فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◼️برای نخستین بار در دنیا، اجرای دقیق و مو به موی تمام وقایع جنگی روز عاشورا در کشور عراق که هر مسلمانی آرزوی دیدنش را دارد!
◼️این صحنه آرایی باشکوه و خارق العاده روز عاشورا که منطبق بر مقاتل معتبر موجود می باشد، توسط هزاران نفر از هنرمندان زن و مرد عرب، طی شش ماه تمرین مداوم و سخت، در خاک کربلا به تصویر کشیده شده است! حتما تماشا کنید و برای تمام عاشقان حضرت ارسال کنید!
#محرم
#تاسوعا
#امام_حسین
42.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 ملاقات با امام حسین (ع) در بیهوشی
🔻 صحبتهای احساسی جوانی که موقع بیهوشی عمل جراحی امام حسین (ع) را ملاقات کرد ...
حسینیه معلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 روضه ترکی مهدی رسولی
🔻 مهدی رسولی برای شنیدن روضه های سوزناک ترکی خیلی منتظرمون نذاشت ...
حسینیه معلی
دعوای خیلی از مردم را همین آدم صاف کرده بود، خطبه عقد خیلی از مردم کوفه را خودش خوانده بود، التماس دعای خیلی از مردم را با تواضع پاسخ داده بود، برای گرفتاریهای مردم استخاره گرفته بود، خیلی وقتها برایشان در مسجد سخنرانی کرده بود و احکام و عقائد به مردم یاد داده بود.
ابن زیاد در چند جا، حرف و ادعایش را با مهر و امضا و تایید قاضی شریح ثابت کرده بود. قاضی شریح آیتاللهی بود که در بازی رسانهای ابنزیاد هم خودش را باخته بود، هم دینش را باخته بود و تبدیل شده بود به کسی که حرفهای ابن زیاد را توییت میکرد و نظرات او را از زبان خودش پخش میکرد.
ترکیب عملیات برچسبزنی با دشمنهراسی در کنار بازی گرفتن از سلبریتیها ابن زیاد بازنده را تبدیل کرد به برنده سرزمین کوفه. همین ترکیب بچه حزباللهیهای کوفه را به جنگ با امام زمانشان فرستاد و مسلم بن عقیل را در شهر تنها کرد.
ابن زیاد در سال ۶۰ هجری رسانه را میشناخت و عملیات رسانهای را بلد بود. میدانست جان و ذهن آدمها را با شمشیر نمیشود فتح کرد ولی با رسانه خیلی رود آدمها دل و جان میبازند.
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»
زرند آنلاین:
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
ابن زیاد در هفتههای آخر سال ۶۰ هجری به کوفه میرسد. به شهری که بیشتر از یک ماه است رسما به دست بسیجیها و حزباللهیها افتاده. شهری که تویش تقریبا همه مردم پای منبر «مسلم بن عقیل» جمع میشوند، شعارشان «ما همه سرباز توییم یا حسین، گوش به فرمان توییم یا حسین» است. وقتی مسلم را میبینند شاید شعار میدهند: «ما اهل کوفه نیستیم! مسلم تنها بنماند.»
در شهر کوفه چیزی حدود ۱۸ هزار نفر با مسلم بیعت کردهاند، حاکم شهر فرار کرده، حکومت دست مسلم است، آقای شهر مسلم است، نماینده امام زمان در شهر مسلم است، امید مردم شهر به نامهای است که مسلم میخواهد برای اباعبدالله بنویسد.
ابن زیاد در لحظه ورودش به شهر، بازنده است. اگر شمشیر بردارد و سربازان اندک دارالخلافه را به جنگ با مسلم ببرد، به نیمروز، کار خودش و نیروهایش تمام است.
ابن زیاد چون اهل سیاست است، میداند به جای جنگ با شمشیر باید سراغ جنگ با رسانه برود. برنامهریزی رسانهای ابنزیاد طوری دقیق و قدرتمند است که بیشتر حزباللهیهای دور مسلم در کوفه را تبدیل میکند به دشمنان امام در کربلا.
برنامه رسانهای ابنزیاد چند بخش دارد.
«ادامه دارد ...»
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
(ادامه ...)
اول، برچسبزنی. ابنزیاد بلد است از کلیدواژهها استفاده کند، برای همین در کمپین مبارزاتیاش کلیدواژه «خارجی» (یعنی از دین خارج شده) را برای امام استفاده میکند. میرود روی منبر و در قالب سخنرانیهای مناسبتی یا خطبههای نماز جمعه یا برنامههای عمومی شهر، میگوید: مردم حواستان را جمع کنید، حسین بن علی، از دین پیغمبر «خارج» شده. حسین بن علی یک آقازاده بیدین است. میگوید: فریب نام و عنوانش را نخورید، مثل پسر نوح که با بدان بنشست و عاقبت گمراه شد، حسین بن علی هم از دین، گمراه شده. بعد جارچیها را میفرستاد تا به عنوان خبرگزاریهای زنده، توی همه کوچهها خبر گمراهی اباعبدالله را پخش کنند. بعدش شایعهسازها را فعال میکند تا حرفهای درگوشی علیه امام در همه مهمانیهای خانوادگی و جمعهای مذهبی و گعدههای دوستانه پخش کنند.
چند روز بعد، همه سبزیفروشهای کوفه خبر موثق داشتند که حسین بن علی بیدین شده. همه بارکشهای دور میدان شهر میگفتند که خودشان دیدهاند اباعبدالله کفر گفته. خالهخانباجیها سرکتاب باز کرده بودند و خبر کفر یکی از فرزندان پیامبر را به چشم خودشان دیده بودند، راننده تاکسیهای کوفه تحلیلهای دقیقی داشتند که علت خروج حسین بن علی از دین جدش به خاطر قدرتطلبیهای بنیهاشمی است و ریشسفیدها و معتمدین شهر افسوس میخوردند که چه حیف شد، حسین میتوانست عاقبت به خیر بشود ولی به خاطر دنیا، آخرت خودش را خراب کرد.
دوم، دشمنهراسی. ابن زیاد در بستر همان ابزارهای رسانهای مردم را از لشکر پر تعداد و مجهز یزید ترساند. گفت: سایه جنگ بر سر کوفه و مردمش افتاده. گفت: تانکهای یزید تا نزدیکیهای دیوارهای کوفه رسیدهاند. گفت: بمبافکنهای یزید اگر به آسمان کوفه برسند، دوست و دشمن را با خاک یکسان میکنند. گفت: کشورهای همسایه را ببنید، پای لشکر یزید هر جا باز شده، همه چیز را ویران کرده، گفت ناوهای هواپیمابر یزید تا نزدیکی دجله و فرات آمدهاند.
توی کوفه، همه خبر لشکر یزید را شنیده بودند، نه یک بار و دو بار، توی همه خبرگزاریهای کوفه حرف سربازهای مسلح یزید بود، پیامهایی که اهل کوفه برای هم فوروارد میکردند درباره روشهای در امان ماندن از جنگ با یزید بود. بعضی روزنامههای کوفی درباره ذخیره مواد غذایی برای روزهای قحطی و جنگ مطلب منتشر میکردند و توی بازار قیمتها تحت تاثیر فاصله لشکر یزید تا دیوارهای شهر بالا و پایین میشد.
لشکر یزید البته هیچ وقت از شام سمت کوفه حرکت نکرد، اصلا هیج وقت برای چنین جنگی آمادهباش هم نداشت اما مردم کوفه طوری سایه جنگ را بالای سرشان میدیدند که شبها بارها از ترس از خواب میپریدند و روزها توی ذهنشان بارها نقشه فرار را در روز جنگ مرور کرده بودند.
مردم کوفه به واسطه بازی رسانهای ابن زیاد، از دشمنی که نبود شکست خوردند. از دشمنی که حتی از خانه خودش به سمت کوفه راه هم نیفتاده بود شکست خوردند.
سوم، سلبریتی مذهبی. نقطه کانونی عملیات رسانهای ابن زیاد، استفاده از سلبریتی مذهبی در کوفه بود. ابن زیاد هم در ماجرای برچسبزنی به امام و هم در ماجرای فرار از دست یاران هانی، پشت اعتبار بزرگترین سلبریتی مذهبی شهر پنهان شد. آقای قاضی شریح، مرد مورد اعتماد و یکی از نامدارترین چهرههای مذهبی شهر بود.
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
(ادامه ...)
اول، برچسبزنی. ابنزیاد بلد است از کلیدواژهها استفاده کند، برای همین در کمپین مبارزاتیاش کلیدواژه «خارجی» (یعنی از دین خارج شده) را برای امام استفاده میکند. میرود روی منبر و در قالب سخنرانیهای مناسبتی یا خطبههای نماز جمعه یا برنامههای عمومی شهر، میگوید: مردم حواستان را جمع کنید، حسین بن علی، از دین پیغمبر «خارج» شده. حسین بن علی یک آقازاده بیدین است. میگوید: فریب نام و عنوانش را نخورید، مثل پسر نوح که با بدان بنشست و عاقبت گمراه شد، حسین بن علی هم از دین، گمراه شده. بعد جارچیها را میفرستاد تا به عنوان خبرگزاریهای زنده، توی همه کوچهها خبر گمراهی اباعبدالله را پخش کنند. بعدش شایعهسازها را فعال میکند تا حرفهای درگوشی علیه امام در همه مهمانیهای خانوادگی و جمعهای مذهبی و گعدههای دوستانه پخش کنند.
چند روز بعد، همه سبزیفروشهای کوفه خبر موثق داشتند که حسین بن علی بیدین شده. همه بارکشهای دور میدان شهر میگفتند که خودشان دیدهاند اباعبدالله کفر گفته. خالهخانباجیها سرکتاب باز کرده بودند و خبر کفر یکی از فرزندان پیامبر را به چشم خودشان دیده بودند، راننده تاکسیهای کوفه تحلیلهای دقیقی داشتند که علت خروج حسین بن علی از دین جدش به خاطر قدرتطلبیهای بنیهاشمی است و ریشسفیدها و معتمدین شهر افسوس میخوردند که چه حیف شد، حسین میتوانست عاقبت به خیر بشود ولی به خاطر دنیا، آخرت خودش را خراب کرد.
دوم، دشمنهراسی. ابن زیاد در بستر همان ابزارهای رسانهای مردم را از لشکر پر تعداد و مجهز یزید ترساند. گفت: سایه جنگ بر سر کوفه و مردمش افتاده. گفت: تانکهای یزید تا نزدیکیهای دیوارهای کوفه رسیدهاند. گفت: بمبافکنهای یزید اگر به آسمان کوفه برسند، دوست و دشمن را با خاک یکسان میکنند. گفت: کشورهای همسایه را ببنید، پای لشکر یزید هر جا باز شده، همه چیز را ویران کرده، گفت ناوهای هواپیمابر یزید تا نزدیکی دجله و فرات آمدهاند.
توی کوفه، همه خبر لشکر یزید را شنیده بودند، نه یک بار و دو بار، توی همه خبرگزاریهای کوفه حرف سربازهای مسلح یزید بود، پیامهایی که اهل کوفه برای هم فوروارد میکردند درباره روشهای در امان ماندن از جنگ با یزید بود. بعضی روزنامههای کوفی درباره ذخیره مواد غذایی برای روزهای قحطی و جنگ مطلب منتشر میکردند و توی بازار قیمتها تحت تاثیر فاصله لشکر یزید تا دیوارهای شهر بالا و پایین میشد.
لشکر یزید البته هیچ وقت از شام سمت کوفه حرکت نکرد، اصلا هیج وقت برای چنین جنگی آمادهباش هم نداشت اما مردم کوفه طوری سایه جنگ را بالای سرشان میدیدند که شبها بارها از ترس از خواب میپریدند و روزها توی ذهنشان بارها نقشه فرار را در روز جنگ مرور کرده بودند.
مردم کوفه به واسطه بازی رسانهای ابن زیاد، از دشمنی که نبود شکست خوردند. از دشمنی که حتی از خانه خودش به سمت کوفه راه هم نیفتاده بود شکست خوردند.
سوم، سلبریتی مذهبی. نقطه کانونی عملیات رسانهای ابن زیاد، استفاده از سلبریتی مذهبی در کوفه بود. ابن زیاد هم در ماجرای برچسبزنی به امام و هم در ماجرای فرار از دست یاران هانی، پشت اعتبار بزرگترین سلبریتی مذهبی شهر پنهان شد. آقای قاضی شریح، مرد مورد اعتماد و یکی از نامدارترین چهرههای مذهبی شهر بود. دعوای خیلی از مردم را همین آدم صاف کرده بود، خطبه عقد خیلی از مردم کوفه را خودش خوانده بود، التماس دعای خیلی از مردم را با تواضع پاسخ داده بود، برای گرفتاریهای مردم استخاره گرفته بود، خیلی وقتها برایشان در مسجد سخنرانی کرده بود و احکام و عقائد به مردم یاد داده بود.
ابن زیاد در چند جا، حرف و ادعایش را با مهر و امضا و تایید قاضی شریح ثابت کرده بود. قاضی شریح آیتاللهی بود که در بازی رسانهای ابنزیاد هم خودش را باخته بود، هم دینش را باخته بود و تبدیل شده بود به کسی که حرفهای ابن زیاد را توییت میکرد و نظرات او را از زبان خودش پخش میکرد.
ترکیب عملیات برچسبزنی با دشمنهراسی در کنار بازی گرفتن از سلبریتیها ابن زیاد بازنده را تبدیل کرد به برنده سرزمین کوفه. همین ترکیب بچه حزباللهیهای کوفه را به جنگ با امام زمانشان فرستاد و مسلم بن عقیل را در شهر تنها کرد.
ابن زیاد در سال ۶۰ هجری رسانه را میشناخت و عملیات رسانهای را بلد بود. میدانست جان و ذهن آدمها را با شمشیر نمیشود فتح کرد ولی با رسانه خیلی رود آدمها دل و جان میبازند.
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»
هدایت شده از فعالیت های قرآنی استاد حاج مهدی ساعد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا برکت از زندگیهامون رفته؟؟
هدایت شده از فعالیت های قرآنی استاد حاج مهدی ساعد
💎 امامـ حسين عليه السلامـ
صاحِبُ الحاجةِ لَم يُكرِمْ وَجهَهُ عن سُؤالِكَ فَأكرِمْ وَجهَكَ عن رَدِّهِ.
نيازمند با درخواست كردن حرمت خود را نگه نداشته است، پس تو با نوميد نكردن او آبرو و حرمت خود را نگه دار.
آغاز خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونیهای روستایی شهرستان خدابنده.
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده .اسماعیل کرمی زرندی رئیس اداره تعاون روستایی در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم اظهار داشتند درسال جاری تعداد ۱۲ مرکز برای تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط شرکتهای تعاونی روستایی به مباشرت از اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان فعال میباشند که از چند روز اخیر عملیات خرید تضمینی گندم را شروع نموده و تا پایان فصل برداشت در خدمت کشاورزان هستند. (مراکز خریدبخش افشار:
باشقشلاق.گوگرچینک.گرماب.مراکزخرید بخش بزینه رود:سیلوی غلات کندو.مرکز خرید تعاونی روستایی کهلا،محمد خلج.مراکز خریدبخش مرکزی: تعاونی تولید روستایی نورآباد.توپقره .دوتپه.نظرقلی. کرسف.وپرچین.بخش سجاسرود:تعاونی تولید روستایی مزید آباد).قیمت پایه خرید تضمینی گندم با احتساب ۲ درصد افت مفیدویک درصد افت غیر مفید وباافزایش ۲۳درصدی نسبت به قیمت خرید سال گذشته مبلغ ۱۷۵ هزارریال برای هر کیلو تعیین شده است.در سال زراعی ۱۴۰۳ در سطح ۱۵۰هزار هکتاراراضی دیم و۵۶۰۰هکتار اراضی آبی گندم کشت شده که پیش بینی میشود میزان تولید شهرستان ۲۱۳هزار تن باشد.که دراین راستا تعداد۲۴۰۰۰نفر بهر برداری بخش کشاورزی در حوزه کشاورزی مشغول فعالیت هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠✨خبر دارم که مهمان منی
🌼✨ امروز پدر جان
💠✨ببین ویرانه را با زخم تن کردم چراغان
🌼✨تو بنشین روبرویم،
💠✨مپرس از رنگ و رویم
🌼✨به روی من نیاور،
💠✨اگر آشفته مویم تو حق داری آه،
🌼✨که نشناسیام،
💠✨منم من دختر تو
🌼✨تو هم حق بده، که نشناسمت،
💠✨چه آمد بر سر تو...
💠✨سوم محرم،
🌼✨شهادت حضرت رقیه سلام الله،
💠✨دُردانه ے امام حسین علیه السلام
🌼✨تــســلــــیــــت بـــــاد
⬛️♻️⬛️♻️⬛️♻️⬛️♻️⬛️♻️⬛️♻️⬛️
تنشها در عراق بالا گرفت
▪️بهگزارش منابع آگاه عراقی، درپی توقف کاروان بنیهاشم در نزدیکی کربلا، عبیداللهبنزیاد نامهای به حُرّ نوشته و در آن دستور داده حسینبنعلی و خاندانش را در بیابانی بیآبوعلف مستقر کند.
▪️حر بلافاصله این دستور را به اطلاع حسینبنعلی رسانده است. گفته میشود یکی از یاران حسین به نام زهیربنقین پیشنهاد کرده با سپاه حر بجنگند تا بتوانند از آنجا خارج شوند؛ اما امامشان گفته که او آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود.
▪️سپاه حر کاروان بنیهاشم را به مسیری دور از کوفه هدایت کرد تا اینکه به کربلا رسیدند. حسینبنعلی وقتی از نام آنجا باخبر شده دستور داده کاروان در همانجا مستقر شود. شاهدان عینی میگویند او تمام زمینهای آن منطقه را نیز از صاحبانش خریداری کرد.
▪️پس از این ماجرا عبیدالله در نامهای مستقیم به خود حسینبنعلی اعلان جنگ کرده و گفته اگر با یزید بیعت نکند او را خواهد کشت. تحلیلگران میگویند این تحرکات احتمالا به جنگی بزرگ منجر خواهد شد.
▪️ساعاتی پس از این خبر و درپی افزایش تنشها، عمربنسعد که با حکم امارت ری راهی این منطقه بوده، با دستور عبیدالله مجبور شده برگردد تا مقابل حسین صفآرایی کند. برخی منابع گفتهاند پسر سعد ۴ هزار نظامی بههمراه خود دارد
گزینههای جنگ روی میز آمد
▪️گزارشهای تازه از عراق حاکی از آن است که پس از ورود لشکر عمربنسعد به کربلا، نامهای بین او حسینبنعلی ردوبدل شد. حسین در این نامه و در پاسخ به پسر سعد گفته من با درخواست مردم کوفه آمدهام و اگر نظرشان عوض شده، برمیگردم. گفته میشود پس از انتقال این پیام به عبیدالله، او به عمربنسعد گفته تنها درصورت بیعت با یزید میگذارد حسین برگردد.
▪️از آنجا که حسینبنعلی حاضر به بیعت نیست، خودِ عبیدالله هم لشکری فراهم کرده و راهی کربلا شده. او همچنین خروجیهای شهر را قرق کرده تا کسی به یاری حسین نرود. او طی فراخوانهایی هزاران نظامی خود را از مناطق مختلف به جنگ فراخوانده است.
▪️در این بین حسینبنعلی طی نامهای محرمانه، از حبیب بن مظاهر، دوست دوران کودکی خود، دعوت کرد تا به او ملحق شود. گفته میشود حبیب پس از دریافت نامه بهدلیل جو امنیتی کوفه، بههمراه مسلمبنعوسجه، مخفیانه و در پوشش لباس سپاهیان یزید به سمت کربلا روانه شد.
▪️منابع حاضر در کربلا نوشتهاند حبیب پس از ملحقشدن به سپاه بنیهاشم، به سمت قبیلۀ بنیاسد رفته تا مردم را به یاری حسینبنعلی بیاورد. مردم این قبیله به همراه حبیب در راه کربلا بودند که با سپاه عمربنسعد مواجه شده و مجبور به بازگشت میشوند و حبیب تنهایی به لشکر حسین برمیگردد.
▪️کارشناسان میگویند اوضاع در عراق هرلحظه بحرانیتر میشود و یزید با هدف افزایش هژمونی خود در منطقه، بنا دارد از گزینههای جنگی استفاده کند.