هدایت شده از فعالیت های قرآنی استاد حاج مهدی ساعد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش برای برهم زدن سخنرانی یک کودک آگاه در برنامه تریبون آزاد
#جلیلی | #نه_به_دولت_سوم_روحانی
💠 برترین انتخاب
نبینین باختین😄😄😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر نگران نتایج انتخاباتید ،
از شهید آوینی عزیز بشنوید
بنام خدا
هوالسمیع
■ با وجود فحاشی ها و توهین و ترغیب مردم به عدم مشارکت از سوی معاندین و منافقین و بدخواهان، به لطف خدا اکثریت ملت پایبندی و هوشیاری و بصیرت خود را با شرکت حد اکثری در انتخابات ثابت نمودند حال نوبه حاکمیت و رئیس جمهور منتخب در مرتفع نمودن مشکلات مردم است.
فحاشی و هتک حیثیت و رفتار زشت و زننده و خارج از نزاکت و اخلاق منافقین با هموطنان شرکت کنندگان در انتخابات خارج از کشور ، انچه سالها پشت سر شعار دموکراسی و ازادی پنهان شده بودند، چهره خبیث و پلید این مدعیان ازادی را اشکار کرد.
اینها سالها مدعی ازادی بیان و حقوق بشر بودند حال انکه با فحاشی های رکیک که حیا اجازه حتی شنیدن ان را نیز نمیدهد هویت واقعی خود را بر بر مردم و جهانیان ثابت کردند
گویی شعبان بی مخ و پری بلنده و اوباش، همان چماقدارن شاه مخلوع که در کودتای ۱۳۳۲ با قمه و چماق برعلیه دکتر مصدق به خیابانها امدند و با فحاشی و تهدید مردم، تسلط مجددشاه خائنرا برکشورمان به پشتوانه دلارهای امریکایی فراهم کردند، دوباره ظهور و تکرار شده است.
اری این اوباش نشان دادند وقتی به اخر خط برسند ، همه ارزشهای انسانی و اخلاقی را زیرپا خواهند گذاشت همانگونه که با تجاوز و عملیات نظامی بر علیه ملت ایران دست در دست صدام بعثی بی شرمانه به انجام رساندند ،کسانی که جز فحاشی و تهدید و بداخلاقی راه دیگری ندارند تا عقده خود را از شکست های پی در پی ، اعماز اطلاعاتی و سیاسی ومیدانی در البانی و فرانسه و...، خالی کنند این بی شرفی ها و توهین به هموطنان ، یک حرکت جدید هماهنگ شده از سوی منافقین در عین حال وقیحانه و مذموم برای ایحاد حالت بازدارندگی و رعب و وحشت در ایحاد مانع برای بالا رفتن درصد مشارکت تلقی و ذات خبیث خود را مجدد بر همه مردم ایران و جهان ثابت کردند.
با این همه خیلی از هموطنان خارج از کشور با وجود ، پری بلنده و شعبان بی مخ های عصر کنونی با حضور در پای صندوق های رای در اقصی نقاط جهان بصیرت و وفاداری خود را به انقلاب و ایران اسلامی ثابت کرده و با شرکت درانتخابات خواب های اشفته و امیال باطل دشمنان و منافقین را نقش بر اب کردند.
مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در انتخابات علیرغم مشکلات معیشتی ناشی از تحریم های خارج از منشور سازمان ملل، و اینکه مومن و یک انقلابی افعال خود را مبتنی بر انجام به تکلیف صرف نظر از هر نتیجه ای با بصیرت و هوشیاری و وفاداری به انجام میرساند و تفاوت جبهه انقلاب با دیگر افکار حاکم پایبندی و احترام به قانون اساسی و نتیجه انتخابات خواهد بود که به لطف خدا این اراده الهی مردم یعنی شرکت حداکثری یک پیروزی برای نظام ، محقق شد ، بهواقع آراء ریخته شده در صندوق های ۱۵ تیر۱۴۰۳ علیرغم مشکلات فراوان ایجاد شده به ویژه اقتصادی توسط دشمنان خارجیو داخلی ؛ رای مجدد و گفتن بله به جمهوری اسلامی بود.
《پاینده باد جمهوری اسلامی》
درود بر شرف همه شما عزیزان که به هر طریق ممکن تلاش خود را در بالا بردن مشارکت به کار گرفتید و در میثاقی مجدد با امام و شهدا وفاداری خود را چون دفاع مقدس ثابت کردید تردید نباید کرد این حرکت ها خود جهاد در راه خدا و تثبیت مجدد نظام پربرکت انقلاب اسلامی تحت لوای رهبری خردمندانه رهبر عظیم الشان و ادامه دهنده راه پرفیض شهدایی به ویژه شهید خدمت ایت الله رئیسی بود.
نگاه و لطف ویژه حضرت اباصالح المهدی عج نصیب همه شما باشد. امین
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شهروند ایرانی خارج از کشور هنگام مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری
/تجمیعی ششم و آخر
پزشکیان ۱۶ میلیون
جلیلی ۱۳ میلیون و ۸۰۰
پزشکیان رییس جمهور ایران شد.
هدایت شده از فعالیت های قرآنی استاد حاج مهدی ساعد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: باید همۀ توانمان را به کار بگیریم و منتخب ملت را کمک کنیم تا با قدرت پیش برود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤🖤🖤
🖤محرم رسید يادمان باشد؛
🖤اول نماز حسين،
🖤بعد عزای حسين!
🖤 اول شعور حسينی،
🖤بعد شور حسينی!
🖤محرم زمان باليدن است،
🖤نه فقط ناليدن،
🖤بساطش آموزه است نه موزه!
🖤تمرين خوب نگريستن است،
🖤 نه فقط خوب گريستن!
🏴فرا رسيدن ماه محرم برهمه
عزاداران حسینی تسليت باد 🏴
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
هدایت شده از زرند م ح
نقل است که روزی «معاویه» برای نماز در مسجد آماده میشد. به خیل عظیم جمعیتی که آماده اقتدا به او بودند نگاهی از سر غرور انداخت.
«عمروعاص» که در نزدیکی او ایستاده بود، در گوشش نجوا کرد که: بیدلیل مغرور نشو! اینها اگر عقل داشتند به جماعت تو نمیآمدند و «علی» را انتخاب میکردند.
«معاویه» برافروخت. «عمروعاص» قول داد که حماقت نمازگزاران را ثابت میکند.
پس از نماز، بر منبر رفت و در پایان سخنرانی گفت: از رسول خدا شنیدم که هر کس نوک زبان خود را به نوک بینیاش برساند، خدا بهشت را بر او واجب مینماید و بلافاصله مشاهدهکرد که همه تلاش میکنند نوک زبانِشان را به نوک بینیِشان برسانند تا ببینند بهشتیاند یا جهنمی؟
«عمروعاص» خواست در کنار منبر حماقت جمعیت را به «معاویه» نشان دهد، دید معاویه عبایش را بر سر کشیده و دارد خود را آزمایش میکند و سعی میکند کسی متوجه تلاش ناموفقش برای رساندن نوک زبان به نوک بینی نشود.
از منبر پایین آمد در گوش «معاویه» نجوا کرد: این جماعت خلیفه احمقی چون تو میخواهند. «علی» برای این جماعت حیف است.
تاریخ در حال تکرار است
امتحان انسان همیشه در طول تاریخ بوده و خواهد بود .
از به آتش انداختن ابراهیم و......تا به شهادت حسین
ولایت ولایت ولایت همیشه مرز شناخت انسانیت بوده وهست .
تا سلمان فارسی ها و مالک اشتر ها شناخته شوند و عمر وعاص ها وعمر سعد ها در تاریخ به جا بمانند.
یا حق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازگشت حاج موسي نصیری
از مکه مکرمه
زیارت قبول
💐💐💐💐💐
زرند نیوز
بازگشت حاج موسي نصیری از مکه مکرمه زیارت قبول 💐💐💐💐💐
سلام
حجکم مقبول سعیکم مشکور، ان شاءالله قسمت همه آرزو مندان حج
زرند نیوز
بازگشت حاج موسي نصیری از مکه مکرمه زیارت قبول 💐💐💐💐💐
باعرض سلام بازگشت افتخارآمیزآقای حاج موسی نصیری ازحج تمتع گرامی باد.💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◼️برای نخستین بار در دنیا، اجرای دقیق و مو به موی تمام وقایع جنگی روز عاشورا در کشور عراق که هر مسلمانی آرزوی دیدنش را دارد!
◼️این صحنه آرایی باشکوه و خارق العاده روز عاشورا که منطبق بر مقاتل معتبر موجود می باشد، توسط هزاران نفر از هنرمندان زن و مرد عرب، طی شش ماه تمرین مداوم و سخت، در خاک کربلا به تصویر کشیده شده است! حتما تماشا کنید و برای تمام عاشقان حضرت ارسال کنید!
#محرم
#تاسوعا
#امام_حسین
42.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 ملاقات با امام حسین (ع) در بیهوشی
🔻 صحبتهای احساسی جوانی که موقع بیهوشی عمل جراحی امام حسین (ع) را ملاقات کرد ...
حسینیه معلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 روضه ترکی مهدی رسولی
🔻 مهدی رسولی برای شنیدن روضه های سوزناک ترکی خیلی منتظرمون نذاشت ...
حسینیه معلی
دعوای خیلی از مردم را همین آدم صاف کرده بود، خطبه عقد خیلی از مردم کوفه را خودش خوانده بود، التماس دعای خیلی از مردم را با تواضع پاسخ داده بود، برای گرفتاریهای مردم استخاره گرفته بود، خیلی وقتها برایشان در مسجد سخنرانی کرده بود و احکام و عقائد به مردم یاد داده بود.
ابن زیاد در چند جا، حرف و ادعایش را با مهر و امضا و تایید قاضی شریح ثابت کرده بود. قاضی شریح آیتاللهی بود که در بازی رسانهای ابنزیاد هم خودش را باخته بود، هم دینش را باخته بود و تبدیل شده بود به کسی که حرفهای ابن زیاد را توییت میکرد و نظرات او را از زبان خودش پخش میکرد.
ترکیب عملیات برچسبزنی با دشمنهراسی در کنار بازی گرفتن از سلبریتیها ابن زیاد بازنده را تبدیل کرد به برنده سرزمین کوفه. همین ترکیب بچه حزباللهیهای کوفه را به جنگ با امام زمانشان فرستاد و مسلم بن عقیل را در شهر تنها کرد.
ابن زیاد در سال ۶۰ هجری رسانه را میشناخت و عملیات رسانهای را بلد بود. میدانست جان و ذهن آدمها را با شمشیر نمیشود فتح کرد ولی با رسانه خیلی رود آدمها دل و جان میبازند.
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»
زرند آنلاین:
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
ابن زیاد در هفتههای آخر سال ۶۰ هجری به کوفه میرسد. به شهری که بیشتر از یک ماه است رسما به دست بسیجیها و حزباللهیها افتاده. شهری که تویش تقریبا همه مردم پای منبر «مسلم بن عقیل» جمع میشوند، شعارشان «ما همه سرباز توییم یا حسین، گوش به فرمان توییم یا حسین» است. وقتی مسلم را میبینند شاید شعار میدهند: «ما اهل کوفه نیستیم! مسلم تنها بنماند.»
در شهر کوفه چیزی حدود ۱۸ هزار نفر با مسلم بیعت کردهاند، حاکم شهر فرار کرده، حکومت دست مسلم است، آقای شهر مسلم است، نماینده امام زمان در شهر مسلم است، امید مردم شهر به نامهای است که مسلم میخواهد برای اباعبدالله بنویسد.
ابن زیاد در لحظه ورودش به شهر، بازنده است. اگر شمشیر بردارد و سربازان اندک دارالخلافه را به جنگ با مسلم ببرد، به نیمروز، کار خودش و نیروهایش تمام است.
ابن زیاد چون اهل سیاست است، میداند به جای جنگ با شمشیر باید سراغ جنگ با رسانه برود. برنامهریزی رسانهای ابنزیاد طوری دقیق و قدرتمند است که بیشتر حزباللهیهای دور مسلم در کوفه را تبدیل میکند به دشمنان امام در کربلا.
برنامه رسانهای ابنزیاد چند بخش دارد.
«ادامه دارد ...»
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
(ادامه ...)
اول، برچسبزنی. ابنزیاد بلد است از کلیدواژهها استفاده کند، برای همین در کمپین مبارزاتیاش کلیدواژه «خارجی» (یعنی از دین خارج شده) را برای امام استفاده میکند. میرود روی منبر و در قالب سخنرانیهای مناسبتی یا خطبههای نماز جمعه یا برنامههای عمومی شهر، میگوید: مردم حواستان را جمع کنید، حسین بن علی، از دین پیغمبر «خارج» شده. حسین بن علی یک آقازاده بیدین است. میگوید: فریب نام و عنوانش را نخورید، مثل پسر نوح که با بدان بنشست و عاقبت گمراه شد، حسین بن علی هم از دین، گمراه شده. بعد جارچیها را میفرستاد تا به عنوان خبرگزاریهای زنده، توی همه کوچهها خبر گمراهی اباعبدالله را پخش کنند. بعدش شایعهسازها را فعال میکند تا حرفهای درگوشی علیه امام در همه مهمانیهای خانوادگی و جمعهای مذهبی و گعدههای دوستانه پخش کنند.
چند روز بعد، همه سبزیفروشهای کوفه خبر موثق داشتند که حسین بن علی بیدین شده. همه بارکشهای دور میدان شهر میگفتند که خودشان دیدهاند اباعبدالله کفر گفته. خالهخانباجیها سرکتاب باز کرده بودند و خبر کفر یکی از فرزندان پیامبر را به چشم خودشان دیده بودند، راننده تاکسیهای کوفه تحلیلهای دقیقی داشتند که علت خروج حسین بن علی از دین جدش به خاطر قدرتطلبیهای بنیهاشمی است و ریشسفیدها و معتمدین شهر افسوس میخوردند که چه حیف شد، حسین میتوانست عاقبت به خیر بشود ولی به خاطر دنیا، آخرت خودش را خراب کرد.
دوم، دشمنهراسی. ابن زیاد در بستر همان ابزارهای رسانهای مردم را از لشکر پر تعداد و مجهز یزید ترساند. گفت: سایه جنگ بر سر کوفه و مردمش افتاده. گفت: تانکهای یزید تا نزدیکیهای دیوارهای کوفه رسیدهاند. گفت: بمبافکنهای یزید اگر به آسمان کوفه برسند، دوست و دشمن را با خاک یکسان میکنند. گفت: کشورهای همسایه را ببنید، پای لشکر یزید هر جا باز شده، همه چیز را ویران کرده، گفت ناوهای هواپیمابر یزید تا نزدیکی دجله و فرات آمدهاند.
توی کوفه، همه خبر لشکر یزید را شنیده بودند، نه یک بار و دو بار، توی همه خبرگزاریهای کوفه حرف سربازهای مسلح یزید بود، پیامهایی که اهل کوفه برای هم فوروارد میکردند درباره روشهای در امان ماندن از جنگ با یزید بود. بعضی روزنامههای کوفی درباره ذخیره مواد غذایی برای روزهای قحطی و جنگ مطلب منتشر میکردند و توی بازار قیمتها تحت تاثیر فاصله لشکر یزید تا دیوارهای شهر بالا و پایین میشد.
لشکر یزید البته هیچ وقت از شام سمت کوفه حرکت نکرد، اصلا هیج وقت برای چنین جنگی آمادهباش هم نداشت اما مردم کوفه طوری سایه جنگ را بالای سرشان میدیدند که شبها بارها از ترس از خواب میپریدند و روزها توی ذهنشان بارها نقشه فرار را در روز جنگ مرور کرده بودند.
مردم کوفه به واسطه بازی رسانهای ابن زیاد، از دشمنی که نبود شکست خوردند. از دشمنی که حتی از خانه خودش به سمت کوفه راه هم نیفتاده بود شکست خوردند.
سوم، سلبریتی مذهبی. نقطه کانونی عملیات رسانهای ابن زیاد، استفاده از سلبریتی مذهبی در کوفه بود. ابن زیاد هم در ماجرای برچسبزنی به امام و هم در ماجرای فرار از دست یاران هانی، پشت اعتبار بزرگترین سلبریتی مذهبی شهر پنهان شد. آقای قاضی شریح، مرد مورد اعتماد و یکی از نامدارترین چهرههای مذهبی شهر بود.
ابنزیاد، سلطان استراتژیستهای دهه ۶۰
(ادامه ...)
اول، برچسبزنی. ابنزیاد بلد است از کلیدواژهها استفاده کند، برای همین در کمپین مبارزاتیاش کلیدواژه «خارجی» (یعنی از دین خارج شده) را برای امام استفاده میکند. میرود روی منبر و در قالب سخنرانیهای مناسبتی یا خطبههای نماز جمعه یا برنامههای عمومی شهر، میگوید: مردم حواستان را جمع کنید، حسین بن علی، از دین پیغمبر «خارج» شده. حسین بن علی یک آقازاده بیدین است. میگوید: فریب نام و عنوانش را نخورید، مثل پسر نوح که با بدان بنشست و عاقبت گمراه شد، حسین بن علی هم از دین، گمراه شده. بعد جارچیها را میفرستاد تا به عنوان خبرگزاریهای زنده، توی همه کوچهها خبر گمراهی اباعبدالله را پخش کنند. بعدش شایعهسازها را فعال میکند تا حرفهای درگوشی علیه امام در همه مهمانیهای خانوادگی و جمعهای مذهبی و گعدههای دوستانه پخش کنند.
چند روز بعد، همه سبزیفروشهای کوفه خبر موثق داشتند که حسین بن علی بیدین شده. همه بارکشهای دور میدان شهر میگفتند که خودشان دیدهاند اباعبدالله کفر گفته. خالهخانباجیها سرکتاب باز کرده بودند و خبر کفر یکی از فرزندان پیامبر را به چشم خودشان دیده بودند، راننده تاکسیهای کوفه تحلیلهای دقیقی داشتند که علت خروج حسین بن علی از دین جدش به خاطر قدرتطلبیهای بنیهاشمی است و ریشسفیدها و معتمدین شهر افسوس میخوردند که چه حیف شد، حسین میتوانست عاقبت به خیر بشود ولی به خاطر دنیا، آخرت خودش را خراب کرد.
دوم، دشمنهراسی. ابن زیاد در بستر همان ابزارهای رسانهای مردم را از لشکر پر تعداد و مجهز یزید ترساند. گفت: سایه جنگ بر سر کوفه و مردمش افتاده. گفت: تانکهای یزید تا نزدیکیهای دیوارهای کوفه رسیدهاند. گفت: بمبافکنهای یزید اگر به آسمان کوفه برسند، دوست و دشمن را با خاک یکسان میکنند. گفت: کشورهای همسایه را ببنید، پای لشکر یزید هر جا باز شده، همه چیز را ویران کرده، گفت ناوهای هواپیمابر یزید تا نزدیکی دجله و فرات آمدهاند.
توی کوفه، همه خبر لشکر یزید را شنیده بودند، نه یک بار و دو بار، توی همه خبرگزاریهای کوفه حرف سربازهای مسلح یزید بود، پیامهایی که اهل کوفه برای هم فوروارد میکردند درباره روشهای در امان ماندن از جنگ با یزید بود. بعضی روزنامههای کوفی درباره ذخیره مواد غذایی برای روزهای قحطی و جنگ مطلب منتشر میکردند و توی بازار قیمتها تحت تاثیر فاصله لشکر یزید تا دیوارهای شهر بالا و پایین میشد.
لشکر یزید البته هیچ وقت از شام سمت کوفه حرکت نکرد، اصلا هیج وقت برای چنین جنگی آمادهباش هم نداشت اما مردم کوفه طوری سایه جنگ را بالای سرشان میدیدند که شبها بارها از ترس از خواب میپریدند و روزها توی ذهنشان بارها نقشه فرار را در روز جنگ مرور کرده بودند.
مردم کوفه به واسطه بازی رسانهای ابن زیاد، از دشمنی که نبود شکست خوردند. از دشمنی که حتی از خانه خودش به سمت کوفه راه هم نیفتاده بود شکست خوردند.
سوم، سلبریتی مذهبی. نقطه کانونی عملیات رسانهای ابن زیاد، استفاده از سلبریتی مذهبی در کوفه بود. ابن زیاد هم در ماجرای برچسبزنی به امام و هم در ماجرای فرار از دست یاران هانی، پشت اعتبار بزرگترین سلبریتی مذهبی شهر پنهان شد. آقای قاضی شریح، مرد مورد اعتماد و یکی از نامدارترین چهرههای مذهبی شهر بود. دعوای خیلی از مردم را همین آدم صاف کرده بود، خطبه عقد خیلی از مردم کوفه را خودش خوانده بود، التماس دعای خیلی از مردم را با تواضع پاسخ داده بود، برای گرفتاریهای مردم استخاره گرفته بود، خیلی وقتها برایشان در مسجد سخنرانی کرده بود و احکام و عقائد به مردم یاد داده بود.
ابن زیاد در چند جا، حرف و ادعایش را با مهر و امضا و تایید قاضی شریح ثابت کرده بود. قاضی شریح آیتاللهی بود که در بازی رسانهای ابنزیاد هم خودش را باخته بود، هم دینش را باخته بود و تبدیل شده بود به کسی که حرفهای ابن زیاد را توییت میکرد و نظرات او را از زبان خودش پخش میکرد.
ترکیب عملیات برچسبزنی با دشمنهراسی در کنار بازی گرفتن از سلبریتیها ابن زیاد بازنده را تبدیل کرد به برنده سرزمین کوفه. همین ترکیب بچه حزباللهیهای کوفه را به جنگ با امام زمانشان فرستاد و مسلم بن عقیل را در شهر تنها کرد.
ابن زیاد در سال ۶۰ هجری رسانه را میشناخت و عملیات رسانهای را بلد بود. میدانست جان و ذهن آدمها را با شمشیر نمیشود فتح کرد ولی با رسانه خیلی رود آدمها دل و جان میبازند.
.
✍ «محمدرضا جوان آراسته»