eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا کاکتوس‌ها خراب میشن؟ 🌵یادتون باشه نور زیاد باعث سوختگی کاکتوس میشه و با خاک سنگین هم ریشه این گیاه‌های دوست‌داشتنی می‌پوسه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه شما یه بیلبورد داشتید، روش چی می‌نوشتید که همه بخونن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه یه قدم بری عقب صد قدم میان جلو برشی از سریال خاتون 🛑خطر لو رفتن داستان سریال
آداب مهمانی رفتن و مهمانی دادن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا دشمن از ما مسلمانان می‌ترسد؟ صوتی منتشرنشده از شهید باکری
💢حمله پهپادی به نیروهای تروریست امریکایی در سوریه 🔹میدان نفتی «العمر» در دیرالزور، محل استقرار نیروهای آمریکایی در مرز عراق و سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
💢 پایان قرن چهاردهم و امپراطوری که تسلیم اقتدار ایران شد! 🔹انگلیس خبیث که به تعبیر عامیانه "جان به عزرائیل نمی دهد"، مجبور شده بدهی ۵۲۲ میلیون دلاری را با ایران صاف کند. امپراطوری یی که آفتاب در مستعمراتش غروب نمی کرد کجا، تسلیم اقتدار ایران شدن کجا؟ آن از توقیف نفتکش که ناچار شد کشتی حامل نفت ایران را آزاد کند، این هم از پرداخت بدهی چند ده ساله. 🔹وزیر خارجه انگلیس امروز درباره پرداخت بدهی تاریخی ۴۰۰ میلیون پوندی (۵۲۲ میلیون دلاری) به ایران گفت: "ما به صراحت گفته ایم که این یک بدهی مشروع به ایران است و به دنبال راه هایی برای پرداخت آن بوده ایم". 🔹"جیم ریش" سناتور آمریکایی به تازگی گفته بود: "ایرانیها حتی به آمریکایی‌ها اجازه ورود به اتاق مذاکرات (وین) را نمی‌دهند. 🔹ژنرال مک‌کنزی فرمانده سنتکام در مجلس سنا اظهار داشت: "ایران ۳۰۰۰ موشک بالستیک از انواع مختلف دارد و بسیاری از آنها قادرند به تل آویو در عمق اسرائیل برسند. در سطح نظامی نگرانی من اول از همه این است که آنها سلاح هسته‌ای نداشته باشند، اما در مورد رشد و کارایی قابل توجه برنامه موشک‌های بالستیک آنها نیز بسیار نگران هستم". 🔹ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز به واشنگتن پست گفته است: "ایرانی‎ها واقعاً دانشمندان قدرتمندی دارند. ما از حمله هکرهای ایرانی به خود به شدت نگرانیم. ایرانی‌ها واقعا قوی هستند؛ برای همین هم، وقتی می‌گویند می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند، ما خیلی نگران می‌شویم. ایرانی‌ها بسیار توانمند هستند و ایران اصلاً کشور جهان سوم محسوب نمی شود". 🔹روزهای پایانی قرن چهاردهم هجری شمسی، با اقتدار و عزت بی نظیر برای ایران عزیز سپری می شود و این، طلیعه ای مبارک برای آغاز سال نو و قرن تازه است. 🔹این عزت و اقتدار، مدیون خداباورانی است که از ابهت مستکبران نهراسیدند و در برابر مدعیان کدخدایی خم به ابرو نیاوردند. جوانمردانی که گفتند "ما ملت امام حسینیم" و در تراز منظران مهدی موعود (عج) رزمندگی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دلیل طولانی شدن غیبت از زبان امام زمان (عج) 🔹همین حالا تصمیم بگیریم به عشق امام زمان (عج) هر کجا که هستیم، هوای همدیگر را داشته باشیم
💢تشییع پیکر آیت الله علوی گرگانی در قم 🔹مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله علوی گرگانی صبح امروز از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢غرق شدن يک فروند كشتي در عسلويه 🔹يک فروند كشتي با پرچم امارات بين عسلويه و سكوهاي پارس جنوبي غرق شد. 🔹كشتي از سکو ۱۳، ۱۴ در حال غرق شدن بود و باد شمال آن را به سمت سكوي ٢٣ برد و نزديک سكو ٢٣ غرق شد.
50.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹رمزگشایی از مواضع متعارض دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره طرح صیانت❗️ 🔹آذری جهرمی دست پرورده دبیر شورای عالی فضای مجازی❗️ 🔹دبیر شورای عالی فضای مجازی از عوامل اصلی ولنگاری موجود فضای مجازی❗️ 🔹شگرد دائمی دبیر شورای عالی فضای مجازی در استمرار وضعیت موجود❗️ 🔹تعجب نخبگان و کارشناسان از عدم برکناری دبیر شورای عالی فضای مجازی توسط رئیس جمهور❗️ 🎙حجت الاسلام محمد کرباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 به چالش کشیدن شبکه صهیونیستی i۲۴ توسط کارشناس مطرح عرب: 🔹ایران با حمله به پایگاه های موساد در اربیل نشان داد این، همه انتقامش نیست؛ ایرانی ها نشان دادند زین پس مکان حمله را آنها تعیین و ضربه را مستقیم خواهند زد! دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی در پاسخ به مجری شبکه اسرائیلی i۲۴ : 🔹اکنون قدرت بازدارندگی ایران بالا رفته است و تجاوز اسرائیل به منافع ایران در منطقه با انتقام مناسب و حمله های بسیاری از سوی ایرانی ها مواجه خواهد شد!
💢تلفن همراه همسر رئیس موساد نیز هک شد 🔹در پی هک شدن رایانه شخصی دیوید برنیاع رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) این بار رسانه های صهیونیستی از هک شدن تلفن همراه همسر وی خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 چــیــزی نـیــسـت! 🔹زدن گوشی نفر اول دستگاه اطلاعاتی اسرائیل (موساد) رو هک کردن، معلوم شده اونم یه دلــقــکه مثل زلنسکی ... 🤣
💢۳۰ خدمه کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب/ عملیات نجات آغاز شد 🔹رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه غرق شده و عملیات جست‌وجو برای ۳۰ خدمه این شناور آغاز شده است.
🌼بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ🌼 ✍️امام علی علیه السلام: هیچ کس، به غیر خدا، امید نبست، مگر آن که ناامید بازگشت. ⏳امروز پنجشنبه 26 اسفند ماه 1400 14 شعبان 1443 17 مارس 2022
🔴کرملین: لفاظی‌های بایدن علیه پوتین، نابخشودنی است 🔹 «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ لفاظی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه همتای روسی وی را غیرقابل قبول و نابخشودنی توصیف کرد.
📸 کارتون Dave Brown درباره سفر بوریس جانسون به عربستان سعودی 🔹بوریس جانسون در حال اسف باری که بدست خرس روسی (تبعات جنگ اوکراین) ایجاد شده بدنبال آغوش گرم‌ محمد بن سلمان می دود در حالیکه بن سلمان با دستانی خون آلود در انتظار جانسون ایستاده است!
🔴بیماران جنسی صهیونیست / زنان پناهجوی اوکراینی: ما را به اسرائیل آوردند تا برده جنسی شویم! 🔹شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از گروهی از زنان پناهجوی اوکراینی گزارشی منتشر کرده که می‌گویند به محض ورود به سرزمین اشغالی، صهیونیست‌ها می‌خواستند از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده کنند. این زنان اوکراینی می‌گویند به محض ورود به فرودگاه «بن گوریون»، شهرک‌نشین‌های صهیونیست به فرودگاه آمده بودند تا آن‌ها ترغیب به ارائه خدمات جنسی کنند. 🔹بر اساس این گزارش، افرادی به فرودگاه بن گوریون و هتل پانوراما فرستاده شده بودند تا زنان پناهجوی اوکراینی را وادار به مشارکت در اعمال غیراخلاقی کنند و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد طرح این درخواست‌های غیراخلاقی در فرودگاه بن گوریون آغاز نشده است! حدود یکصد پناهجو از اوکراین در جریان مصاحبه خود در فرودگاه بن گوریون در مورد مردی با توصیفی مشابه گفتند که به آنها پیشنهاد پول داده بود تا به آنها کمک کند از منطقه جنگی در اوکراین فرار کنند و از مرز عبور کنند و به فلسطین اشغالی پرواز کنند. آنها در این خصوص گفتند، زمانی که به فلسطین اشغالی رسیدند، همان شخص ادعا کرد که برای بازگرداندن پول باید شروع به ارائه خدمات جنسی کنند! 🔹مقام‌های رژیم صهیونیستی چند روز پیش گزارش کردند که تل‌آویو بیش از 6 هزار پناهجوی اوکراینی را پذیرش کرده است و طی روزهای آینده این تعداد به 15 هزار نفر افزایش می‌یابد.
♦️تاثیر مثبت حمله سپاه پاسدران بر مذاکرات وین محسن صوفی به نقل از اسپوتنیک روسیه نوشت: 🔹پس از سنگ‌اندازی آمریکایی‌ها در گفتگوهای وین آنها تصور کردند چون به دلیل بحران اوکراین بر علیه روسیه تحریم وضع کرده‌اند حالا ایرانی‌ها ممکن است ترسیده باشند و حاضر باشند از خواسته‌های خود در وین عقب‌نشینی کنند 🔹تیم ایرانی با اقتدار در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و میز گفتگوها را روی سرشان برگرداند 🔹وقتی باقری‌کنی وین را ترک کرد، میدان وارد عمل شد، پایگاه اصلی رژیم صهیونسیتی در اربیل را زیر خاک نابود و دفن کرد و با حملات سایبری اسراییل را از نظر الکترونیکی فلج کرد 🔹ظرف کمتر از ۲۴ساعت آمریکاییها با دشمن اصلی خود روسیه تماس گرفتند ، تضمین‌های مورد تقاضای روسیه و ایران را به صورت مکتوب روی میز گذاشتند از نوچه‌های اروپایی خود خواستند میز را جمع و جور و مرتب کنند تا همانکه ایرانی‌ها می‌خواهند شود 🔹حالا است که می‌توان امیدوار بود با همکاری میدان و دیپلماسی ایرانی‌ها بتوانند حق و حقوق خود را از طرف آمریکایی بگیرند
🔴سخنگوی سپاه: اگر دولت عراق مقر های موساد را جمع نکند، دوباره پاسخ خواهیم داد 🔹سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه با المسیره یمن: سفیر کشورمان در عراق اعلام کرد که چندین بار به اقلیم کردستان در مورد مقری که ما ضربه زدیم و همچنین در مورد وجود دو مقر دیگر موساد تذکر داده شده است. خود صهیونیست‌ها اعلام کردند که پهپادشان که بر روی یک پایگاه در کرمانشاه آمده از مقر آنها در اربیل هدایت شده است. 🔹حق طبیعی ما تخریب مقرهایی است که از آنجا به امنیت ما حمله می شود و این یک خط قرمز است.اگر مسئولان عراقی برای از بین بردن بقیه مقر اقدام نکنند و امنیت ما از آن منطقه هدف قرار گیرد، بدون تردید پاسخ خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انفجار مین تروریست‌ها در مسیر خودروی نیروهای سپاه در سوریه... 🔹اقتدارمون مفتی به دست نیومده
🔺پیشنهاد خرید جزایر یونان به‌عنوان پناهگاه صهیونیست‌ها در زمان جنگ 🔹یک مقام رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده جزایر یونان خریداری شود تا صهیونیست‌‌ها در زمان جنگ به آنجا منتقل شوند.
🔴انهدام تیم تروریستی در خوزستان توسط سازمان اطلاعات ناجا 🔹اطلاعیه فرماندهی کل انتظامی: یک تیم تروریستی که به‌دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام، ایجاد درگیری‌‌ قومیتی، اغتشاش و حمله به اماکن حساس خوزستان بود، منهدم شد. 🔹این تیم علاوه بر حمله به چهره‌های استان، با استفاده از مواد منفجره در سال جاری، دست به تخریب و آتش‌سوزی خانه‌ها و اماکن عمومی زده بود.