eitaa logo
دانلود
من میتونم هم صحبت خودم باشم بنابراین هیچوقت تنها نمیشم، من فقط به صورت فیزیکی تنهام ولی تو خلوتِ به شدت شلوغِ خودم‌ زندگی میکنم :))
هدایت شده از چای و ایوون
این گلدون‌ِ‌شمعدونی همراه با کلوچه و چای تقدیم به شما🪴 برای دریافت کافیه لینک دیلی/کانالتون رو بفرستید اینجا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts و بعد من براتون باتوجه به حسی که ازتون می‌گیرم، توی پینترست کاووش می‌کنم و بهتون عکس یه قسمتی از خونهٔ‌روحتون رو می‌دم +یکی از وسایل خونتون + لقبی که باهاش یاد شما میفتم•° از طرف جاسمین|چای و ایوون
463.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو خوب میشی پیشی کوچولو.. به خودت بیا همه چیز درست میشه، هنوز کلی دلیل هست تا زندگی کنی،اینا بخشی از مسیر زندگیه..!
راستش هیچ اعتمادی به جریان زندگی نیست و هیچ تضمینی هم برای دیدن نتیجه تلاش‌هامون وجود نداره. ولی راهی جز ادامه دادن هست؟ "نه"
به چیزهایی فکر کن که تنها راه نجاتت هستن.! مثلا کتاب...
مشکل اینجاست که همزمان هم میخوام تنهایی کارهام و انجام بدم هم دلم میخواد توی تیم باشم و گروهی عمل کنم:)
هدایت شده از چای و ایوون
می‌دانم که اگر قرار بود شیشه ای در دست تو بگذارند تو قلمو را برمی‌داشتی و آن را رنگ می‌کردی؛ در این صحرای بی آب تو همچون قطره‌آب‌ِنیلگون هستی.. می‌دانم این را نیز می‌گذرانی و سختی‌هایت را در میان لبخند هایت گم می‌کنی:)
گوربا کوچولو✨..
قشنگ‌ترین هدیه ،از دختری‌ با قلب‌ زیبا🤍... ممنونم از هدیه‌ قشنگت جاسمین عزیزممم
عه .. (امشب ماه خیلی قنگ بود🤌🏼✨)
گوربا کوچولو✨..
عه #ماه.. (امشب ماه خیلی قنگ بود🤌🏼✨)
بلاخره تونستم ماه رو با عینکم واضح ببینم🥲