فقط نمیفهمم چراهنوزم
یه سری آدما نمیفهمن دشمن قرار نیست نجاتتون بده
پاسخ به سوال دوم.mp3
زمان:
حجم:
1.7M
🔹سوال دو:
- آیا امکان آشوب و جنگ داخلی وجود داره؟
🔸در فایل بعدی به این سوال پاسخ میدیم:
- آیا قراره قحطی بشه و باید خرید کلی و بیش از نیاز بکنیم؟
l👇بیا بیناشو l
🆔 @binaasho
پاسخ به سوال سوم.mp3
زمان:
حجم:
1.2M
🔹سوال سه:
- آیا قراره قحطی بشه و باید خرید کلی و بیش از نیاز بکنیم؟
🔸در فایل بعدی به این سوال پاسخ میدیم:
- جایگزین رهبری چه کسی خواهد بود و به چه شکل مشخص میشود؟
l👇بیا بیناشو l
🆔 @binaasho
هیچ بهونه ای برای تو خونه موندن قابل قبول نیست
بسم الله خیابان را تسخیر کنید
تا صد سال هم لازم باشه هر شب بیرون بیایم باید بیاییم
ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم
یا مرگ یا خامنه ای
امشب عاشقان رهبری رو دیدم
همچنین عاشقان وطن رو
بیشتر از قبل مطمئن شدم که
این کشور رو کسی داره اداره میکنه
مردمش رو کسی به خیابون میاره که مثل هیچکس نیست😌