قشنگ گفت
من کنار مردم ایستادم ((و قاعدتاً همنظر با مردم.)) و هردو منتظریم تعهدات و برنامههای رییسجمهور و دوستاش محقق شه. 🙏💗💗💗
۱/ «بچهها. راستش داریم تو وضعیت و زمان عجیبی زندگی میکنیم. محاصرهایم، اما نه فقط دریایی.
محاصرهایم توسطِ اشخاص و خواص.
محاصرهایم توسط تفکراتِ پر از خطا.
محاصرهایم توسطِ منفعتطلب و وطنپرست.
محاصرهایم توسطِ پروپاگاندا و رپورتاژ و پول و پوپولیست.
میدونید، محاصرهایم بین قدرت، و عشق.
از روز اول به یکچیز معتقد بودم، حضور.
و هنوز که صد و اندی روز گذشته، فکر میکنم تنها طنابِ نجاتِ ایران، دست ما مردمه، و چهکاری از ما ساختهست توی این محاصرهٔ سفت و سخت و تلخِ برخی آقایان، جز حضور و فریاد و بودن، «بودن».
بودن رو دستکم نگیرید.»