند. 🔸در این دوره از انتخابات، رقابت بین سه نامزد "عبدالله عبدالله"، "بشار اسد" و "محمود مرعی" برگزار می‌شود. 🔴روزی اوباما، کلینتون، ترامپ و متحجرین منطقه می‌خواستند سوریه سقوط کند اما حال هیچکدام نیستند و مقاومت سرپاست.
🔴یک روز ارزپاشی و یک روز گفتنِ «خزانه خالیست»، هر دو اشتباه است سید ابراهیم رئیسی در جمع فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران: 🔹ما ایران قوی می‌خواهیم و برای ایران قوی بستر و زمینه لازم موجود است. 🔹یک مدیر قوی، کارامد و جهادی حلقه مفقوده است. 🔹ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد، تیم اقتصادی دولت باید قوی کارآمد و هماهنگ باشد نباید هرکدام یک سازی بزنند. 🔹ثبات در تصمیم گیری از مسائل مهم است و تصمیمات خلق الساعه اقتصاد کشور را دچار اخلال می‌کند. 🔹بازار را دستوری و با نشستن در اتاق نمی‌توان اداره کرد، من یک مدیر میدانی هستم. 🔹اصل خصوصی‌سازی واقعی باید ادامه ادامه یابد و دولت فقط هدایت، حمایت و نظارت داشته باشد. 🔹یک روز ارزپاشی و یک روز گفتنِ «خزانه خالیست»، این هر دو اشتباه است. 🔹نباید یک روز جوجه کُشی و یک روز صف مرغ راه بیفتد. 🔹ما به تعامل با همه دنیا برای حل مسائل اقتصادی باور داریم البته اولویت با همسایگان است.
🔴روحانی: مشارکت حداکثری با درست نمیشود! 🔹وقتی مجرم به صحنه ی جرم بازمیگردد؛ کسی که خودش با بی تدبیریها و عملکردش مقصر اصلی کاهش میزان مشارکت احتمالی در انتخابات پیش رو است، فرصت را مغتنم دیده تا با انداختن مشکلات بر گردن شورای نگهبان از خودش رفع مسئولیت کند!
🔴اعتراف خبرنگار حامی دولت به "گروگان گرفتن معیشت مردم" و استفاده از آن برای مقاصد سیاسی!
🚨روحانی: مشارکت حداکثری با شعار درست نمی‌شود! 🔹خدا نکند روزی بیاید که مردم حس کنند بدون آن‌ها و برای آن‌ها تصمیم بگیریم. 🔹مقام معظم رهبری همیشه بر مشارکت حداکثری تاکید داشته و دارند. ایشان تصریح کردند که برای من هدف اول مشارکت حداکثری مردم است. 🔰 پ.ن: جانا سخن از زبان ما می‌گویی؛ آقای روحانی کاملاً حرفتون درسته اگر توی این ۸ سال شعار نمی‌دادید الان، هم وضع معیشتی مردم بهتر بود هم بخاطر‌ اعتماد مردم به مسئولین خود، مشارکت آنها بالا می‌رفت. اگر قرار است مشارکت پایین باشد مهم‌ترین مقصر آن شما و کابینه‌ی بی‌تدبیر شماست. خواهشاً از رهبر‌ انقلاب هم مایه نگذارید. بله ایشان نظرشان مشارکت حداکثری است اما نگفتند کسانی که در دولت شما آلوده به فساد هستند توسط شورای نگهبان تایید شوند. حتما توقع داشتید با تایید آدمهای مفسد، مشارکت بالا برود! اتفاقاً برعکس مردم وقتی ببینند آدمهای مفسد، تایید می‌شوند امیدشان برای شرکت در انتخابات کمتر‌ می‌شود.
🔴 فوت ۱۶۳ بیمار کووید-۱۹ در شبانه روز گذشته 🔹مبتلایان جدید: ۱۰۴۶۸ نفر 🔹 قربانیان جدید: ۱۶۳ نفر 🔹 کل مبتلایان: ۲۸۶۵۸۶۴ نفر 🔹 کل قربانیان: ۷۹۲۱۹ نفر 🔹 بهبودیافتگان: ۲۳۷۹۱۳۹ نفر 🔹 بیماران بدحال: ۴۵۸۷ نفر
🔴 منابع خبری از بازداشت قاسم مصلح فرمانده عملیات الانبار در حشدالشعبی توسط نیروهای امنیتی وابسته به آمریکا در بغداد خبر میدهند. 🚨گفته میشود دلیل دستگیری وی ممانعت از ورود کاروان های آمریکایی از سوریه به عراق از طریق معابر غیررسمی بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصول گرا های ریشو و یقه بسته که فقط میگن لیبرال ها برن کنار ما بیاییم!!از زبان استاد حسن عباسی پ؛ن؛این که میگوییم با اصول گرا ها هرگز انقلاب مسیر اصلی خود را نمیره و کلی فساد شکل میگیره و زمینه اومدن لیبرال ها فراهم میشه یعنی همین جریان اصول گرایی نفاقشون خیلی خیلی آمیخته با حقه! و انقلابیون را فریب میدن! مثل همین لیست های انتخابات مجلس که پدر خوانده های اصول گرا مینویسن ممکنه ضد تفکر انقلاب هم داخل انها باشه بعد به اسم اتحاد جریان انقلاب را هم فریب میدن و رای میگرن! همین مجلس اقای قالیباف با وعده شفافیت آمد!اما هنوز خبری از شفافیت نیست!!علتش همینه که تفکر های ضد انقلاب و مسیر انقلاب هم در خود همین جریانه که به اسم اتحاد انقلابی ها را هم فریب میدن ...بعد به صندلی ریاست که میرسن ضد انقلاب عمل میکنن و در پی اهداف خود ... در همین ۱۴۰۰ به شدت فعال هستن!! این جریان بدتر از لیبرالی معتقده حتما باید رفت زیر بیعت انها وگرنه بایکوت و تخریب شدید میکنن طرفو که افکار عمومی فکر کنه طرف یک فاسده !!!
🔴پسر سید حسن نصرالله دلیل سرفه‌های پدرش را توضیح داد 🔹جواد پسر سید حسن در توییتی به پیگیران سلامت پدرش اطمینان خاطر داد و نوشت، پدرش حساسیت دارد. سید حسن پیش از این تاکید کرد، سرفه شدید مانع از سخنرانی در روز قدس شد. 🔹وی در سخنرانی روز مقاومت و آزادی گفت: بابت عدم حضورم از روز قدس تا به امروز عذرخواهی می‌کنم زیرا از سرفه شدید رنج می‌بردم و صحبت و سخنرانی برایم دشوار بود.
باید گفت به مردم بعد زمستان چطور بهار میشه و بعضی درخت ها بیش از ۶ ماه طول میکشه تا میوه بده زمستان ویرانی هم داره جاده خراب میکنه ،جوی اب درخت ها را خراب میکنه ،باید اول اینها را درست کرد بهار بعد زمستان از کشت تا شکوفه دادن تا میوه دادن زحمت زیاد داره ۸ سال ویرانی های دولت تخریب و تزویر لیبرالی را نباید فراموش کرد! دهتا رئیس جمهور انقلابی هم با هم رئیس جمهور بشن نخواهند تونست فوری زمستان را بهار کنن!!این راه بعد ویرانی تا شکوفایی و میوه زحمت زیادی داره قانون ها و طرح های زیادی ضد مردم اجرا شده و یادرست اجرا نشده باید اصلاح بشن
طرفداران دکتر محمد منطقی‌ترین طرفداران بودند تخریب شدند ولی تخریب نکردند، جواب بدیِ خودی‌ها را با خوبی دادند، بجای شخص محور گفتمان و جبهه‌انقلاب را در نظر گرفتند، بجای های و هوی و موضع تخریب‌گرانه فقط از برنامه و کارنامه محمد نوشتند امروز هم همگی یکصدا از شورای نگهبان و قانون تمکین کردند و همت برای رای آوردن جبهه‌انقلاب گذاشتند باشد که این الگو برای تمام طرفداران نامزدهای انتخاباتی نهادینه شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع امروز در مقابل دفتر ریاست قوه قضائیه در اعتراض به ورود واکسن انگلیسی /آمریکایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کلیپ ویژه| رئیسی، آغازی بر پایان روحانی و آغازی بر پایان تعطیلی کارخانه ها 🔶ستاد گفتمانی
🔴توئیت وحید یامین پور: ما بدحال‌ترین هستیم. پیروزی دلچسب‌مان به یک پیروزی پر طعن و کنایه تبدیل شده. ‏🔹رقیب فرصت‌شناس هم شکستِ کمرشکنش را با یک قهر قهرمانانه بدل زده وقبل از انتشار کامل خبر ردصلاحیت باعجله بیانیه خداحافظی در اوج منتشرکرده. ‏🔹امیدوارم در آینده عملکرد دولت مردمی، تلخی این روزها را از یادببرد.
🔴 حمایت جبهه اصلاح‌طلبان ایران از مهرعلیزاده 🔹جبهه اصلاح‌طلبان ایران پس از پایان نشست خود اعلام کرد که از محسن مهرعلیزاده به عنوان کاندیدای اختصاصی حمایت می‌کند. 🔹این جبهه عنوان کرده: با توجه به اهمیت انتخابات و عدم حضور محمدرضا عارف و رد صلاحیت مسعود پزشکیان به عنوان کاندیداهای اصلاح‌طلبان و تایید محسن مهرعلیزاده معاون اول دولت اصلاحات از ایشان اعلام حمایت می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🚨 چرا سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه باقی نماند و به عرصه اداره دولت آمد؟ 🔹 سخنان منتشر نشده رئیسی از علت حضورش در انتخابات ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پاسخ جالب مردم به سلبریتی ها؛ ۴ سال پیش به حرفتان گوش کردیم ولی... 🔺عصبانیت مردم از سلبریتی ها را ببینید
🔴 آقای سعید حجاریان یادداشتی را منتشر کرده بود که عملاً اعلام جنگ رسمی علیه جامعه ایران است خلاصه یادداشت این است: «در بهار امسال گرانی پیش خواهد آمد، از دولت نباید انتظار داشته باشیم گرانی را کنترل کند! سپس این گرانی که دولت حق دارد آن را کنترل نکند تا انتخابات پیش خواهد رفت و جماعت جان بر کف را در مقابل هواداران نظام قرار خواهد داد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️وزیر خارجه انگلیس در تل‌آویو: به توافق هسته‌ای قوی‌تر با ایران نیاز داریم 🔹دومینیک راب: در دیدار با اشکنازی بر تعهد به راه‌حل دو دولتی، اهمیت یک توافق هسته‌ای قوی‌تر با ایران و تعهد خود به امنیت اسرائیل تأکید کردم.
فرماندهان حشدالشعبی سه شرط برای الکاظمی تعیین کرده‌اند: در پی بازداشت قاسم مصلح فرمانده عملیات الانبار در حشدالشعبی توسط نیروهای امنیتی وابسته به آمریکا فرماندهان حشدالشعبی سه شرط برای الکاظمی تعیین کرده‌اند: عذرخواهی رسمی آزادی قاسم مصلح برکناری ابو رغیف از استخبارات گفته می شود دلیل دستگیری وی ممانعت از ورود کاروان های آمریکایی از سوریه به عراق از طریق معابر غیررسمی بوده است. گروه المقاومة الإسلامية قوات ذو الفقار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با اقدام امروز دولت عراق دیگر هیچ خط قرمزی باقی نمانده و زمین زیر پای اشغالگران را به لرزه در خواهیم آورد. پ؛ن:وقتی یک غربگرا مسئول باشه باعث میشه یه بیگانه به همین راحتی در کشورت گستاخی کنه و تحقیر نیروی ها مقاومت نباید جلوی غربگراها دیگه ساکت بشینن!!غرب گرا چه در ایران چه در عراق،افغانستان باعث نفوذ بیشتر امریکا شدن و تحقیر ملت شدن...کلاحافظ منافع آمریکا شدن!به بهانه های مختلف مثل رفاه و ارامش!!اما چیزی جز خسارت و بی امنیت بیشتر نتیجه ای رقم نخورده!