eitaa logo
🎭... Aurora.Mikaelson.
42 دنبال‌کننده
782 عکس
352 ویدیو
7 فایل
آرورا مایکلسون؛از خانواده اصیل "مایکلسون" ها. isfp . 9w1 . 964 عمارت ممنوعه؟!شما فقط تا دم در میاید. پیوی: @Yuu_san
مشاهده در ایتا
دانلود
سه نفر اعلام امادگی کردن من بعد از ظهر به هر سه نفرشون زنگ میزنم👽🤣👌
651.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی بالاخره مخ کلاوس رو زدم😔👽
🎭... Aurora.Mikaelson.
عه بعد از ظهر قراره برم رنگ کاری.......🤣🤣🤣🤣🤣
ولی در هر صورت زنگ میزنم شما نگران نباشید🤣🤣
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این جهان افراد شجاع میمیرند؛ افراد باهوش دیوانه میشوند؛ جهان پر از احمق های خوشحال است....
هدایت شده از دیوانِ لعیا.
هدایت شده از دیوانِ لعیا.
فقط یه خودباخته‌ی خودفروخته‌ی خود‌کم‌بین می‌تونه با دیدن این پیام خوشحال شه. یعنی‌ تویی که به جای گذاشتن‌ دست توی دست مردم‌ خودت و انجام یک اقدام‌ِ اثرگذار، و نه فقط رویاپردازی‌ و ایده‌آل‌گرایی‌های بی‌ثمر، منتظر کمکِ خارجی‌های غارت‌گر و داخلی‌های گدایِ شخصیت هستی و از دیدن‌ پیام‌های یه نخود هر آش خوشحال میشی، برگرد تو اتاقت‌ و به اینترنت گردیت‌ ادامه بده چون از تو یکی قرار نیست آبی برای وضعیت کشورمون‌ گرم بشه. اعتراض، اغتشاش و حتی انقلاب، دست همین مردم رو می‌بوسه. چه کم و کاستی داریم که نشه خودمون انجامش بدیم؟ یک لحظه‌ توجه کن که کشورهای‌ دیگه‌، یا همین ایرانِ خودمون وقتی انقلاب کرد، کس‌ دیگه‌ای اومد واسشون‌ آستین بالا زد؟ کس‌ دیگه‌ای اومد خیابون رو با خونش رنگین کرد؟ کس‌ دیگه‌ای اومد زیرکانه‌ مردمش‌ رو از دست‌ سلطنت‌طلب‌های کم‌هوش نجات داد؟ کس‌ دیگه‌ای اومد صدا انداخت تو گلو، سینه‌ سپر کرد و با چشم‌های باز و دل‌های بیدار جنگید؟! نه! همین مردم بودن! مردمی که با چشم‌ دیدن، با دل فهمیدن، بهبودی‌ رو خواستن، جنگیدن، فدا کردن و تا جایی پیش رفتن که از هرچی که داشتن گذشتن‌ تا برسن‌ به مفاهیمی‌ که از دستشون‌ دور افتاده‌ بود. و خب گفتن این حرف‌ها واسم عجیبه، چون اگر پاره‌ای عقل داشته باشی به راحتی خواهی فهمید که تغییر، به غیر از دست مردم و با همبستگی مردم‌، به ما بخشیده نمیشه. و آزادی رو باید به دست آورد، نه که گداییش‌ کرد. تویی که آزادی رو گدایی می‌کنی، چه فرقی با برده‌ای‌ داری که همین حالا هم تو بنده؟! آره کم‌خرد.با این التماس‌ کردن‌هات و خوشحال شدن‌هات از دست‌ فتنه‌های‌ غرب‌ و منافق‌های شرق، تو گدایِ آزادی‌ای هستی که بیش از هرچیزی می‌خواستیش و بعد، برده‌اش هم میشی. پس چطور می‌تونی خودت رو صدا کنی " مردم"، " انقلابی" و " آزاده"؟! ֙⋆ | گدای آزادی، آزاد نمیشه