eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
416 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
آمار مسابقه ژاپن - ایران با نگاهی به آمار مسابقه متوجه می‌شویم تیم ملی ایران برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان عملکرد قابل قبولی داشته و در اکثر فاکتورها دو تیم نزدیک به هم بودند و تنها اشتباهات فردی زیاد باعث شده میزبان با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله پهپادی نیروهای مقاومت به سکوهای گنبد آهنین در منطقه «زاعوره» در جولان اشغالی سوریه
🔻کارمند مستعفی وزارت خارجهٔ آمریکا: گزارش آمریکا دربارهٔ غزه دروغ بود 🔹استیسی گیلبرت: من و خیلی‌های دیگر روی گزارش حقوق بشری در غزه کار می‌کردیم که ناگهان از آن حذف شدیم. وقتی گزارش منتشر شد و در آن پایبندی اسرائیل به حقوق‌بشر را دیدم، شگفت‌زده شدم! ما در گزارش نوشته بودیم که اسرائیل با بمب‌های آمریکایی، حقوق‌بشر را نقض می‌کند. 🔹اما در گزارش منتشر شده، حتی نوشته شده که اسرائیل جلوی کمک‌ها را نمی‌گیرد؛ در حالی که دروغ است. ما در استفاده از کلمهٔ قحطی در گزارش‌ها بسیار حساس هستیم. چراکه شاخص‌های خاصی دارد. در غزه اما قحطی شدید وجود دارد./فارس
🔴دولت آمریکا با امضای قرارداد متعهد شد که 25 جنگنده اف-35 را به زودی به رژیم صهیونیستی تحویل دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظاتی از زیارت علی باقری، سرپرست وزارت خارجه در حرم حضرت زینب (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تحول صنعت فضایی ایران با روی کار آمدن شهید رئیسی 🔹شهید رئیسی در شرایطی مدیریت کشور را بر عهده گرفت که ایران در برخی حوزه‌ها از جمله صنعت فضایی مطلوب، فاصله گرفته بود، اما او آستین همت را بالا زد و تحولی عظیم در این عرصه به وجود آورد
🔻پاسخ حماس به آمریکا: توپ در زمین اسرائیل است نه ما 🔹غازی حمد از مقامات ارشد جنبش حماس: توپ اکنون در زمین اسرائیل است نه در زمین حماس. ما پیشنهاد جدیدی نداریم که درباره آن بله یا نه بگوییم. در داخل کابینه رژیم اشغالگر بر سر پیشنهاد آتش‌بس درگیری و اختلاف وجود دارد. شرایط برای آنها سخت شده است. تغییرات در منطقه به نفع آمریکا و اشغالگران نیست.
💢 انگلیس به لبنان هشدار داد که اسرائیل قصد حمله به آن را دارد - الاخبار 🔸روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد که مقامات لبنانی از طریق کانال های دیپلماتیک هشدارهایی به ویژه از سوی بریتانیا دریافت کرده اند مبنی بر اینکه اسرائیل در شرف آغاز جنگی علیه لبنان است که تخمین زده می شود در اواسط ژوئن برای مدت زمان نامعلومی آغاز شود. 💢 شیخ نعیم قاسم ، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان : اگر رژیم صهیونیستی بخواهد جنگی فراگیر انجام دهد، ما آماده آن هستیم و هرگونه گسترش جنگ از سوی رژیم صهیونیستی به لبنان با ویرانی و آوارگی برای صهیونیست ها همراه خواهد شد. مقاومت آماده نبرد است و اجازه نخواهد داد که رژیم صهیونیستی به هیچ پیروزی دست یابد، تصمیم ما گسترش جنگ نیست، اما اگر به ما تحمیل شود، با آن مبارزه خواهیم کرد. 💢شورای جنگ رژیم صهیونیستی امشب برای جنگ با لبنان تشکیل جلسه خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاخام‌های یهودی در حال سوزاندن پاسپورت‌های اسرائیلی خود! 🔹‌خاخام‌های یهودی که از اسرائیل به نیویورک مهاجرت کرده‌اند، در حمایت از فلسطین و نسل‌کشی بی‌امان رژیم صهیونیستی، پاسپورت اسرائیلی خود را سوزاندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسوایی در آنتن زنده؛ دروغ شبکه صهیونیستی‌ اینترنشنال، توسط مهمان شیطان‌پرست برنامه برملا شد! 🔹️ چندی پیش فرمانده انتظامی دزفول از بازداشت ۳۵ نفر شامل ۳۱ مرد و ۴ زن به دلیل شرکت در "گردهمایی شبکه شیطان‌پرستی" خبر داد.
🔴سلامی: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ ما باشند 🔹فرمانده کل سپاه: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.
💢 وقتی شهید امیرعبداللهیان قاطعانه به آمریکایی‌ها گفت: شما فقط یک رأی دارید! 🔸 زمانی که آمریکایی‌ها در عراق بودند، درگیر ناامنی شده بودند و می‌دانستند بدون مذاکره با ایرانی‌ها نمی‌توانند امنیت را برقرار کنند. 🔸 بنابراین جلسه مشترکی بین ایران، عراق و آمريکا برگزار می‌شود. در این جلسه امیرعبداللهیان نماینده ایران است. 🔸 او می‌گوید با خود گفتم من نماینده جمهوری‌اسلامی ایران هستم و باید این شأن را حفظ کنم. در آن جلسه آمریکایی‌‌ها احساس‌شان بر این بود که مثل یک ارباب آمده‌اند که هر چه بگویند اجرا شود. 🔸 امیرعبداللهیان می‌گفت من مقاومت می‌کردم و می‌گفتم: 🔸«اصلاً اینگونه نیست و هر طرف دیدگاه و نظر خود را دارد، شما فقط یک رأی دارید و هر وقت سه طرف مذاکره به نتیجه‌ای رسیدند شما بر اساس آن عمل می‌کنید.» 🔸 در نهایت آمریکایی‌‌ها در این مذاکرات توفیقی به دست نیاوردند و از عراق خارج شدند. دقت کنید من از این کیفیت اقتدار حرف می‌زنم. 🗞 بخشی از گزارش روزنامه «جوان» درباره وزیر امورخارجه شهید با محوریت کتاب «صبح شام».
⭕️ نگاهی به وضعیت دمایی فلات ایران طی ۵ روز آینده 🔹 برای ۵ روز پیش رو در بسیاری از نقاط استان های نیمه شرقی ، مرکز و همچنین بخش هایی از جنوب کشور شاهد هوایی خنک تر از نرمال خواهیم بود. 🔹 اما در استان های نیمه غربی و نوار شمالی کشور اما شرایط متفاوت بوده و انتظار دماهای بالاتر از نرمال را در این نقاط داریم که منجر به این خواهد شد که اختلاف دمای گرمسیرات و سردسیرات کمتر شود . 🔹اما از ۵ روز دوم یعنی هفته آینده شاهدافزایش دمای هوا خواهیم بود که هوایی کاملاً گرمتر از نرمال را در سرتاسر نقاط کشور رقم خواهد زد.
🔴 سردار قاآنی: جبهه مقاومت صاحب تشخیص و تصمیم مستقل است 🔹فرمانده سپاه قدس: امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند و مرحله به مرحله رشد کرده‌اند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ابتدا شناسایی دقیقی انجام می‌شود، سپس راکت‌ها برای شلیک و اشباع موشک‌ های پدافندی شلیک می‌شوند؛ وقتی سامانه اوت نامبر شد، پهپاد انتحاری، سامانه را منهدم می‌کند 🔹این، ماجرای انهدام سامانه موشکی گنبد آهنین توسط حزب‌ الله لبنان است.
27.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥لحظه اعلام خبر شهادت شهید نورالله نوری 🔹مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا 🔹در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. 🔹شهید والامقام توسط حمله رژیم صهیونیستی به همراه شهید سعید آبیار در سوریه شهید شدند.
🗳سخنگوی شورای نگهبان: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در خصوص بررسی صلاحیت‌ داوطلبان ریاست‌جمهوری گمانه‌زنی نداشته باشند بررسی صلاحیت‌ها به‌تازگی شروع شده و فرآیندی تفصیلی، دقیق و زمان‌بر است.
ملت ایران به رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد ▪️امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: ملّت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی، منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیّتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله‌ی بُروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پُر کند، احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب. 🌺بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره). ۱۴۰۳/۳/۱۴ ___________________ 🌼 در به یکی مثل رای میدهیم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه توبه ، آیه۴٠ 💠 إِلَّا تَنْصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللَّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِينَ كَفَرُوا ثَانِيَ اثْنَيْنِ إِذْ هُمَا فِي الْغَارِ إِذْ يَقُولُ لِصَاحِبِهِ لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا فَأَنْزَلَ اللَّهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ وَأَيَّدَهُ بِجُنُودٍ لَمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ كَلِمَةَ الَّذِينَ كَفَرُوا السُّفْلَى وَكَلِمَةُ اللَّهِ هِيَ الْعُلْيَا وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ﴿۴۰﴾ 💠اگر او [پيامبر] را يارى ندهيد، [بدانيد كه‏] خداوند او را هنگامى كه كافران آواره‏اش ساختند، يارى داد، آنگاه كه يكى از آن دو به هنگامى كه در غار بودند به رفيقش [ابوبكر] گفت نگران مباش كه خدا با ماست، آنگاه خداوند آرامش خويش را بر او نازل كرد و به سپاهيانى كه نميديدشان يارى داد و [سرانجام‏] آرمان كافران را پست گردانيد، و آرمان الهى است كه والاست، و خداوند پيروزمند فرزانه است‏ (۴۰)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از انتخابشان به عنوان رهبری ⭕️ با التماس به درگاه خداوند دعا کردم اگر این مسئولیت، اندکی برای دین و آخرتم زیان دارد، اتفاق نیفتد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنرانی تند "اسموتریچ" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو: ⭕️ نتانیاهو اگر توافق را بپذیرد ما بخشی از آن نخواهیم بود و برای جایگزینی نخست‌وزیر شکست خورده تلاش خواهیم کرد؛ شما می‌خواهید تسلیم سنوار شوید! ⭕️ کسی باید بجای نتانیاهو بیاید که بتواند جنگ را پیش ببرد و حماس را نابود کند و پیروز شود!
33.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در ثبت احوال آمریکا ⭕️ آمار در سال ۱۳۸۳ ۴۵۰ نفر در نام خود را به خمینی تغییر دادند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موجودی حساب بانکی رضاشاه هنگام خروج از ایران چقدر بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مغازه رو بستم آمدم جبهه 😔 📌 من به خیال خودم شق القمر کردم .... تا اینکه...