eitaa logo
دانلود
هدایت شده از خاک ِباران خورده
+نقش حضرت ابوالفضل تو سختی ها*
هدایت شده از خاک ِباران خورده
زیر علمت امن ترین جای جهان است !!
آی اهل عالم بدونید عمویی دارم نمی دونید که چقدر مهربونه قامتش تا کهکشونه نگاهش رنگین کمونه توی چشمای قشنگش هزار هزار آسمونه وقتی شبا خواب ندارم روی شونش سر می زارم در گوشم آروم آروم شعر محبت می خونه وای که چقدر عمو جونم مهربونه شونه هاش بالاتر از هرچی بلندی رو زمین عمو جونم میگه ای فرشته ی روی زمین راه نرو خسته می شی روی شونه هام بشین روی دوش عمو جونت همه عالم رو ببین از تو چشمام می خونه که چقدر دوسش دارم از تو چشماش می خونم که چقدر دوسم داره فکر می کنم عمو جونم اگرکه با ما نباشه خدا اون روز رو نیاره اگه من تب بکنم،تاب نداره اگه خار تو پام بره،خواب نداره هرچی ازش می ترسیدم خدایا اومد به سرم عمو جون رفت آب بیاره خبرش اومد به حرم عمو جونم تا تو بودی سرو سامونی داشتیم تا تو رفتی دل پر خونی داشتیم عمو جونم تا تو بودی، چاره داشتیم کی لباس، پاره داشتیم تو که رفتی ،ما همه بیچاره شدیم از پی زینب همه آواره شدیم بی گوش و گوشواره شدیم عمو جونم دیگه دل سامون نداره عمو جون پای زینب جون نداره
مثلا الان تو بین‌الحرمین بودیم :)
هدایت شده از چای و ایوون
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من روضه گودال تو راشنیدم و زنده ام هنوز...😞🥺
مکن ای صبح طلوع:)😢
هدایت شده از چای و ایوون
خواستهٔ‌تو چیست؟
هدایت شده از خاک ِباران خورده
-اللهم عجل لولیک الفرج به حق قلب شکسته ی حضرت زینب«سلام الله علیها»=)))
زندگی تلخ است، از وقتی که رفتی که تلخ‌ بغض جانکاه است، هنگام تماشایت بیشتر..
هدایت شده از چای و ایوون
همیشه دلم می‌خواست یه شب شام غریبان کربلا باشم..