من بهم ثابت شده که انرژیهیچوقتدروغ نمیگه،هر موقع چیزیکهحسمیکنی روباور کن! جدیشون بگیر!
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
بدترین حس دنیا اینه که حرفی برای گفتن داشته باشی ولی ندونی ارزش شنیده شدن داره یا نه.
➽ کنسر، جمنای، پایسیز
یه وقتایی همه چی آروم به نظر میرسه
همون جاست که ذهنم میگه "وقتشه استرس بگیریم"
نمیدانم چه میخواهم بگویم؛ غمی در استخوانم میگدازد. اما هنوز صبرِ من، به قامت آرزو بلند است.
_هوشنگ ابتهاج