eitaa logo
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسمان گرفته را دوست دارم، چون درک میکنم گرفته بودن و نباریدن را..
ولی من به اندازه اتفاقای بد زندگی بد نبودم
تو سکوت مرا بشنو که صدای غمم نرسد به کسی
هدایت شده از چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
به امید اینکه در این روز، و خصوصا این شب ها یکم نگاه کنن بهمون و دستمونو بگیرن.. آمین واقعا آمین
سلام و درود به شوما؛ کارمون اینجوریه که این پیام رو داخل محفلتون فور میکنید و از طرفِ "زیر درخت پرتقال🍊" : ¹- باتوجه به وایب چنل‌ِتون یک کارکتر گربه ²-لیریک اهنگ و از طرفِ "گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶" : ¹- تک بیت یا شعری از کتاب های شعرش باتوجه به وایب چنل‌ِتون هدیه میگیرید! Tag
دلم میخواد یه جوری از واقعیت ها فرار کنم که انگار از همون اول هیچکدوم وجود نداشت..