eitaa logo
اشتباهِ خوب"
355 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
74 ویدیو
7 فایل
" در درونِ هر یک از ما کهکشانی ست به وسعتِ تمامِ آسمان..! و تنها ستاره ی آن یکی ست که رشد به سویَش و مقصد ، آغوشِ اوست.. =))🌌 ناشناس بهم بگو: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1n7myrf&btn=Tell.me.unknown
مشاهده در ایتا
دانلود
رامین عشششق تیم ماا😭
کور شه چشم بدخوات.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. . .
چه پیااامی بود چه پیاااااامییی بود آقا.
شفاااف. از شفااافیت و برق زدن این پیام کوتاه رهبر اصلا متحیرم.
قشنگ گفت من کنار مردم ایستادم ((و قاعدتاً هم‌نظر با مردم.)) و هردو منتظریم تعهدات و برنامه‌های رییس‌جمهور و دوستاش محقق شه. 🙏💗💗💗
. . .
۱/ «بچه‌ها. راستش داریم تو وضعیت و زمان عجیبی زندگی می‌کنیم. محاصره‌ایم، اما نه فقط دریایی. محاصره‌ایم توسطِ اشخاص و خواص. محاصره‌ایم توسط تفکراتِ پر از خطا. محاصره‌ایم توسطِ منفعت‌طلب و وطن‌پرست‌. محاصره‌ایم توسطِ پروپاگاندا و رپورتاژ و پول و پوپولیست. میدونید، محاصره‌ایم بین قدرت، و عشق. از روز اول به یک‌چیز معتقد بودم، حضور. و هنوز که صد و اندی روز گذشته، فکر میکنم تنها طنابِ نجاتِ ایران، دست ما مردمه، و چه‌کاری از ما ساخته‌ست توی این محاصرهٔ سفت و سخت و تلخِ برخی آقایان، جز حضور و فریاد و بودن، «بودن». بودن رو دست‌کم نگیرید‌.»