eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ لاتم لاتای قدیم... لااقل خاک و ناموس وطن واسشون حرمت داشت..! من هرگندی که باشم آدم فروش نیستم‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عبدالحمید : اربعین برای امام حسین (ع) رو قبول نداریم و برای پدرمون هم سیاه نمیپوشیم و بیشتر از 3 روز عزاداری نمی‌کنیم! اهل‌سنت هم نباید برن اربعین و مجالس عزای امام حسین و اصلا این وحدت ایجاد نمیکنه! عبدالحمید : ممنون از همه که چهلم کشتگان بلوچستان رو تسلیت گفتید! این وحدت ایجاد میکنه! ❌این بی‌وجدان! با چه زبونی بگه دشمن اهل‌بیته و دنیاپرست و قدرت طلب هم هست؟!
🏴انا لله و انا الیه راجعون شهادت یک طلبه بسیجی در شیراز شامگاه سه‌ شنبه طلبه بسیجی شهید محمد زارع مویدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز توسط اغتشاشگران به‌ شدت مجروح و در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. شادی روح مطهر شهید مؤیدی فاتحه ای همراه با صلوات قرائت نماییم. ---------------------------- 🇮🇷
🔴کی‌روش به خبرنگار انگلیسی: چقدر برای این سوال پول گرفتی؟ 🔹در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ 🔹پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
🔺‏امید جهان در حمایت از تیم ملی ایران استوری گذاشته که بچه ها پرچم مونو ببرید بالا و خدا پشت و پناهتون یوزهای ایرانی، حالا یه سری برانداز ریختن سرش فحشش میدن! 🔹آقای سلبریتی که اینجا از تیم ملی حمایت کردی دمت گرم!برانداز جماعت، شغلش فحاشیه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توضیحات مربی دختران نینجا درباره انتشار فیلم دفاع شخصی‌اش در مقابل پلیس 🔹 فریبا فرجی پور، چندی پیش فیلمی درباره آموزش دفاع شخصی در مقابل پلیس و باتوم را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود که بعد از مدتی ویدیو را از صفحه خود پاک کرد‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا مردم از اغتشاشگران حمایت نکردند؟ 🔹علیرغم تبلیغات گسترده چند روز گذشته رسانه‌های معاند و تلاش برای تعطیلی بازار و اصناف با ایجاد تهدید و ارعاب در تهران امروز تنها در برخی از نقاط تجمعات چند ده نفری برگزار شد و تجمع کنندگان سعی کردن با بستن خیابان‌ها و ترافیک ساختگی مردم را نیز با خود همراه کنند که موفق نشدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتصاب گسترده کسبه در بازار تهران! 🔹امروز ۲۴ آبان همزمان با فراخوان اغتشاشگران بازار تهران باز است
🔴سفر سردار قاآنی به عراق/ رسانه های عراق خبر دادند 🔹منابع عراقی خبر می دهند که سردار قاآنی به عراق سفر کرده است. در این سفر سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور و «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر در بغداد دیدار کرده است. 🔹گویا این دیدارها پیرامون مسائل اقلیم کردستان عراق بوده است.
🚨دستگیری یک گروه تروریستی مسلح در سراوان 🔹یک گروه تروریستی مسلح در سراوان که قصد ورود به یکی از اماکن عمومی را داشتند با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
🔻شهادت یک مدافع امنیت در بوکان 🔹تعدادی از اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی بودند دقایقی پیش به ضرب گلوله یک نیروی مدافع امنیت را به شهادت رساندند. 🔹در جاده حصار شهرستان بوکان عناصر گروهک‌های تروریستی پس از ناکامی در ایجاد اغتشاش، با سلاح کمری، سرهنگ پاسدار رضا الماسی از نیروهای حافظ امنیت مردم را به شهادت رساندند.
🔻تداوم رویکرد دوگانه و ضدایرانی آمریکا و تحریم شرکت تحقیقات صنایع هوایی شاهد 🔹️وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم رویکرد دوگانه کاخ سفید، تحریم‌های جدید ضد ایرانی را علیه ایران اعمال و شرکت تحقیقات صنایع هوایی شاهد را تحریم کرد. 🔹️این نهاد آمریکایی مدعی شد تحریم‌های جدید ایران عوامل تولید و انتقال پهپادهای ایرانی به روسیه را هدف قرار می‌دهد.
🔴 امیرعبداللهیان: مجاری رسمی بهترین مسیر رفع سوءتفاهمات و اختلاف نظرها است 🔹حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با جیحون بایراموف، همتای جمهوری آذربایجانی خود، ضمن ابراز نارضایتی از برخی اظهارات غیر واقع بینانه مطرح شده در روزهای اخیر، رعایت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها و عدم دخالت در امور داخلی آنها را یک اصل مهم و اساسی برشمرد. 🔹وزیر امور خارجه مجاری رسمی و دیپلماتیک را بهترین مسیر برای رفع سوء تفاهمات و اختلاف نظرها دانست و تاکید کرد: مطرح کردن این گونه موضوعات در رسانه‌ها نه تنها کمکی به حل مساله نمی‌کند بلکه زمینه را برای سو استفاده دشمنان فراهم می‌آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قهرمان؛ سلیمانی 🔹رهبر انقلاب: آمریکا قدرت مسلّط جهان بود، ولی امروز نیست. آمریکا در منطقه شکست‌خورده است. شیطان بزرگ با آن‌همه تلاش، با آن‌همه وسوسه و دمدمه نتوانسته است به مقصودِ خود در این منطقه برسد. قهرمان این کار سلیمانی بود.
حسین وفایی ستاره اسنوکر ایران در رقابت های قهرمانی انگلستان برابر مارک سلبی یکی از بهترین ورزشکاران این رشته و رنک دو جهان با نتیجه 6 بر 4 پیروز و راهی دور بعد شد.  این مسابقات پس از قهرمانی جهان دومین مسابقه مهم دنیای اسنوکر می باشد.
🔴 100 عضو گروهک‌های تروریستی دستگیر شدند 🔹مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه:بیش از 100 نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب که اقدام به تیراندازی به سمت مردم می‌کردند دستگیر شدند. 🔹تجزیه طلبان که عمدتا از گروهک‌های منحله تروریستی دموکرات و کومله هستند با تیراندازی به سمت مردم و کشته سازی در ناآرامی‌ها، می‌خواهند مردم و نظام را مقابل یکدیگر قرار دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اسپری به زیر 30 سال نمیفروشیم! 🔹حرکت خیرخواهانه یک فروشنده برای نجات جان نوجوانان از دام رسانه های معاند
🔺مردم هوشیار باشند: دروغ بزرگ ابتکار درباره بنزین پتروشیمی‌ها/ جیغ بنفشی که منجر به واردات یک میلیارد لیتر بنزین پاتیلی شد 🔹بعد از ۳ سال صادرات بنزین ایران حال زمزمه‌هایی درباره تراز منفی و پیشی گرفتن مصرف از تولید به گوش می‌رسد. اما برای روایت افول یک خودکفایی نباید قصه را از وسط کتاب خواند. 🔹واردات گسترده واکسن در دولت سیزدهم و فروکش کردن کرونا باعث شد که فنر مصرف بنزین رها شود و این موضوع در کنار افت تولید بنزین در دولت روحانی (طبق آمار شرکت ملی پخش) از ۱۰۷ به ۹۸ میلیون لیتر در روز، مزید بر علت شد و فعلا ایران را از لیست صادرکنندگان بنزین خارج کرده است. 🔹در این شرایط یکی از گزینه‌های روز میز دولت برای تامین پایدار بنزین کشور، استفاده از ریفرمیت پتروشیمی‌ها است، موضوعی که در دوره تحریم اول نیز آزمایش شد و از واردات بنزین جلوگیری کرد. اما این موضوع جیغ بنفش مافیای واردات بنزین را درآورده است. 🔹اخیرا معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان محیط‌زیست مدعی شده است که تولید بنزین از ریفرمیت پتروشیمی‌ها باعث آلودگی هوا در دولت دهم و سیزدهم نسبت به دولت روحانی بوده است. نکته جالب اینکه شائبه‌های زیادی درباره نقش شوهر ابتکار در واردات بنزین پاتیلی در ابتدای دولت یازدهم مطرح است که با هجمه رسانه‌ای به تولید بنزین باکیفیت پتروشیمی‌ها رقم خورد. 🔹البته خانم ابتکار همه واقعیت را درباره آلودگی هوا نمی‌گوید، اما شاید بهتر است بدانید که دولت یازدهم برای ثبت رکورد هوای پاک، استانداردهای سخت‌گیرانه دولت قبل را تغییر داد و همین موضوع را دستاویز هجمه علیه بنزین پتروشیمی‌ها و واردات بنزین پاتیلی کرد. البته تکمیل پروژه‌های تولید گاز و پروژه‌های بهبود کیفیت فرآورده‌های پالایشگاه‌های اراک و تهران که در دولت دهم انجام شد هم به این موضوع در دولت یازدهم کمک کرد. 🔹اما برای بررسی آلایندگی بنزین پتروشیمی به جای رجوع به استانداردهای متفاوت از هوای پاک و آلوده بهتر است ریفرمیت پتروشیمی را طبق «آنالیزهای دقیق» با ریفرمیت پالایشگاه‌ها مقایسه کنیم. به عنوان مثال ریفرمیت پتروشیمی نوری دارای عدد اوکتان ۹۵، درصد بنزن ۱.۹ و درصد آروماتیک ۵۶ است و این اعداد برای پالایشگاه شازند اراک که بهترین پالایشگاه ایران است معادل عدد اوکتان ۹۸، درصد بنزن ۲.۳، درصد آروماتیک ۶۱ می‌باشد. 🔹طبق استانداردها درصد بنزن ریفرمیت باید کمتر از ۲ درصد باشد که درباره پتروشیمی نوری صدق می‌کند همانطور که شاهرخ خسروانی قائم‌مقام مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دولت یازدهم نیز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود که «مشکلی با بنزن بنزین پتروشیمی نوری نداریم». 🔹همچنین کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس نهم و یازدهم نیز با حضور کارشناسان متعدد از همه دستگاه‌های متولی به موضوع آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها ورود کرده و در پایان آن را دروغی بزرگ به نفع واردات یک میلیارد لیتر بنزین پاتیلی و بی‌کیفیت توسط دلالان بنزین اعلام کرد. 🔹درحالیکه همه اسناد و گزارشات معتبر بر آلوده نبودن بنزین پتروشیمی‌ها تاکید می‌کند اما ارجاع جریان همسو با معصومه ابتکار به یک سایت خبری مجهول به نام نفتون است که نشاندهنده خالی بودن دست آنهاست. البته از جریانی که یوسف رشیدی تئوریسین اصلی آن‌ها در مصاحبه با خبرگزاری فارس نمی‌داند بنزین پتروشیمی از گاز تولید نمی‌شود یا حتی نمیداند میعانات گازی چیست نباید انتظار حرف‌های مستند داشت. آخرین اخبار و تحلیل‌های اقتصاد انرژی را در «خط انرژی» بخوانید. @khate_energy
🔺سفر مخفیانه رئیس سیا به اوکراین برای رایزنی درباره ادامه جنگ 🔹روزنامه واشنگتن‌پست نوشته، ویلیام برنز در سفر به اوکراین برای دیدار با رئیس‌جمهور و مقام‌های اطلاعاتی این کشور، بر تعهد آمریکا برای کمک به کی‌یف برای مقابله با روسیه تأکید کرد.
🔴حمله پهپادی به یک نفتکش در دریای عمان 🔹خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا مدعی شد که به یک نفت کش در نزدیکی سواحل عمان حمله پهپادی صورت گرفته است. 🔹این نفت‌کش متعلق به شرکتی است که صاحب آن یک میلیاردر اسرائیلی بوده و پرچم لیبریا را با خود حمل می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماه نورد ناسا بالاخره رنگ آسمان را دید! 🔹موشک غول‌پیکر سامانه پرتاب فضایی ناسا (SLS) پس از چند تلاش ناموفق بالاخره به‌سمت ماه پرتاب شد تا آغازگر ماموریت آرتمیس ۱ باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 متخصص صنعت موشکی کشور: موشک خیبرشکن مجهز به هوش مصنوعی است 🔹️ در صورت حمله رژیم صهیونیستی به کشور، موشک‌ها 12 دقیقه بعد در اسرائیل فرود خواهند آمد. در عملیات شهید سلیمانی در سیلی اول 13 فروند موشک شلیک شد که در صورت حمله آمریکا به کشور 400 فروند موشک به صورت همزمان آماده برنامه ریزی و شلیک بود.
🔻مراسم تشییع مدافع امنیت شهید رضا الماسی در شاهین‌دژ 🔹تعدادی از اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی بودند شب گذشته به ضرب گلوله نیروی مدافع امنیت را در جاده حصار شهرستان بوکان به شهادت رساندند.
عمامه پرانی...