eitaa logo
دانلود
☎️آریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟ خاموش میشه. ممکنه ساعت‌ها به چیزی فکر کنه که به هیچ‌کس نگفته. از اون آدماییه که جلوی بقیه سریع تصمیم می‌گیره، ولی تنهایی بارها و بارها همون تصمیم رو مرور می‌کنه. گاهی وسط شب یهویی انگیزه می‌گیره کل زندگیش رو تغییر بده و صبح انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. خیلی از جنگ‌هایی که بقیه نمی‌بینن، توی ذهن آریس اتفاق میفته. وقتی ناراحته بیشتر از اینکه گریه کنه یا حرف بزنه، خودش رو مشغول نگه می‌داره تا مجبور نشه به اون احساس فکر کنه.
آریس، اون شبایی که تنها موندیو چیزای ارزشمندی ساختی، خدا کنارت بود.
آریس، بعضی وقت‌ها واقعاً زیادی هستی. 😭
هدایت شده از چای و ایوون
خداوندا.. خداوندا.. خداوندا.. لطفا.. لطفا
گوربا کوچولو✨..
خداوندا.. خداوندا.. خداوندا.. لطفا.. لطفا
خواب اگر نبود ، چقدر آدم ها دق می کردند ! همان هایی ک به عشق دیدار حسین(ع) ، چشم هایشان را می بندند ……🥺
دیگه واقعا نمیدونم بابت چی باید ناراحت باشم، عذاب فقط وقتی یازدهمی/دوازدهمی هستی که پای این نظام و انقلابی.. منتقم خون رهبر شهیدی.. هنوز با غم ازدست‌دادن رهبرمون کنار نیومدیم.. دلتنگ کربلا و روضه امام حسینی(حتی نمیدونی شاید به اربعین و پیاده‌روی نرسی).. نهایی.. کنکور.. فشار اطرافیان.. نمیتونی بی تفاوت باشی نسبت به وقایعی که داره اتفاق میوفته.. و... میدونی چیه خودمم نمیفهمم داره چه اتفاقی میوفته!! خسته شدم ولی باید ادامه بدم، "اقا خودت شاهد باش من فقط به خاطر تو زنده‌ام و سعی میکنم زندگی کنم"